Wieden+Kennedy. S tem dejansko povem skoraj vse, kar je potrebno vedeti o novem oglasu za Nike – Time is Precious. Namesto “fensi šmensi” 3D animacij, namesto “topšit” športnikov, namesto eksotičnih krajev, so se v W+K odločili za nekaj bolj preprostega. Nekaj, česar nismo več navajeni, ampak ima močno sporočilo. Tako močno, da mi je všeč. Zelo!
- Nike: Risk Everything – Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Neymar Junior
- Make it count – viralni video za Nike
- Nike & Foot Locker – Eruption feat. Kevin Durant & Friends
- Nike Football: The Last Game ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Zlatan, Iniesta
Oglasi za Nike so ponavadi predvidljivi. Top športniki, top lokacije, top animacije. Vse točno tako, kot mora biti. Tokrat je še boljše. Tokrat so šli korak naprej. Pritegniti gledalca, da minuto gleda v ekran in posluša besede, ki so izgovorjene, na koncu oglasa pa se zamisli in pritrdi vsemu, kar je slišal… Redkost, kajne?
Namesto, da pametujem o oglasu, priporočam ogled. In razmislek. In ogled in razmislek. In potem, še enkrat..