Podatek, kateremu včeraj med poslušanjem informativne oddaje (ne vem točno katere) na televiziji, skoraj nisem verjel. Ne dejstvu, da imajo Slovenske železnice na Facebooku 20.000 privržencev, kot pa temu, da se v luči vsega “sranja” in težav, ki jih imajo Slovenske železnice, javno kitijo s to številko in jo izpostavljajo!

Super, da imajo Slovenske železnive 20.000 privržencev na Facebooku, ki so jih pridobili s FB oglaševanjem in nagradnimi igrami – btw, tudi to stane (ampak ne bi o tem zdajle), vendar me zanima, ali bo sedaj teh 20.000 privržencev pomagalo rešiti Slovenske železnice s svojimi prispevki? In da ne bo pomote – SŽ zelo dobro opravljajo “svoje poslanstvo” na Facebooku, vendar bi bilo vseeno boljše, da se ukvarjajo s strateškimi cilji, ki niso povezani s Facebookom in so veliko bolj pomembni!


Podatki o Facebooku v primerjavi s temi podatki dobijo povsem drugačno luč – Slovenske železnice so lansko leto zaključile z 19,4 milijona evrov čiste izgube, medtem ko je leta 2009 ta znašala 30,5 milijona evrov (vir). Ampak v Sloveniji smo itak navajeni, da bomo spet davkoplačevalci reševali sranje, ki ga bodo ustvarile takšne in podobne firme!