ToboAds, Adpartner in od včeraj naprej še Adnet oglaševanje. V Sloveniji čez noč rastejo ponudniki oglaševalskega spletnega prostora in internetnega marketinga.
Kaj to pomeni za nas založnike? Da se bodo cene dvignile, da bo večja količina oglasov, da bo imel vsak založnik možnost izbire ponudnika, ki se bo seveda moral potruditi s svojim sistem in cenami.
Kaj to pomeni za oglaševalce? Da bodo dobili več za manj denarja, ker bo verjetno nekdo od zgoraj omenjenih oglaševalcev posegel po dumpinških cenah, če bo hotel preživeti, da bodo razdvojeni, ko bodo iskali najboljšo ponudbo in da bodo v končni fazi našli ponudnika, ki jim bo ustrezal in bodo z njim zadovoljni. S tem se bo spremenil tudi odnos med oglaševalcem in agencijo, ki bo posredovala oglase in vsak od njih bo imel svoj nabor strank. Založnik pa bo glede na svojo nišo lahko izbiral med njimi.
Ali nov ponudnik pomeni dramatično spremembo na oglaševalskem trgu? Ne, ampak samo vzpodbuda konkurenci, da se bo za svoje založnike in oglaševalce morala bolj potruditi!
Hadu hvala za besede.
Adnet je zrasel na viziji, da ponuja spletni oglaševalski trg v Sloveniji še veliko neizkoriščenih potencialov.
Prevladujejo mnenja, da oglaševalski denar na internet priteka prepočasi, sploh v primerjavi s trendi v tujini. Razlogov je seveda več, predvsem pa smo opazili, da oglaševalci enostavno niso seznanjeni z zmožnostmi in ne poznajo koristi, ki jih tovrstno oglaševanje prinaša. Prav tako se je oblikovalo mnenje, da je spletno oglaševanje drago in da je stroške težko nadzorovati, kar seveda ne drži. Spletno oglaševanje je ob ustrezni implementaciji učinkovito in finančno ugodno.
Vsak posameznik ali podjetje se pač mora zavedati, da s svojim delovanjem in kakovostjo svojih storitev nujno vpliva na svoj ugled in ugled panoge v kateri deluje. Potrudili se bomo s svojim delovanjem pomagati pri širjenju celotne dejavnosti.
Kot ponudnik želimo biti več kot klasični ponudniki oglaševanja. Naš namen je pokriti celoten spekter storitev, ki se dotikajo oglaševanja in marketinga na internetu. Prav tako želimo podjetjem ponuditi okvirje za razvoj uspešnega poslovanja na spletu.
Uporabnik je pri interaktivnem mediju, kot je splet, zelo selektiven. Sam zna izbrati dobre vsebine in sam odloča, kaj ga bo zanimalo. Slabi pristopi, oglasi ali pa poskusi vsiljevanja imajo na spletu kratko trajanje.
Stran sem obrnil naokoli in ni cenika .. je le prijava .. s vsemi podatki. Zakaj bi se prijavljal, če ne vem kaj mi nudite?
http://www.blic.si/ je še en tak sistem. Se mi zdi, da bo počasi kar gužva ratala. Ampak na koncu, če se bomo vsi borili za slovenski splet in njegov razvoj to ne mora biti nič slabega…
heh .. smešno .. za blic.si stoji prodjetje prevajanje d.o.o. .. oglejte si njihovo stran :D
Se strinjam z ruphom, konkurenca znotraj bo nujno prinesla izboljšave in povečala kakovost storitev. Kar je dobro za panogo. Oglaševalec se za posameznega ponudnika spletnega oglaševanja odloča šele potem, ko se odloči za medij. S tega vidika so temu načinu oglaševanja konkurenčni drugi mediji.
Gregor, cenik oglaševanja je dosegljiv. Se pa tema navezuje na zgornji odgovor. Tudi založnik je predstavnik medija. In vse bolj bo aktualno, kaj lahko ti kot založnik nudiš oglaševalcu. Cena, ki jo boš dobil, bo vse bolj odvisna od tega, koliko bo oglaševalec pripravljen plačati.