Podatek, kateremu včeraj med poslušanjem informativne oddaje (ne vem točno katere) na televiziji, skoraj nisem verjel. Ne dejstvu, da imajo Slovenske železnice na Facebooku 20.000 privržencev, kot pa temu, da se v luči vsega “sranja” in težav, ki jih imajo Slovenske železnice, javno kitijo s to številko in jo izpostavljajo!

Super, da imajo Slovenske železnive 20.000 privržencev na Facebooku, ki so jih pridobili s FB oglaševanjem in nagradnimi igrami – btw, tudi to stane (ampak ne bi o tem zdajle), vendar me zanima, ali bo sedaj teh 20.000 privržencev pomagalo rešiti Slovenske železnice s svojimi prispevki? In da ne bo pomote – SŽ zelo dobro opravljajo “svoje poslanstvo” na Facebooku, vendar bi bilo vseeno boljše, da se ukvarjajo s strateškimi cilji, ki niso povezani s Facebookom in so veliko bolj pomembni!


Podatki o Facebooku v primerjavi s temi podatki dobijo povsem drugačno luč – Slovenske železnice so lansko leto zaključile z 19,4 milijona evrov čiste izgube, medtem ko je leta 2009 ta znašala 30,5 milijona evrov (vir). Ampak v Sloveniji smo itak navajeni, da bomo spet davkoplačevalci reševali sranje, ki ga bodo ustvarile takšne in podobne firme!

11 Responses to Slovenske železnice imajo na Facebooku 20.000 privržencev

  1. DJ says:

    Mislim, da je potrebno kategorijo “privrženca” na FB jemati z rezervo: V večini primerov zgolj kot “naročnika”, ki pač izkoristi to možnost, da dobi od njih kakšno obvestilo (sam preferiram RSS ali newsletterje, ker imajo večjo stopnjo zasebnosti), ne pa “oboževalce” kot take. Podobno je z “like” na poste ali komentarje v nekaterih primerih…

  2. JB says:

    Slovenske železnice bi se lahko ukvarjale s tem kako prepljati potnika 100 km v manj kot 2 urah. Povprečna hitrost potniških vlakov v Sloveniji je cca 50 km/h, kar je porazno in vsako leto pada. Lahko bi poskrbele za minimalni konfort – vlaki serije 311 (t.i. gomoljke) s povprečno starostjo 40 let še vedno vozijo (vrata se ne zapirajo, umazani in neuporabni wc-ji, vročina, mraz, ni razsvetljave, ropot,…). Simensi tudi niso za dolge proge – to je vlak za vožnjo maksimalno pol ure – primestni vlak. Da o njihovem odnosu do kupcev ne govorim, porazno izpod kritike – vedno jih moram prijavit inšekciji, da mi odgovorijo,…Komaj čakam, da slovenske železnice propadejo.

  3. Po mojem so to večinoma člani Društva za ohranitev gomuljk (predsednik je kdo dugi kot Miha Jazbimšek). Kot vidim imajo zelo močan lobi, saj je še ogromno gomuljk v trenutni garnituri.

  4. yyyy says:

    Nekaj mi pravi, da se ajzenpon upira skleniti mega pogodbo za oglaševalsko kampanjo pri Soncu…

    Ampak taki maoisti tukaj, pa noben ne zna vlaka prav poimenovati, sram vas bilo!!! Tisti skoraj že odpisani vlaki se ne imenujejo gomoljke ali gomuljke (pa od kje to pobirate, bog vas nima rad!) temveč gomulke, po poljskem partijskem sekretarju Władysławu Gomułki. Ob dobavi siemensov bi morali stran, pa se je našla nek partijski silovik (kakšen Juri, Potrč, Murglčan…) in se spomnil, da je treba ohranjati in negovati svetle tekovine komunizma. Ene par teh vlakov je kljub vsemu bilo prodano v okolico Vasršave, kjer lepo vozijo še dandanes, pa je jasno, da je Poljska, pa ne samo napram Sjebostanu, normalna država.

    Na Tajvanu ga pa zgleda pošteno pohajo. “je še ogromno gomuljk v trenutni garnituri”. Jao, jao, jao, bog te nima rad, pa od kje take najavljaš! Vsak tak potniški vlak je vendar svoja, dizelska ali električna garnitura, mona!

  5. had says:

    @abcd: ups.. http://www.facebook.com/grem.z.vlakom tole bo pravi naslov s katerim so se hvalili :)

    @yyyy: tale blog pise oseba, v prostem casu, ko ni v sluzbi.. in tale blog nima nobene veze s podjetjem, v katerem sem zaposlen.. toliko o tem..

  6. Veter says:

    Res ne razumem kaj se pizdiš, če so v krizi to ne pomeni, da ne rabijo strank. Tale način pa je zelo poceni oglaševanje, očitno bo res nekaj na tem kar je rekel yyyy…

  7. had says:

    @veter: kaj je poceni? lahko s stevilkamo podkrepis svojo tezo?

  8. majeestic says:

    Ubistvu so SZ naredile 970€ izgube na vsakega FB frenda :D Dober ROI, ni kaj :)

  9. @yyyy: A je s tabo vse v redu? A ne razumeš šale, sarkazma?

    Ps: Jaz v nobenem primeru ne morem biti Maoist, na Tajvanu Maa ne maramo, toliko o tem, če si že pedanten. Tako, da nismo vsi Maoisti tukaj.

  10. Boštjan says:

    Problem v naši državi je, da avtoprevozniki in železnice niso v enakovrednem položaju. Železnice morajo same plačati vzdrževanje prometne poti, in to sigurno ni poceni, med tem ko to za avtoprevoznike počne država. Res da plačajo cestnino, vendar je ta glede na škodo, ki jo povzročijo bistveno prenizka.

    Nihče ne izpostavlja kakšen minus pravzaprav delajo ceste, zaradi tega ker jih avtoprevozniki toliko uporabljajo… sigurno več kot 30 mio € na leto. Še posebej če upoštevamo da so izpusti CO2 pri tovornjakih nekajkrat večji, in da bomo zaradi njih prekršili kjotski sporazum, kar bo privedlo do kazni, da moramo uvoziti več nafte, kar povečuje odvisnost našega gospodarstva itn…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.