Slovenska turistična organizacija upravlja portal Slovenia.info in meče ogromne vsote denarja v “digitalno oglaševanje” in “influensarje”, ki jih vabi v Slovenijo. To, da v nedeljo ne dela portal ni ok in resnično me zanima koliko denarja plačujejo za vzdrževanje portala in kakšni so roki za odpravo napake.
- Glamping na vodi in kako je glamping spremenil koncept kampiranja
- Dubrovnik, Šibenik, Zadar / 3 ure za eno mesto v Dalmaciji sredi največje sezone
- Prihodnost je v digitalnem marketingu / Slovenska turistična organizacija
Slovenia.info je osrednji portal za vse obiskovalce Slovenije, ki iščejo informacije o Sloveniji in različnih destinacijah. Z njim upravlja STO in vsako leto “vrže” ogromne količine denarja za promocijo – oglaševanje različnih destinacij in “produktov”, ki jih ponujajo turistom. No, veliko denarja gre za všečke na facebooku in instagramu, saj se s tem zelo radi pohvalijo.
In ko portal ne deluje se mi zastavi povsem preprosto vprašanje – koliko denarja je šlo v nič, ko oglašujejo in ljudje klikajo na oglase in dobijo obvestilo This site can’t be reached http://slovenia.info/ is unreachable.
Bravo. Turizem smo ljudje …
