Včeraj, na Simobilovem druženju, ob 10. obletnici njihovega “obstoja” je bil predpremierno prikazan oglas, ki se bo danes zvečer začel vrteti na TV postajah, ki ga je napovedala Živa Rogelj. Ker sem imel s seboj iPhona, sem ga seveda posnel (kvaliteta je malce slabša)

Posebnost oglasa je v njegovi izvedbi in našem preklapljanju med programi med oglasnimi bloki. Namreč danes zvečer se bo natanko ob 20. uri na Kanalu A in na Pop TV istočasno začel vrteti ta oglas. In tisti, ki bodo naredili tako kot piše na začetku oglasa (preklapljali med postajama, kar vsi počnemo), bodo videli kaj so hoteli ustvarjalci povedati. Na koncu videoposnetka pa je tudi krajša razlaga tega oglasa.

Všeč mi je ideja možnosti izbire!

19 Responses to Predpremiera Simobilovega oglasa

  1. Matjaž pravi:

    Simobil zna dobro prodajati prazno slamo oz. oglasi jim gredo, izvedba pa šepa:
    http://tinyurl.com/simobil-BBStorm

  2. Andrej Novak pravi:

    Ne prodajajo svobode izbire, ampak manihejstvo. Najprej bedno, šele potem kaj drugega.

  3. hah pravi:

    lahko prosim dobim nazaj minuto življenja, ki sem ga zapravil ob gledanju tega videa?

  4. piskec pravi:

    No, ja…, kolikor jaz vidim, je ta možnost izbire pravzaprav dokončno ubita. Le upam lahko, da kaj takega ne bo postalo trend… :)

  5. Centrifuzija pravi:

    Joooj, kake bučke spet. Å e posebej tisto na koncu, kar pove Živa Rogelj: “Popolnoma nov način TV oglaševanja” Ni res.

    Identično idejo sem videla leta 2005 na festivalu v Cannesu. Ker je kampanja za Modus dobila Grand Prix nagrado, sem si ga z lahkoto zapomnila: http://commercial-archive.com/content/cannes-lions-direct-winners-2005

  6. Lenart pravi:

    Tole moram sicer enkrat še ujet na TV-ju da bom res videl kako izgleda “v živo”. Sicer pa gre za dober medijski odkup, kombiniran s predelano Cannes-ko idejo ki pa, dejmo priznat, zelo dobro paše na njihov poziv “Lahko preklopiš”.

  7. ana pravi:

    uh, kolk lep oglas. mene je pa navdušil!

  8. Centrifuzija pravi:

    Vejamem ana, interni sodelavci in kakorkoli vpleteni so vedno navdušeni. To sodi zraven. (Četudi se na posnetku vse skupaj zelo slabo vidi in gre le za informacijo, je lepo.) :)

  9. Goran pravi:

    Saj obstaja tudi “tretji” kanal, saj nista le POP in A … V čem je keč??

  10. Lenart pravi:

    @Goran: pri prijavah na festivale tega ne gledajo :)

  11. Tajčika pravi:

    kr neki…
    jaka izbira…

  12. Roky pravi:

    Je mogoče kje dobiti boljš kvaliteto z zvokom, na simbolu je pri meni brez zvoka:(?

  13. opazovalec pravi:

    ja, na TV.

  14. as pravi:

    “Saj obstaja tudi “tretji” kanal, saj nista le POP in A … V čem je keč??”

    Ker sta največji slo televiziji. Ne, ne obstaja kak tretji kanal, to ti misliš, ko delaš na RTVju.

  15. RakeBack pravi:

    jaooo kaj bomo mogl gledat med raklamami…

  16. opazovalec pravi:

    bomo mogl ali bomo moral? saj te noben ne sili…

  17. emanuela pravi:

    a ve kdo mogoče, kdo je izvajalec tega komada v tem oglasu?

  18. Centrifuzija pravi:

    Emanuela, evo zamorjenko:

  19. Andrej Volšanšek pravi:

    ob osmih vas bomo prosili da zamenjate program
    preverite zakaj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.