Podjetja Meta je po vzoru Twitterja predstavilo Meta Verified – 12 dolarjev naročnine za Facebook in Instagram, s katerim pridobite “večjo prepoznavnost” in zaščito. Očitno so prihodki od oglaševanje na Facebooku in Instagramu padli in se je sedaj Mark odločil, da sledi Elonu Musku, ki je že pred časom uvedel plačljiv “blue mark” na Twitterju.

Če ne boste želeli plačati mesečne naročnine na Facebook ali Instagram se za vas ne bo spremenilo nič. No, vsaj tako naj bi bilo to. Glede na to, da lahko z algoritmi povečajo ali zmanjšajo doseg posamezne objave, pa je seveda vprašanje, če se res ne bo spremenilo nič.

Meta Verified bodo najprej “launchali” v Avstraliji in Novi Zelandiji, kasneje drugje po svetu. Z mesečno naročnino na spletu 11,99 dolarja, na sistemu iOS ali Android pa 14,99 dolarja, bo uporabnik dobil “značko”, ki bo nekakšen KYC in bo tako preverjena istovetnost lastnika.

Ja, Facebook ni bil nikoli zastonj. Do sedaj so prodajali naše podatke, ker pa očitno tudi to ni več dovolj, pa bodo začeli zaračunavati uporabo – za 12 dolarjev mesečno, da boste kreirali vsebine in boste ustvarjali klike na njihove oglase od katerih služijo.

Zelo narobe svet je to. Ampak zagotovo obstajajo ljudje, ki so pripravljeno plačati za to!

facebook instagram blue mark
facebook instagram blue mark