Vlak je iz Maribora odpeljal ob 17:40. V Ljubljano so potniki prišli ob 1:30. Namesto dve uri je vožnja z vlakom Slovenskih železnic, ker je vmes zmanjkalo električne energije in ker niso mogli urediti nadomestnega prevoza, trajala skoraj 8 ur. Da tega, da so potniki v vlaku ostali več ur brez ogrevanja, niti ne omenjam. Slovenske železnice očitno konkurirajo Darsu, še posebej ob njihovi objavi na njihovi spletni strani, kjer so zapisali – Poti v zimskem času so čudovite. Še posebej, če se na pot odpravite z vlakom.

Ob tem dogodku se mi zastavi preprosto vprašanje – ali Slovenske železnice nimajo pripravljenega načrta, kako ukrepati ob takšnih in drugačnih razmerah?

Razumem, da se zgodi, da pride do izpada električne energije. Ampak čudi me, da se zgodi, da takšnih stvari ne morejo urediti precej hitreje. Na Slovenskih železnicah zagotovo obstajajo dizelske lokomotive, ki bi lahko vse skupaj “šlepale” do večjega železniškega vozla, kjer bi poskrbeli za vse potnike. Ali pa da bi imeli pripravljen “evakuacijski” načrt in bi z avtobusi ljudi spravili do ogrevanih prostorov – ker v zgornjem primeru so potniki dve uri na vlaku brez ogrevanja čakali dizelsko lokomotivo, ki jih je “šlepala” do Šentjurja, kjer pa je čakalnica za 20 ljudi, in ne za 50, kot jih je bilo na vlaku.

Glede na to, da je vožnja z vlakom ena prioritet javnega prevoza v Sloveniji, me zanima, kako sploh lahko pride do takšnega dogodka? Tole je sramota. Glede na to, da je pred kratkim prišlo do železniške prometne nesreče, kjer sta življenje izgubila dve osebi, bi bil čas, da se tudi Slovenske železnice krepko prevetri. Ker očitno je tole zgolj vreča brez dna, kamor država meče denar in odlagališče za ex politike. Uporabniki storitev Slovenskih železnic pa zgolj in samo kolateralna škoda.