Bliža se 20. let samostojne Slovenije in naša “predraga” Vlada se k temu očitno pospešeno pripravlja. Ena izmed aktivnosti, ki so jo storili je bila tudi “pomladitev” kultnega oglasa Slovenija, moja dežela. Ta oglas je bil v tistih časih več kot samo oglas, namreč povezoval je Slovenijo, kot tudi budil pripadnost vseh državljanov Slovenije.

Seveda ta pomladitev ni bila zastonj – 50.000 eurov je stalo to, kar so naredili v agenciji Studio Marketing JWT – restavrirali in osvežili TV oglas, prav tako pa na novo “nasneli” glasbo, ki jo sedaj izvajajo Matevž Šalehar – Hamo, Boštjan Andrejc-Buši, Omar Naber, Samuel Lukas, Nuša Derenda, Alenka Godec, Jadranka Juras, Nuška Drašček, Katrinas

Sedaj, 20 let pozneje, so drugi časi. Druge stvari so bolj pomembne in poskus “oživljanja” narodne zavesti s prenovljenim 20 let starim oglasom je vsaj zame osebno mimosunek (vendar kdo sem jaz, da bi sodil o tem). Ljudje se več ne poistovetimo s stvarmi v oglasu in tudi cena 50K ni tako majhna. In to, da je na koncu sedanji slogan – Slovenijo čutim, hmmm… nekako ne gre vse to skupaj.


Ne da se prebivalcev “fopati” s stvarmi, ki so bile zanimive pred 20 in več leti, oz. se da, vendar to samo v predvolilnem času in z zimzelenimi aferami – orožarska mi pride prva na pamet.

Naša Vlada verjetno točno ve kaj dela in je to del nekega večjega načrta – in jaz verjamem v Dedka Mraza. Če sklepam po komentarjih ne spletu, so se še enkrat ustrelili v svoje lastno koleno. Ampak tega smo že navajeni! Poskusite ponovno!

Samo ideja – če bi originalni oglas vrteli na TV, bi bilo navdušenje Slovencev veliko večje, kot pa bo, oz. je, navdušenje nad to prenovo kultnega oglasa. Določene stvari se pač ne da “pomladiti” in narodne zavesti, ki smo jo čutili leta 1986, se ne da preslikati v leto 2011!