Mythbuster - OMV Sprint Diesel 5 Mythbuster - OMV Sprint Diesel 5

Mythbuster – OMV Sprint Diesel

Pred časom je Megafotr iskal blogerje za testiranje OMV Sprint Diesel goriva.
Sam sem bil izbran za test in dobil bone za 100 litrov Sprint dizla po pošti, vendar sem se vseeno želel srečati z Robertom Dežmanom, ki se je pri OMV-ju odločil za to akcijo.

omv-sprint-diesel-01.jpgomv-sprint-diesel-03.jpgomv-sprint-diesel-02.jpgomv-sprint-diesel-04.jpg

Predvsem me je zanimalo ali bo marketinško obljubljal manjšo porabo, bolj tiho delovanje motorja in manjši izpust škodljivih snovi.
Vendar sem bil presenečen. Razložil mi je bistvo tega goriva, kateremu je dodano precej aditivov in je nekaj povsem novega na našem tržišču. Vendar mi ni obljubljal manjše porabe, posledično več prevoženih kilometrov, ker se sam zaveda, da je izredno veliko dejavnikov, ki vplivajo na to.
Ravno v tem, da dajo blogerjem zastonj gorivo in da blogerji zapišejo svoja opažnja, je smisel te akcije. In če bo poraba večja, bo pač poraba večja.
Glede na to, da mi je ta naftna industrija “malce” poznana (EN-PLUS) in da precej dobro poznam probleme, ki nastajajo v starejših rezervoarjih goriva na bencinskih črpalkah in ker se z Astro vozim, več ali manj na isti relaciji, s podobno hitrostjo in vem kakšna je povprečna poraba, sem se odločil, da poskušam “razbiti ta mit”. Ali bo poraba z gorivom OMV Sprint Diesel višja ali manjša bom lahko zapisal šele po porabljenih 100 litrih. In glede na to, da delam dnevno preko 150 km, bo to precej kmalu.

In tako sem šel danes na bencinsko črpalko, resetiral potovalni računalnik, ki je kazal povprečno porabo 6,3 litra pri prevoženih 9356 kilometrih in povprečni hitrosti 62km/h. In čez par dni, ko bom porabil vse gorivo, bom lahko zapisal konkretne podatke, ki veljajo za moj avto.

Ko sem se danes pogovarjal s kolegom, ki precej časa preživi v avtomobilu in ki se precej bolj spozna na avtomobile, mi je razložil, da s tem gorivom naredi pri polnem rezervoarju (62 litrov) BMW-ja 320d okrog 70 kilometrov več. Ko mi je začel razlagati, da je tudi avto tišji in da bolj “potegne”, mu pač nisem verjel, ker zame je itak dizelski motor enak traktorskemu in poleg tega pri 105 konjskih močeh ni nekih strašnih pospeškov.
No, čez par dni poročam!

  1. Tvoja Astra ma 100 konj (če je seveda 1.7 CDTI) :D

    Drgač sem tud sam v ponedeljek tankal ta novi dizl. Poraba je zaenkrt ista kot prej, glasnost motorja tud. Se mi je pa včeraj zgodilo to, da mi je na semaforju v leru avto crknu, ne vem a je bila kakšna smet v gorivu (se mi je enkrt med vožnjo zgodil, da mi je avto ornk cuknu (kot da bi gas držl in za trenutek prtisnu rahlo na bremzo) med vožnjo pr ene 100km/h). No ja, bo treba ene parkrat tankat, da se bo poznalo kj, ampak pri sebi itak ne pričakujem ne vem kakšnih sprememb.

    Da pa narediš 70 kilometrov več z enim tankom, pa tud nekaj pove – pri enem sicer ne, pri desetih se pa že pozna za en poln rezervoar.

  2. ups.. bil preprican, da ima 105 konjev :) ampak imas prav.. jih je 100.. bo treba peljat k rsr-ju :)

    evo.. danasnje opazanje.. sel cez trzic in ljubelj do celovca in sem prijetno presenecen.. verjetno je bolj psiholoski vpliv, ampak skupna poraba je bila danes 6.0..

    sem pa jaz opazil nekaj drugega.. da ko sem prizgal avto, sem imel preko 1000 obratov v “stantgasu”, kar se mi je zdelo precej.. ampak bom moral preveriti kako je to v originalu, oz. ali je to res, ali pa se mi samo dozdeva..

  3. had, koliko maš porabe sicer do lj pri normalni zgledni, po omejitvah, voznji?

Komentarji so zaprti.