Cestarji so letos obljubljali, da jih sneg ne bo presenetil. Vendar je bilo današnje stanje na avtocesti vse prej kot normalno. Lokalna cesta je bila bolj urejena kot pa avtocesta, kjer je vožnja potekala samo po enem pasu, ker je bilo na voznem pasu več centimetrov zmrznjenega snega in zategadelj je bila vožnja podobna samomorilski misiji.

Za vse, ki vas zanimajo snežne razmere na naših cestah, si poglejte stran Prometno informacijskega centra.

V Krtini sem na nasprotnem pasu srečal tovornjak s plugom. Proti Ljubljani pa ni bilo ne duha ne sluha o čem podobnem.
Pa vendar, do Domžl smo vsaj vozili, od tam naprej pa smo premikali v strnjeni koloni, s povprečno hitrostjo manj kot 2km/h. In tako sem za relacijo ki jo sicer prevozim v 25 minutah, porabil 1 uro in 43 minut!

In za vse, ki mi boste očitali, da bi lahko izbral kakšno drugo prevozno sredstvo (vlak ali avtobus), že vnaprej povem, da je to misija nemogoče. Preprosto ne gre!

snezne-razmere-na-nasih-cestah-03


19 Responses to Snežne razmere na naših cestah

  1. Swizec says:

    Stari lah bi sel s traktorjem!

  2. had says:

    opel je v teh razmerah “skoraj traktor” :)

  3. bostjan says:

    pač je zima, eni bi pa radi polikane ceste… Naučte se vozit po snegu… (mislim na splošno, ne tebe osebno..)
    Itak pa pol tovornjakarji poskrbijo za zaporo.. Enkrat sem “prenočil” na cesti..

  4. had says:

    @bostjan: tudi to je res.. ce bi ljudje znali voziti po snegu, bi bilo vse precej drugace.. tako pa ob prvih snezinkah vsi vozijo kot po jajcih..

    no, tovornjakarji so poglavje zase.. na sreco so jih danes policisti zaceli ustavljati na odstavnih pasovih.. vsaj nekaj :)

    prespat na cesti :( to pa ni kul

  5. peter says:

    vedno se pripravljajo, da jih sneg ne bo presenetil in potem jih vedno preseneti…VSAKO leto…

  6. Youre says:

    Pri nas enako stanje na cesti tudi do 15cm snega.

  7. kr en says:

    Ceste so bile danes, mislim da, razmeram primerne. problem je v voznikih! kot so že pred mano povedali, nekateri ob prvih snežinkah vozijo do 50km/h počasneje, kot pa se dejansko da peljat.

  8. Benjamin says:

    Å e en razlog več, zakaj se vsak dan vozim v LJ z vlakom. Ena ura vožnje, sem brez skrbi, 15 minut peš v prelepem mrzlem sneženem jutru … :)

    Me pa totalno pogrejejo vaše izjave, ko nekateri pravite: ob prvih snežinkah peljejo počasneje, kot pa se dejansko da peljat. !?!? Vsak voznik sam ve, kje so njegove meje in sposobnosti. Bi bilo boljše, da se pelje po omejitvah, povzroči nesrečo, ter da promet v celoti obstane?

  9. Swizec says:

    “Me pa totalno pogrejejo vaše izjave, ko nekateri pravite: ob prvih snežinkah peljejo počasneje, kot pa se dejansko da peljat. !?!? Vsak voznik sam ve, kje so njegove meje in sposobnosti. Bi bilo boljše, da se pelje po omejitvah, povzroči nesrečo, ter da promet v celoti obstane?”

    Ne, boljs bi blo, da bi bil trening varne voznje obvezen del pridobivanja vozniskega izpita kot je to na, recimo, norveskem. Saj niso vozniki sami krivi, da ne znajo vozit po ledu, mokrem itd. (ker res ni tezko). Samo kaj, ko jih nihce ne sili naucit se teh vescin v kontroliranih razmerah, tiste, ki se pa skusajo v relativno kontroliranih razmerah naucit spretnostne voznje pa policaji preganjajo.

    Ce ze ne gres na poligon ali nekaj, res ne vidim problema zakaj clovek v tem prelepem sneznem vremenu ne bi sel zvecer na kako prazno zasnezeno parkirisce in pac … vadil. Ampak ne, to pocnejo samo “zmesani mulci, prepolni testosterona in nevemsecesa”. *sigh*

  10. Black_ICE says:

    Swizec: zato, ker takoj priletijo policaji in vse naženejo, koga pa še popišejo. Sem videl že najmanj 3x. Žalostno!

