Od petka naprej bo na voljo po Sloveniji nov brezplačnik, Spletne novice, ki bo obravnaval izključno spletno tematiko. Distribuiran bo po domovih, možno pa ga bo naročiti, tako kot tudi Blogorolo, na dom preko naslova www.spletnenovice.net.
In tako dobimo še en nov brezplačni nišni časopis. Martin, veliko uspeha celi ekipi!
Rolex za 180 evrov
Rolex za 180 evrov? Seveda. Če verjamete, da sloni letijo, potem lahko tudi verjamete, da so ti Rolexi…
Po izidu Blogorole sem imel podobno idejo. Bo tematika stalna v tej reviji – bo X spletnih medijev dobilo stalno mesto? Dnevnik, tednik ali mesečnik?
hm… dolgčas mi je… nimam idej… kaj če bi naredil časopis… brezplačnik! to bo to… tema pa bo… nekaj v trendu…. jaaaa… internet… blogi, to je to!
Herkul, ne dojameš. Najlažje bi bilo narediti nek “RSS tiskani tednik”. Spletne strani ti dajo vsebino, ti pa jim delaš reklamo. Stroški so minimalni, edino tisk in distribucijo je treba pokriti.
Res bo zanimivo kako uspešne bodo spletne vsebine na papirju in koliko jih bo uspelo preživeti prvo leto svojega izhajanja. Za mene osebno so še najbolj primerne za branje na WC-ju:) Obstajajo pa še drugi, ki spletnih blogov in vsebin še ne spremljajo in morda bodi ti časopisi nekakšna vaba za to skupino.
So pa ti časopisi dobrodošli, če bodo pomagali k bolj “pogumnem” oglaševanju podjetij na spletu. Za oglaševanja v tiskanih medijih je zapravljajo velike vsote, za enak učinek je treba na spletu bistveno manj, čeprav res na malo drugačen način.
Po mojem mnenju tudi uspeh nekaterih ni izključen, čeprav bo v veliki meri odvisen od pravega
pozicioniranja in uspešne distribucije.
V Sloveniji imamo zadnje čase res poplavo brezplačnikov. Vendar pa to ni nič nenavadnega. Takšni trendi so tudi drugod po svetu. In tako je prav. Verjetno se nihče od vas ne sprašuje, zakaj mora plačevati za oglase polne časopise, ker so vas tako navadili.
Podobno kot na spletu, kjer je večina vsebine zastonj, se sedaj to prenaša tudi v tiskane medije, saj se morajo prilagajati novim razmeram. Ne tekmujejo več samo med sabo ampak tudi s spletom. Brezplačniki dejansko svoje dobičke delijo z vami oz. vam vsebino dajejo zastonj, vi pa se boste potem odločili, katerega boste raje brali. In to bo posredno dvigovalo kvaliteto vsebini, saj noben medij ne more dolgo časa preživeti brez oglaševalcev oz. jih vleči za nos, kako jih vsi berejo. Na spletu je vse merljivo in to bo moral postati standard tudi na drugih medijih.
Meni se take ideje zdijo popolnoma brezvezne in mislim, da imajo zelo kratek rok trajanja. Če je blog, naj bo blog in naj bo na netu. Ne v tiskani obliki. Mešanje jabolk in hrušk ne bo obrodilo sadov.