Zadnja leta precej “pizdim” nad oglaševanjem in oglaševalci. Vse je postalo “picture perfect”, v oglasih nastopajo lepo ljudje, predvsem pa oglaševanje zadnja leta nima več “jajc”, ker je vse politično korektno. No, Nike ne igra te igre, vsaj ne z zadnjo odločitvijo, da bo njihov ambasador in glavni protagonist v oglasih postal Colin Kaepernick.

Colin Kaepernick je tisti ameriški športnik, ki je nazadnje igral za San Francisco 49ers (ameriški nogomet), ki je med igranjem ameriške himne protestno pokleknil v znak protesta proti policijskemu nasilju proti temnopoltim Američanom. Od lanskega leta ni igral, ker nobena ekipa ni želela podpisati pogodbe z njim, kljub temu, da je eden izmed najbolših igralcev

In Nike se je ob 30-letnici slogana Just do it odločil, da bo ravno on obraz celotne kampanje. S tem je povzročil zgražanje, s tem je povzročil besno tvitanje Donalda Trumpa, s tem je povzročil sežiganje Nike športne obutve, kar ljudje objavljajo na družbenih omrežjih.

Bravo Nike za tako pogumno potezo – ob 30-letnici slogana Just do it ne bi mogli izbrati bolj primernega obraza, prav tako pa ste ustvarili zgodbo (oglas) ob katerem začneš razmišljati po tem, ko potočiš solzo …