Sobota. Sončno jutro. Na dirkališču Mobikrog v bližini Cerkelj ob Krki samo hrup avtomobilov prekinja idiličen dan.
Na dirkališču, katerega usoda je odločena in bo kmalu namesto svojemu namenu: testiranjem, tekmovanjem in pa učenjem vožnje, prešlo v roke ministrstva za obrambo za njihove potrebe. Namesto, da bi v Sloveniji zmanjšali število smrtnih žrtvev na cestah in bi imeli več poligonov, dirkališč in prostorov, kjer bi se lahko testirala vozila in načini vožnje, se pri nas dogaja ravno nasprotno. Zapira se zadnje dirkališče, ki je nudilo vse možnosti za zgoraj omenjene aktivnosti.
Mogoče bi si g. Žlender, ki se tako bori za zmanjšanje števila mrtvih na cestah, lahko zastavil vprašanje, če je zapiranje dirkališča res rešitev za “njegove” probleme. Prav tako bi morala krovna organizacija AS2005 narediti kaj v tej smeri in definitivno ne bi smela gledati samo na korist, ki jo ima z vsako dirko, ki se odvija pri nas! Namesto da polni lastni žep, bi morala vzpodbujati razvoj avto moto športa v Sloveniji. Pa vendar deluje ravno nasprotno!
Čez teden dni bodo prve krožno hitrostne dirke na dirkališču Melk v Avstriji, ki štejejo tudi za držvno prvenstvo Slovenije. Tako, da je bil včerajšnji dan še zadnja možnost, da se testirajo dirkalniki, pridobitve in izboljšave, na katerih se je delalo čez zimo in se primerja rezultate z lanskimi.
Letošnje leto bo premierno za Clio Cup, vendar cena dirkalnika, ki se začne okrog €35k je zelo visoka in dosti dirkačem nedostopna.
Upam, da se vidimo drug teden na Melku!
Galerija fotk
mja sej, to ponavadi določajo uradniki, ki po cele dneve ždijo v pisarnah in ne vejo da obstaja zunanji svet oz. jih ne zanima ker majo sami polno rit vsega! :evil:
Po moje se gospodu Žlendru je*e za varnost na cesti, sekira se le za svojo plačo. Mi ga plačujemo, on pa že od nekdaj (kar pomnim se “uspešno” ukvarja s tem) samo govori, kaj bi bilo treba in kaj bo treba pa neke akcije od katerih ni v bistvu skoraj nič učinka.
Že leta in leta poznavalci (bivši dirkači in tisti ki se spoznajo na vse) opozarjajo, da manjka v Sloveniji dirkališče za šolo varne vožnje in seveda tudi za sproščanje adrenalina. S tem bi se na cestah po vsej verjetnosti izboljšala varnost. V tujini to v veliki meri uspešno prakticirajo.
Aja pa še ocvirk: se spomnete Žlendrove akcije -10%. Zaključena je bila uspešno in Žlendrova skupina se je kitila z rezultati. Nihče pa tu realno ne pove, da je medicina (tudi reševalci) v tem času precej napredovaala in napredovala je vaarsnost avtomobilov. Danes rešijo precej več ljudi, ker je odzivni čas reševalcev manjši in ponesrečencu že takoj na mestu nesreče nudijo ustrezno medicinsko pomoč. Res je, da mnogo rešenih ljudi zaznamovanih za celo življenje, saj so paraplegiki, tetraplegiki ali pa kako drugače spremenjeni za celo življenje. Ob tem se vprašamo, kaj bi bilo bolje, da bi nekdo umrl tam ali pa trpel celo življenje. Sam ne znam odgovoriti.
Imam pa poln kufer raznih akcij, v katerih samo govorijo in akterjem izpolačujejo visoke honorarje za tako gobcanje, take akcije pa so učinkovite predvsem zaradi osstalih stvari, ki jih pa Žlendri in njemu podobni ne omenjajo.