Kaj imajo skupnega Danica Lovenjak, Iris Mulej, Mišo Stevanović, Alma Pijuković? Verjetno ste kdaj v preteklosti že slišali zanje, vendar se ne morete spomniti zakaj bi oni zasedali mesta v naših medijih?! Dejstvo je, da je čas kislih kumaric. Za določene medije v Sloveniji je čas kislih kumaric celo leto in posledično imajo “znane osebe” v Sloveniji svoj prostor v določenih medijih.

V Sloveniji ni težko postati slaven in prepoznaven – karkoli že to pomeni. Namreč, če je za slavo in prepoznavnost dovolj to, da se pojaviš parkrat v medijih, potem je to v Sloveniji precej preprosto. Spodaj so štirje primeri, kako se lahko preprosto pride v medije:

  • Se sprašujete s čim se ukvarja Danica Lovenjak? Podjetna svetlolaska je svoj hobi spremenila v posel in to zelo uspešen … Ena od uspešnih slovenskih blogerk je tudi Danica Lovenjak, ki ji tovrstna dejavnost prinaša lep kos pogače. (vir)
  • Tako je praznovala najbolj seksi nosečka Iris Mulej.. Lepotica in podjetnica Iris Mulej, ki je s partnerjem Admirjem Barčićem zadnje mesece živela v Budvi, je tik pred porodom prišla v Slovenijo, kjer so ji prijateljice priredile nepozabno zabavo za dojenčka. (vir)
  • Mišo drago zaprosil med vrtoglavim podvigom! Nekdanji resničnostni zvezdnik in televizijski komentator Mišo Stevanović, ki je danes uspešen gostinec, je po sedmih letih ljubezni končno pokleknil. (vir)
  • FOTO: Alma po »lepotnem posegu« skoraj neprepoznavna.. Alma Pijuković se je na Facebooku razpisala o svojem novem videzu. (vir)

Jeap. To so dejansko informacije, ki jih objavljajo naši mediji. Pod prve tri prispevke se je podpisal A.F., pod zadnjega R.T. – torej, če prav sklepam so to dejansko vsebine, ki jih je ustvaril “novinar” znotraj ene izmed medijskih hiš?

Sam sicer dvomim, da je bilo to delo novinarja in se bolj nagibam, da so mediji v Sloveniji postali prostor, kjer lahko vsak, ki si želi slave pošlje svoje fotografije in kratek tekst in bo le ta tudi objavljen. Namreč v Sloveniji je definitivno problem v vsebini in znanih Slovencih, ki jih seveda ni dovolj, da bi lahko polnili medijske vrstice. Predvsem pa se znanim Slovencem ne dogaja nič, kar bi bilo pomembno za bralce in kar bi bralci želeli prebrati o njih. Posledično so mediji polni samopromocijskih člankov, kjer vsak poskuša prikazati sebe na najboljši možni način.

Preprost nasvet – če želite biti “uspešni” v Sloveniji, potem je prvi način to, da se povežete z nekom iz medijskega sveta – novinarjem, ali urednikom, ki vam bo priskrbel brezplačen prostor in preko katerega boste lahko svetu sporočali kaj se vam dogaja – recimo, da vam je padel kamen na nogo, da ste šli na sprehod po gozdu, da ste sredi travnika našli zajeten kupček dreka in podobne stvari, ki so še kako pomembne, da jih javnost v Sloveniji ve in da se o njih piše.

Seveda je povsem nepomembno dejstvo, da niste “uspešni”, ampak ker se boste pojavljali v medijih, bo to dovolj za percepcijo bralcev teh medijev. V njihovih očeh boste postali “uspešni” in seveda jih bo zanimalo, kaj se dogaja z vami! To je prvi korak na poti k “uspešnosti”. Oz. drugače. Tudi, če niste slavni, znani, uspešni in ne izstopate, če boste dovolj dolgo zasuvali medije s svojimi “zgodbami”, boste vsaj ustvarili občutek, da se vam nekaj dogaja v življenju.

Da ne bom malenkoste. Ljudje, ki so dejansko uspešni, si ne želijo medijske pojavnosti. Ljudje, ki dejansko ustvarjajo in ki so nekaj naredili v življenju, tega ne potrebujejo. Ampak to je nepomembno. Pomembno je, da se določene osebe pojavljajo v medijih konstantno in da dobi človek občutek o tem, kako zanimiv je njihov svet, kajne?

Zadnja iskanja:

siel Alma POs t

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.