Aplikacija Drajv, storitev Zavarovalnice Triglav, je prišla na trg leta 2015. Takrat sem jo uporabljal, vendar sem jo kasneje izbrisal. V tem času se je precej stvari pri sami aplikaciji spremenilo in odločil sem se, da jo znova poizkusim. Vožnja z aplikacijo Drajv očitno povzroča pri ostalih udeležencih v prometu jezo in precej razburjanja. Zakaj bi se vozil po omejitvah, če lahko divjam, kajne?
- Zavarovalnica Triglav / Drajv in ocene mojih voženj
- Ali je reševalni pas namenjen vožnji in prehitevanju motoristov?
- Starec in električno vozilo / Tesla 3 dual motor v garaži
- Lotus Elise / #registrska MS HAD
Za relacijo Ljubljana – Krk sem vklopil Drajv. In se odlločil, da bom vozil po omejitvah. Oba telefona odložil v vidno polje in se odločil, da se ju ne dotikam.
Prva stvar, ki sem jo opazil, je, da so omejitve hitrosti na Drajvu in tiste na zemljevidu v Tesli precej drugačne. Drajv 60, Tesla 90. Tesla 110, Drajv 80. In tako naprej. Da bi bil bolj prepričan v vse skupaj, sem dejansko vozil po znakih – kar je edino merodajno. No, zagotovo nisem vedel, da je na uvozu na obvoznico omejitev 40, kot mi je kazal Drajv. Nisem ga upošteval, kajti v tem primeru bi me verjetno res kdo že po parih minutah vožnje spravil s ceste.
Po avtocesti je bila jutranja vožnja, ko še ni bilo 10 kilometrskega zastoja pred Vrhniko, povsem prijetna. Vožnja na avtopilotu in hitrosto 125 km/h. Ko sem v Postojni zavil z avtoceste, pa se je začelo. Očitno je težava v voznikih, ki v naselju, kjer je omejitev 40 km/h, peljelo 43 km/h, saj jih je potrebno prehiteti čez polno črto in zraven z roko pokazati, kaj si voznik misli o vozniku, ki upošteva prometne predpise.
Ker sem se odločil, da bom vozil po predpisih, se nisem pustil “sprovocirati”. Ja, vozil sem prvi v koloni in verjetno je marsikdo “preklel” električna vozila. Ko je bilo konec table omejitve sem pospešil s pospeški, ki jih ima Tesla, in tako pridobil nekaj prednosti do naslednje table z omejitvijo. V bistvu sem se kmalu odločil, da bom vozil na avtopilotu in naj avto sam uravnava hitrost po omejitvah +- 5 odstotkov.
In seveda se je jeza voznikov, ki so vozili za menoj, nadaljevala. Priznam, vožnja ni bila prijetna in je bila precej bolj stresna, kot pa je vožnja, ko vozim precej hitreje in tvegam kazni policistov, ki so vse bolj inkasanti kot karkoli drugega. Vesel sem bil, ko sem prečil mejo in sem do Krka imel samo še vožnjo po “obvoznici”. To je bilo precej bolj preprosto.
Zanimivo je bilo opazovati omejitve hitrosti na Krku, kjer so znotraj Drajva povsem drugačne, kot pa so dejanske omejitve. No, držal sem se tistih pravih, ki veljajo na cesti. Na cilj na Krku sem prispel dve minuti pozneje, kot pa imam sicer čas vožnje – ko ne pazim toliko na omejitve.
Za svojo vožnjo sem dobil oceno 100, na drugem telefonu pa za isto vožnjo 99. Razlika je zgolj v tem, da gre za dva različna telefona – 15 pro in 13 pro. Ker telefona sta bila na istem mestu in ob istem času vkljopljena in izklopljena.
Vožnja z Drajvom je bolj stresna, ker očitno vožnja po predpisih povzroča težave drugim voznikom. Meni pa je bilo v končni fazi vseeno, saj sem vozil po predpisih! Mogoče pa se moram samo navaditi, da smo vozniki zelo objestni in predvsem nevarni sami sebi!
Samo en primer bom navedel. Iz predora golovec proti dolenjski cesti ( prvi odcep) je omejitev 80 km/h zmanjšana hitrost na 40 km/h. Nič ni narobe če voziš po drajvu, pomislim pa, da znake za odredbe postavlja nekdo, ki ne vozi. Lp