  11. jm says:

    had: zadnič k si se šel na prvine drajsat, si šeu z auto do gor? menda ja :D Kaka je bla cesta? A kej plužjo do gor ob telem snegi?
    Bi šel v soboto do gor peljat, pa da nam z rikvercom že u čemšenik zaštartu za zihr :D od gor naprej pa s peciklom probat kok se da dalč pridit oz rint do gor pa pol dol s čemšeniške :D

  12. IcEmAn says:

    Å e moj komentar:

    Od 2h popoldne pa do tega trenutka nisem videl niti enega pluga oz. posipalca soli, cesta pa je še vedno bela (kljub temu, da nekega močnejšega sneženja ni bilo popoldne).

    P.S.: 50m stran pa zimska služba. Torej!?

  13. don barkL says:

    Hahaha, se pravi sem bil samo par (sto) metrov pred tabo v koloni – jaz sem jih namreč srečal malo pred izvozom za šentjakob. Sem pa isto potreboval 1h in 20min za normalno 15minutno turo.

  14. Davorin says:

    Sam Had, iz Izlak do zagorske železniške z autom, u Lj., pa z avtobusom do firme, bi pa vsak dan porabu 1.45 ure.

    Sicer pa ja, zajebal so cestarji na polno. Me zanima kako je danes :D

  15. had says:

    @davorin: ja, to bi slo :) ampak avtobus iz izlak pelje v zagorje enkrat na pol ure.. vlak ne vem kako vozi.. iz zelezniske v ljubljani pa do brnciceve pa vsake dve uri, al nekaj taksnega.. tko da :(

  16. qwerty says:

    1. In kako za vraga naj plug sploh pride zraven, če šalabajzerji zabašete celo cesto???? Če nas razsvetliš z rešitvijo, ti Nobelova ne uide.

    2. Iz Zagorja vsaj enkrat na uro odpelje vlak proti LJ in se mu gladko je*e za gužvo in tako nedolžno sneženje. V podobnem ritmu vozi tudi Kamničan, ki se, če še nisi opazil, ustavi tudi v Črnučah. Pa žeton za mestni bus sploh ni tako drag, veš. Že res, da Zoki nonstop nekaj muti s progami, ampak vsaj št. 6 prizanaša s tem. Ti je morda pod častjo stopiti v sredstvo javnega prevoza? Očitno še nisi bil v kakšnem švabskem S-Bahnu. Mater, saj je v njem več kravatarjev kot “civilistov”

    3. Zakaj v takem vremenu sploh riniti v LJ, a ni HQ v Zagorju?? Ej, slabno se nam piše!!! GG si spet prisvaja TK, “njegova” kobajagi TK firma pa ne zna postaviti niti enega ubogega VPN, ki bi omogočal delo s poljubne lokacije, če že ne kar od doma! Aj aj aj, pa danes zna to že vsak bruc s FRI….

  17. had says:

    @qwerty: ce je cesta odprta, potem to, da je zabasana ni nas problem, kajne? bi zaprli kompolje in uvoze in spluzili, ce ne gre drugace..

    iz zagorja.. ce si doma na izlakah, oz. se malce visje, pa je to nekaj drugega.. ja, ce ti ni treba stirikrat presedat in prehodit 2 km, je to nekaj drugega.. ce bi imel sluzbo v centru, bi tudi jaz hodil na vlak.. definitivno..

    kaksne veze ima gg, sicer ne vem, ampak ce mi bos obrazlozil, mi bo kaj vec jasno..
    hq je v ljubljani.. za informacijo :)

  18. had says:

    @jm: jeap, z avtom.. cesta je bila sicer “neobdelana” ampak je bil mehak sneg, tako da se je dalo brez problema priti gor..

    danes pa dvomim ce je situacija se vedno enaka.. kajti veliko snega je “nafukalo” :)

  19. Matej says:

    “Naučte se vozit po snegu… (mislim na splošno, ne tebe osebno..)”
    Cestarje naj pošljejo na Program usposabljanja za posebno čiščenje cest z lopatami… (ne mislim na splošno, mislim kar konkretno)

    “Itak pa pol tovornjakarji poskrbijo za zaporo.. Enkrat sem “prenočil” na cesti..”
    A tovornjakarji so pa od boga dane entitete, da njim se pa ni treba učit vozit po snegu? Mislim, oni naj bi bili poklicni vozniki, ki prevozijo ohoho kilometrov na leto. In, glej, glej, še vsako leto jim rata zdrsnit v graben. Jaki vozniki. Sem videl, kako se je en tak bunil, ko so ga policisti ocolali za 4.4k€. Čist’ prou jim dam.

    “1. In kako za vraga naj plug sploh pride zraven, če šalabajzerji zabašete celo cesto???? Če nas razsvetliš z rešitvijo, ti Nobelova ne uide.”
    Simpl. Naj pluži takrat, ko cesta ni zabasana. Dvajset minut prej, recimo. A dobim Nobelovo? K TNX!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.