Motivacijski slogani so postali del našega vsakdana. So pa tudi del oglaševalskih kampanj velikih podjetij. Če zapišem “Just do it” je vsem jasno, da gre za motivacijski slogan družbe Nike, kajne?

Sam nisem ljubitelj motivacijskih sloganov, ki so pogosti na družbenih omrežjih. Če ne veš, kaj bi objavil, potem objaviš motivacijski slogan v slogu:

  • Zapomnite si. Uspešni ljudje delajo stvari, ki jih neuspešni ne delajo.
  • Življenje se začne, kjer se konča območje udobja.
  • Vprašajte se: Ali lahko naredim še več? Odgovor je navadno: Da
  • Če verjameš, se lahko vse zgodi.

In to prinaša lajke. V bistvu živimo v svetu, kjer se morajo ljudje s pomočjo motivacijskih sloganov vzpodbujati. Da ne bo pomote – vesel sem, če ljudem pomagajo motivacijski slogani, da gredo lažje skozi življenje. Zelo vesel. Ampak me skrbi, če ljudje res potrebujejo par napisanih besed, da jim je lažje v življenju?!

Sam imam rad slogane. Oglaševalske. Pa tiste iz filmov. Pa tiste, ki niso zgolj motivacijski in nimajo v sebi zgolj pozitive. Imajo pa vsebino.

Podjetja, ki se zavedajo tega, znajo s pomočjo motivacijskih sloganov zelo dobro komunicirati svoje poslanstvo. Takšnih podjetij sicer ni zelo veliko. In ni vsak slogan tudi motivacijski slogan. Spodaj je par primerov podjetij, ki so iz svojega slogana ustvarile motivacijske slogane

  • Nike / Just Do It
  • Adidas / Impossible is nothing
  • L’Oréal / Because You’re Worth It
  • Apple / Think Different
  • Google / Dont’ be evil
  • Walt Disney World / Where dreams come true

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.