Nove dimenzije. Besedna zveza, ki je vse pogosteje izrabljena v marketinške namene. Podjetja jo uporabljajo kot slogan, oglasne kampanje bazirajo na njej, celo v poslu obstajajo nove dimenzije in na koncertih. Jeap, besedna zveza nove dimenzije je bila definitivno ena izmed bolj izrabljenih besed v letu 2016 (in tudi že pred tem, da ne bo pomote!).

V bistvu me ne moti to, da podjetja uporabljajo nove dimenzije, tudi sam sem imel pred par leti idejo, da bi lahko takšen slogan “prodal” podjetju. Pa vendar je bila ta besedna zveza preveč generična, predvsem pa preveč na prvo žogo. Ampak nekaterih to ne moti, razen ko vpišeš v Google “nove dimenzije” in dobiš kup zadetkov.

Katere nove dimenzije najbolj izstopajo?

  • AS skupina – Nove dimenzije varnosti
  • Nove dimenzije bivanja | Portal Kager Hiša
  • iziPhone – nove dimenzije uživanja življenja
  • SCHÜCO VENTOTHERM − nove dimenzije prezračevanja
  • Tender trade | Nove dimenzije udobja
  • Festival nove dimenzije – KŠTM Šempeter
  • Ljubljana bogatejša za naselje Nove dimenzije
  • Nove dimenzije oblikovanja las – Remington ProLuxe 24/7

Par primerov, da bo bolj jasno kaj imam v mislih. Ali pa po drugi strani – če nimate ideje, kaj bi imeli za pozicijski slogan vašega podjetja, izberite nove dimenzije. Karkoli mu boste dodali, se bo slišalo ok. In karkoli boste komunicirali, bo ok.

Nove dimenzije / besedna zveza leta 2016! Me zanima, kaj si bodo marketingarji izmislili za leto 2017? Zaprmej bo kaj zanimivega!

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.