Zadnje dni opažam billboarde, NIJZ in se zgražam. Ne upokojiti priporočenega cepljenja – je prijazno do zdravja vseh. Ja, to je eden izmed billboardov, ki mi je padel v oči in ob katerem sem se zgrozil. Zakaj hudiča ne plačajo agencije, ki delajo takšne projekte za NIJZ, lektorjev? Ali je to res tako velik strošek?
- NIJZ posel za 2,3 milijona evrov oddal podjetju City Connect, ki je bil ustanovljen 5.1.2021 / bolan posel
- Milan Krek in NIJZ, zakaj laži o CBDju / CBD se v telesu NE spremeni v THC
- Dr. Robert Golob / zamenjajte svoje PR “svetovalce”
- Ko TV oglaševalec nima za lektorja
Verjetno se bo kdo pridušal, da se pogovarjamo o tem billboardu, in so s tem dosegli svoj namen. No, temu ni tako, saj je vsakomur jasno. Kako naj resno vzamem NIJZ, ko vidim takšno spakedranščino od jezika in k temu še prištejem “njihovo vodenje,” Covid situacije v Sloveniji. Kako naj jim zaupam, če pa so se “podpisali” pod takšno neumnost, ki jo lahko vidim ob cestah?
In ker me je seveda zanimalo, kdo stoji za tem – sem odkril, da gre za promocijo projekta https://www.cepimose.si/ – spletna stran je na takšnem nivoju, kot so njihovi billboardi. Žalost, kajne? In takšni inštituciji naj zaupamo? Tudi vizualna komunikacija je pomembna.