Si.mobil predstavlja nov portal in zraven tudi spremenjen CGP. Vam je všeč?
Meni osebno je boljši kot je bil prejšnji logo – povezava Simobila in Vodafona. Ampak vseeno so mi tisti krogci malce preveč “čudni”. No, saj se jih bom navadil!
Stranki NSi in Demokrati sta vložili interpelacijo zoper ministrico za kulturo
Stranki NSi in Demokrati sta vložili interpelacijo zoper ministrico za kulturo Asto Vrečko. V bistvu zahtevajo njen odstop…
takole še gre. potem pa na gigantih napihnejo logo in izgleda bohpomahej :)
in pa tudi Si….me spominja na dnevNiK. :)
A ta odebeljen L kaj pomeni? :D
odebeljeni L in l nista bila načrtovana :) vsaj kolikor je meni znano :)
Kar se mene tiče zelo zelo zelo grdo. Prejšnja mi je bila zelo lepa, ta mi je pa čist mim. Kot bi šli 30 let nazaj :/
Mene celoten CGP spominja na Dnevnik in na Dnevnikov Objektiv.
@Petra: Mene tut.
Trendy ja, predstavlja pa kaj?… Izgleda tako, kot da so ga dobili za 100$ na 99designs.com
@Iztok
Ja, se čisto strinjam s tabo. Trendy in šmensi, ampak to je to. Kaj za $100, za $50, mogoče za $60 – ker je dolar zdaj zelo šibak. :) Skratka, meni nikakor ni všeč in se mi zdi, da so tokrat kar mimo brcnili, sploh ker mi je bil prejšnji logo full dober. Neke hude spremembe CGP-ja pa iz spletne strani sploh ni za opazit – saj je look’n’feel praktično isti kot na starem sajtu. :-/
Agree, nov logo Si.Mobil je na prvi vtis men prav ugly – kot ste ze rekl, je raztegnjen na jumbotih sploh bad.
Ko malo bolj pogledam, bi rekla, da je enostavno confusing. Nima enega key sporočila – logo ima kar 2 ikonci!(piktogram na levi oziroma čudni krogci imajo kaj veze s klicajem?), čudno-odebeljeni l-ji …pomenijo kaj?, krogci naj bi bili povezani s sloganom ‘povej nekaj lepega’?
KDO je tole naredu in KAJ je hotel s tem povedati? Deluje kot nek confusing branding in da Simobil morda še nima jasno začrtane nove strategije I guess.
Namen naj bi bil (baje) komunicirati drugače, redefinirati ciljne publike, no more party-simobil ortosmart image. In teli krogci, naj bi sporočali to? Hmm. Mislim, da jim ni uspelo.
Besides, so naredili press conference ob launchu, da bi tole malo pojasnili?
@maša: presica je bila, v volcjem potoku, ampak samo za “prave goste”.. tako da na zalost nimam informacij o tem.. me pa zanima, kdo se je podpisal pod tole.. :)
Prenovo CGP-ja je delala agencija Luna TBWA.
Sicer pa kokr so povedali na Blogresu, naj bi za njihov brend ortosmart se vedno ostala party image. V prenovo so šli zaradi odcepitve od Vodafona, saj želijo graditi na lastnem brendu od tu naprej. Se pa tudi meni zdijo tile krogci popolnoma odveč, oz. potemtakem naj bi tisti klicaj I odstranil.
@janja: Jaz sem bil tisti, ki je vprašal, zakaj so šli menjat CGP, pa tista ni imela pojma, kot si vidla. Za razlago krogcev je citirala blogersko razlago…WTF???
Odcepitev od Vodafona? Zakaj pa pol piše partner Vodafona v vseh reklamah???
@Miha: Ja, res je … Ni ravno opravila domače naloge :)
Sicer pa ja, od sedaj naprej je Vodafone baje le še njihov partner, ni več v njihovi lasti, al neki tazga. Takrat jih je kupil in jih s tem rešil, sedaj pa, ko so se postavili na noge, grejo sami naprej …
Sem tole našla … http://www.finance.si/216203
LP, J.
@Miha
Ful dobro, da si dreznil in izpostavil debato na Blogresu. To je bil meni celo najbolj zanimiv del festivala tisti dan, plus nase Twittanje in Qik streamanje v zivo… Neverjetno!
Tale Simobil logo je res izpulil zelo veliko vprasanj in nekih blogerskih ter drugih komentarjev in me cudi, da sirsi javnosti Simobil se kar ni uspel postreci z ‘uradno razlago logotipa’. Ker mogoce pa celo imajo neko kul zgodbo zadaj in fajn razlog za krogce, pa mi tega ne vemo. No, mogoce no.
