Ste poslovni uporabnik OTP banke? Ste zadnje dni tudi vi opazili, da spletna banka za poslovne uporabnike ne deluje? Da so šele včeraj uspeli skomunicirati, da nekaj ne deluje? In zdaj, v letu 2025, podjetja pišejo UPN naloge ročno, da sploh lahko nakažejo plače?! Čakajte malo … resno?
- Referendum o dodatku k pokojninam: zakaj bojkot ni poraz
- Analiza kovanca PI / trenutno stanje in prihodnji obeti
- Celo življenje sem živel v zmoti in napačno uporabljal deodorant
Spomnim se, ko se je celotna združitev bank zgodila in smo dobili OTP banko – takrat je bil prvi val kritik usmerjen prav v njihovo poslovno aplikacijo. Nič ni delovalo tako, kot bi moralo. Zneski na računu so se spreminjali iz ure v uro, UX je bil z druge galaksije. In večina se je takrat tolažila: “Ah, to so porodne težave. Bo bolje.” Spoiler alert: ni bilo bolje.
Zamenjati banko ni enostavno. Ne za fizične osebe, še manj pa za pravne – saj to pomeni spreminjanje dokumentov, obveščanje partnerjev, birokracijo … In tako so poslovni uporabniki stisnili zobe in ostali. Ker pač – “saj bo”.
Medtem ko aplikacija za fizične osebe deluje zelo dobro, je poslovna aplikacija nekaj, kar bi v vsakem tehnološkem inkubatorju zavrnili že na vhodu. V zadnjih dneh se poslovni uporabniki sploh ne morejo prijaviti v spletno banko. Nič. Nada. Null.
Ampak OK, napake se zgodijo. Težave se zgodijo. Kar pa se ne bi smelo zgoditi, je to, da v trenutku, ko se pojavijo problemi – ni nobene komunikacije. Nič. Tišina. Včeraj je OTP banka končno priznala, da nekaj ne deluje. In še to precej mlačno, brez opravičila, brez konkretnih informacij.
Večina podjetij ima 15. v mesecu izplačila. To ni čas, ko se igraš z “deployi”. Ne delaš sprememb na produkciji. In če že delaš – moraš imeti plan B. V OTP-ju ga očitno nimajo. Ali pa ga nočejo imeti. UPN naloge zdaj podjetniki pišejo ročno. Kar je ne samo počasno, ampak tudi dražje.
Kaj pa recimo revert na staro verzijo, ki je delovala? Saj to je osnova. Ampak ne – raje pustiš uporabnike, da se jezijo, pišejo podpori, čakajo v vrstah … In da, seveda – nič ne komuniciraš, ker se bo mogoče samo od sebe rešilo.
V letu 2025 bi pričakoval, da so bančni sistemi “bulletproof”. Ali pa vsaj, da imajo odgovorni v banki toliko občutka in profesionalnosti, da ob nedelovanju kritičnih sistemov takoj obvestijo javnost. Po možnosti z opravičilom. In da prevzamejo stroške tistim, ki zdaj zaradi njihovega faila izgubljajo čas in denar.
Ampak ne. Dobrodošli v realnosti. OTP realnosti.
Vsak je lahko menjal banko, takoj ko jo je prevzel Orban. Kdor je ni, si je sam kriv. OrBank-a. :D