2. tir buri duhove zadnje čase. Povezava notranjosti z obalo. Zavedam se, da potrebujemo to povezavo, vendar njena cena, ki jo je predstavila naša vlada, nakazuje na to, da bomo verjetno dobili še en TEŠ6 – kjer se ni vedelo kdo pije in kdo plača. No, slednje se je vedelo, kajti na koncu vedno plačamo mi.

Očitno bomo dobili referendum, kjer se bomo odločali o tej ideji vlade, saj je skupina državljanov zbrala dovolj podpisov za razpis referenduma. Da referendum stane, se zavedamo. In da to ni malo denarja, se zavedamo še bolj. Tudi tega, da so povezave v Sloveniji precej v riti je vsakomur jasno.

Za primer sem šel pogledati prihodke dveh podjetij za leto 2016:

Luka Koper d.d.

  • prihodki 194.636.000 eurov
  • število zaposlenih: 881
  • kapital: 304.426.000 eurov

TAB d.d.

  • prihodki 236.106.000 eurov
  • število zaposlenih: 604
  • kapital: 88.684.000 eurov

Nisem ekonomist in nimam pojma o finančnih podatkih, ampak podatki o prihodkih so zanimivi, kajne? Verjetno ne gre enačiti teh dveh poslovnih subjektov, ker se ukvarjata s povsem različnimi stvarmi. Mi je pa zanimivo, da ne slišim vsak dan Korošcev pizditi nad infrastrukturo, ki pelje do njih – vsak, ki se je v zadnjih 15 letih peljal proti Mežici, ali v tiste kraje bo vedel o čem govorim.

Ampak ja, Slovenija potrebuje 2. tir, ne glede na to, koliko stane. Tega se zavedam, ampak tudi Bela krajina potrebuje nove ceste, pa 3. os potrebujemo..

Kaj pa če bi naredili optimizacijo stroškov in “načrt” vlade, da bo 2. tir stal 1,5 milijarde prepolovili in bi začeli razmišljati o tem, da je celotna infrastruktura v Sloveniji v riti in da bo treba zelo zelo zelo kmalu najti rešitev tudi za druge konce Slovenije. Koroška bi bila recimo primerna, da dobi novo cestno povezavo. Ali pa če bi bila investicija v TEŠ6 bolj optimizirana in bi lahko s tem naredili kaj več.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.