Debata na njihovi predstavitvi na Blogresu pa je celo pokazala, da nek kljucni clovek v Simobil marketingu (kar Kozamernikova je, kajne?)ne ve, kaj logo pomeni. To pa je ze malo tricky. No, ali ne ve ali pa je imela samo nerodno reakcijo, je drugo vprasanje. Da je odgovor ‘ne vem’, ‘skoda, ker ni moje sefice danes tukaj, ‘ce citiram blogerja…’ je pa res wtf?!. Neprofesionalno? jst mislim, da ja. Cetudi ne ve, bi lahko z iznajdljivostjo cist kul izpadla.
Poleg tega ti odgovori nosijo se dodatno sporocilo: da torej oni cekirajo komentarje blogerjev oziroma skorajda ‘opinion lederjev’, torej so opazili, da se je razvila debata in da imajo ljudje VPRASANJA. All we need is an explanation in fino lepo zapakirano zgodbico, pa bomo cist veseli. In torej, da oni vedo, da pricakujemo pojasnitev, pa nam jo se kar ne dajo – even more, celo pridejo nepripravljeni na daaah Blogerski festival, je pa … kuku?
@Masa: Ja no, če me je pa res zanimalo. Ful mi je bil všeč prejšn logo. Tko SIM kartica, 2/3 simobil, 1/3 Vodafone. Vse pojaneno, gre za mobilenga operaterja, lepa tipografija, značilni znakci,…super logo. Zakaj menjati?
No očitno, gre res za Re-branding, glede na to da so se zamenjali lastniki. Mislm da ni najbolj posrečena zadevica. In kot je že nekdo zgoraj omenil, me zelo na Dnevnik spominja. Tudi izbira tipografije se mi zdi rahlo generična (domnevam da je nekaj iz družine Helvetica) in tud če je zlo fajn (vsaj meni je:)) Se mi zdi že mal zrabljena zadevica.
Je pa res zanimiv, da šefi ne vejo takih zadev oz se ne pripravijo.. Površno, površno :)
No zdej grem pa dnevnik brat , kar naenkrat sem dobil blazno željo po tem. Hmmmm, Bob ve zakaj :).
Veseli nas, da ste opazili našo prenovljeno podobo. Ker se je nabralo kar nekaj vprašanj, v nadaljevanju pojasnjujemo našo pot. Zahvaljujemo se vam za vprašanja in pomisleke. Odgovore smo strnili, upamo, da so dovolj jasni in da smo vam Povedali nekaj lepega.
Povezanost z Vodafone-om
Si.mobil je od nekdaj samostojen, slovenski operater in hkrati PARTNER VODAFONA. Si.mobil ni bil nikoli kapitalsko povezan z Vodafonom. Gre za partnerstvo, ki Si.mobilu omogoča, da ponuja ekskluzivne Vodafonove produkte in storitve, kot je portal Vodafone live!, ugodnosti pri cenah mednarodnega gostovanja v tujini, BlackBerry iz Vodafona itd. Poleg tega Si.mobil slovenskemu trgu ponuja tudi odlične telefone po zelo ugodnih cenah. To nam je omogočeno tudi zaradi tega partnerstva, ki tudi z novo podobo ostaja nespremenjeno.
Si.mobilova nova podoba
Po letih odličnega predstavljanja slovenskemu trgu pod imenom blagovne znamke Si.mobil – Vodafone smo presodili, da je ime Si.mobil odlično sprejeto, prepoznavno in cenjeno na slovenskem trgu. Poleg tega je Si.mobil med vsemi operaterji na trgu najbolj prijazen do uporabnika, z največ osebnega stika, z odličnimi storitvami, tako v klicnem centru kot tudi na prodajnih mestih. Vse to so pokazale tudi raziskave trga. In ker je prišel čas za osvežitev naše blagovne znamke, smo se odločili, da izpostavimo Si.mobil kot samostojnega in odličnega operaterja.
Usmerjenost k uporabniku, profesionalnost in vrednost za ceno so temeljne vrednote naše blagovne znamke: Si.mobil – Povej nekaj lepega. In trije krogi, ki se pojavljajo v naši novi podobi, simbolno povezujejo te vrednote in pripovedujejo, da smo ljudje pomembni. Naša zgodba smo ljudje. In ljudje Si.mobila smo najbolj veseli, kadar svoje občutke in izkušnje delimo z drugimi. To ljubezen do komuniciranja vnašamo v naš posel, katerega bistvo je omogočati komunikacijo.
zanimiva razlaga za tri kroge.. skoda, ker jih nihce ni razumel.. imam pa podvprasanje :)
kater krog predstavlja uporabnika? debel, srednji, najvecji.. hmm..
ce je debel potem zato, ker imamo polne denarnice?
ce je srednji, ker je srednji sloj vasa ciljna publika?
ce je najvecji, ker nas tako obozujete, ceprav smo simbolno narisani s tanko crto, kar pomeni, da mogoce pa vseeno nismo tako pomembni?
ne razumem povsem :)
zanimiv je tale zapis
kjer pa avtor vidi simobil povsem drugace, kot pa vsi komentatorji tukaj.. mogoce pa je imel vpogled v vse skupaj in je vedel kaj kaksna stvar pomeni..