Wieden+Kennedy. S tem dejansko povem skoraj vse, kar je potrebno vedeti o novem oglasu za Nike – Time is Precious. Namesto “fensi šmensi” 3D animacij, namesto “topšit” športnikov, namesto eksotičnih krajev, so se v W+K odločili za nekaj bolj preprostega. Nekaj, česar nismo več navajeni, ampak ima močno sporočilo. Tako močno, da mi je všeč. Zelo!

Oglasi za Nike so ponavadi predvidljivi. Top športniki, top lokacije, top animacije. Vse točno tako, kot mora biti. Tokrat je še boljše. Tokrat so šli korak naprej. Pritegniti gledalca, da minuto gleda v ekran in posluša besede, ki so izgovorjene, na koncu oglasa pa se zamisli in pritrdi vsemu, kar je slišal… Redkost, kajne?

Namesto, da pametujem o oglasu, priporočam ogled. In razmislek. In ogled in razmislek. In potem, še enkrat..

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.