Včeraj, na Simobilovem druženju, ob 10. obletnici njihovega “obstoja” je bil predpremierno prikazan oglas, ki se bo danes zvečer začel vrteti na TV postajah, ki ga je napovedala Živa Rogelj. Ker sem imel s seboj iPhona, sem ga seveda posnel (kvaliteta je malce slabša)

Posebnost oglasa je v njegovi izvedbi in našem preklapljanju med programi med oglasnimi bloki. Namreč danes zvečer se bo natanko ob 20. uri na Kanalu A in na Pop TV istočasno začel vrteti ta oglas. In tisti, ki bodo naredili tako kot piše na začetku oglasa (preklapljali med postajama, kar vsi počnemo), bodo videli kaj so hoteli ustvarjalci povedati. Na koncu videoposnetka pa je tudi krajša razlaga tega oglasa.

Všeč mi je ideja možnosti izbire!

19 Responses to Predpremiera Simobilovega oglasa

  1. Matjaž says:

    Simobil zna dobro prodajati prazno slamo oz. oglasi jim gredo, izvedba pa šepa:
    http://tinyurl.com/simobil-BBStorm

  2. Andrej Novak says:

    Ne prodajajo svobode izbire, ampak manihejstvo. Najprej bedno, šele potem kaj drugega.

  3. hah says:

    lahko prosim dobim nazaj minuto življenja, ki sem ga zapravil ob gledanju tega videa?

  4. piskec says:

    No, ja…, kolikor jaz vidim, je ta možnost izbire pravzaprav dokončno ubita. Le upam lahko, da kaj takega ne bo postalo trend… :)

  5. Joooj, kake bučke spet. Å e posebej tisto na koncu, kar pove Živa Rogelj: “Popolnoma nov način TV oglaševanja” Ni res.

    Identično idejo sem videla leta 2005 na festivalu v Cannesu. Ker je kampanja za Modus dobila Grand Prix nagrado, sem si ga z lahkoto zapomnila: http://commercial-archive.com/content/cannes-lions-direct-winners-2005

  6. Lenart says:

    Tole moram sicer enkrat še ujet na TV-ju da bom res videl kako izgleda “v živo”. Sicer pa gre za dober medijski odkup, kombiniran s predelano Cannes-ko idejo ki pa, dejmo priznat, zelo dobro paše na njihov poziv “Lahko preklopiš”.

  7. ana says:

    uh, kolk lep oglas. mene je pa navdušil!

  8. Vejamem ana, interni sodelavci in kakorkoli vpleteni so vedno navdušeni. To sodi zraven. (Četudi se na posnetku vse skupaj zelo slabo vidi in gre le za informacijo, je lepo.) :)

  9. Goran says:

    Saj obstaja tudi “tretji” kanal, saj nista le POP in A … V čem je keč??

  10. Lenart says:

    @Goran: pri prijavah na festivale tega ne gledajo :)

  11. Tajčika says:

    kr neki…
    jaka izbira…

  12. Roky says:

    Je mogoče kje dobiti boljš kvaliteto z zvokom, na simbolu je pri meni brez zvoka:(?

  13. opazovalec says:

    ja, na TV.

  14. as says:

    “Saj obstaja tudi “tretji” kanal, saj nista le POP in A … V čem je keč??”

    Ker sta največji slo televiziji. Ne, ne obstaja kak tretji kanal, to ti misliš, ko delaš na RTVju.

  15. RakeBack says:

    jaooo kaj bomo mogl gledat med raklamami…

  16. opazovalec says:

    bomo mogl ali bomo moral? saj te noben ne sili…

  17. emanuela says:

    a ve kdo mogoče, kdo je izvajalec tega komada v tem oglasu?

  18. Emanuela, evo zamorjenko:

  19. Andrej Volšanšek says:

    ob osmih vas bomo prosili da zamenjate program
    preverite zakaj

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.