V Rovinju sem ga prvič opazil. Bil je precej sramežljiv, odet v zeleno barvo, vendar je izstopal med ostalimi. Lahko bi rekel da je bila ljubezen na prvi pogled.

Da ne bo pomote – govora je o novem Nissanovem malčku – Nissan Juke, ki s svojo majhnosto in “drugačnostjo” izstopa med podobnimi avtomobili iz te kategorije. Z njim je precej podobno kot z Nissan Micro – avto ti je všeč, ali pa ti ni všeč. Srednje poti ni.

In včeraj sem z Manuelo in Simonom preizkusil to malo “žverco” – v podjetju RSL so nam posodili avto za dobre pol ure – na žalost ni šlo za dlje, kajti ljudje dobesedno čakajo v vrsti na testne vožnje!

Sam nisem navajen, za razliko od Simona, na takšne avtomobile (visoko podvozje) in zato je moja ocena precej drugačna, kot bi bila sicer (če bi bil že pred tem voznik takšnega avta). Nissan Juke je na prvi pogled simpatičen (glej zgoraj) in s svojo drugačnostjo privablja poglede. Osnovni model bo s svojo ceno okoli 14.000€ definitivno zanimiv za precejšnje število kupcev, čeprav je meni osebno všeč izvedenka 4×4 s 190KM in vso možno opremo, ki bo na voljo za okoli 23.000€.

Kljub “majhnosti” od zunaj, je povsem dovolj velik za štiri osebe – prtljažnik ni ravno namenjen ženskam z dvanajstimi kovčki. Notranjost Džukca je fenomenalna in dizajnersko dovršena – tudi v tej verziji, s katero smo se vozili – oprema Tekna in cena okoli 17.000€ (motor 1.6 in 117KM). Avto je precej visok in tudi občutek, ko stopaš vanj je bil precej nenavaden.

Klik na fotografijo za celotno galerijo Nissan Juke
nissan juke fotografije


Armaturna konzola je podobna igralni konzoli, prav tako pa del namenjen radiju, klimi in vsem ostalim. Idealno za preganjanje časa, ko ti boljša polovica ne pusti voziti igračke in moraš čas preživeti na sovoznikovem sedežu.

Avto ima precej kratko prestavno razmerje, kar mi je bilo prvih par minut zelo moteče, vendar se počasi človek navadi vsega. Visoko podvozje me je v vožnji po rondoju malce prestrašilo, vendar ko mi je Simon razložil (in kasneje demonstriral) da se tudi takšnega avta ne da kar tako “prekucniti”, sem si upal malce več. In seveda pogled na merilec G-forca, Torqua in podobnih zadev naredijo vse skupaj bolj zanimivo. Motor 1.6 ni ravno toliko odziven, kot sem pričakoval pri avtomobilu s 1200kg teže – vendar je verjetno razlika tudi v tem, da ima avto prevoženih šele 200km.

Odločitev ali bo Nissan Juke prišel v najino garažo pa je bolj odvisna od tega, da si želim 4×4 avto, vendar se mi Juke s 190KM zdi precej precej premoćan, saj si želim avto in ne želim rakete. Če bi obstajala izvedba 1.5d z okrog 110KM, potem ne bi niti za trenutek razmišljal o tem in bi že naročil modrega!

3 Responses to Nissan Juke – fotografije in testna vožnja Nissanovega terenskega malčka

  1. kuki pravi:

    Roni, pri dizlih velja več je manj. Močnejši motor manjša poraba… Sicer je 190 KM že res malo presežno, sam sej ni panike, boš pa po mestih pod štandgasom vozu. Sam men osebno, je tista rdeča iz reklame najlepša barva, za ta avto.

  2. Mašon pravi:

    Men je sicer blazno všeč, zgleda mi pa kot micra na steroidih :) mi ma pa mal visoko ceno, vsaj če hočeš kej več od osnovnega modela… za tak denar bi jest potem zbrala kej bolj strupenga – giulietto na primer, ampak potem gre tuki že čist za stvar osebnih preferenc (športna igračka vs. džipek igračka). Sicer pa ja, se mi zdi, da je manjkal v ponudbi tok mali džipek :)

  3. SasoK pravi:

    Vzemi 1.6 turbo. Teh 190 konjev je v resnici dosti bolj umirjenih, kot se mogoče sliši, sploh v navezi s CVT menjalnikom in 4×4 pogonom. Turbo navor omogoča udobno vožnjo, ker ga ni treba priganjati v obrate. Posledično tudi poraba ni pretirana.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.