Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ so orodja, ki imajo eno posebnost – na njih se ne da kontrolirati vsebine, ki jo uporabniki objavijo. Večina podjetij ne prenese kritike, ampak ima rajši prijazne besede. Napaka – vsaka kritika vam omogoča, da je vaš produkt, ali storitev še boljša, kot je! In bodite veseli, da vam nekdo to pove, pa čeprav preko Facebook, v obraz – iz zapisa Facebook ni sveti gral in ne bo rešil vašega podjetja, kjer sem pametoval o tem, kako “tricky” je komunikacija na Facebooku. In kako hitro se zgodi, da se stvari spremenijo – da vaši oboževalci postanejo ravno obratno – vaši sovražniki.

To, kar se je zgodilo Simobilu par dni nazaj, je dejansko pokazatelj kako vse skupaj poteka. Da ne bo pomote – Simobil odlično komunicira in uporablja družbena omrežja, ampak tega, kar se jim je zgodilo ni bilo mogoče predvideti in niti še tako dober “krizni PR” tega ne more rešiti – ker se vse skupaj odvija na družbenih omrežjih, kjer ni nadzora nad ničemer!

Kaj se je zgodilo? Uporabnik je napisal dokaje jezen komentar na Facebook profil Simobila, ki pa je v treh dneh prejel več kot 11.000 lajkov in ima preko 900 komentarjev! Jeap. Številke so impresivne in ta zapis se je širil po Facebooku z zelo veliko hitrostjo.

Vse se je začelo zaradi problema, ki ga ima uporabnik pri telefoniranju in mu prekinja pogovor. No, ali je to sploh problem Simobila ali pa je to napaka telefona zanj ni pomembno – zelo dobro poznam to situacijo, ko se odločiš, da boš imel sam prav in nihče drug ne bo imel prav. In to “tumbaš” do konca in še malce naprej.

Zakaj izpostavljam ta primer? Da se bo še katero drugo podjetje, ki komaj čaka, da začne “komunicirati” na Facebooku, mogoče zamislilo ali jim to res toliko pomeni ali pa bodo celo uvideli, da FB ne prinaša samo pozitivnih komentarjev in odgovorov.

Povezava do komentarja

19 Responses to Simobil in Facebook komentar, ki ima 11,333 “lajkov”

  1. Swizec says:

    Hahaha, zadnja vrstica zmaga :D

  2. Anonymous says:

    Haha sedaj more dat Simobil popust, da se odločim, da bom sploh kaj pri njih kupoval. Go MOBITEL :3

  3. Drugač bi imel pa tud jest sprejem 7g signala 10m pod vodo :D lol

    Šamar simobilu bi bil, če bi kdo na Mobitelu dal Mateju ponudbo, ki je ne more zavrnit. Godfather style. Mogoče z omembo ravno tega iluzornega 7g signala :)

  4. Matej says:

    Jaz dvomim, da je bil tak izpad res potreben, ker sam nikoli nisem imel težav pri reševanju problemov z njimi (pa čeprav preko APEK-a :-D). Mogoče je vse skupaj le posledica vremenskih razmer, njegovega telefona in teh nadgradenj omrežja v tistem koncu. Včasih se to zgodi tudi najboljšim. Je pa spet pozitivno zanje, da dopuščajo tako negativne kot pozitivne komentarje in se jih trudijo reševati po mirni poti. Reklama se pač širi, slaba ali dobra ;).

  5. nikolaj says:

    Najbolj žalostno je, da simobil res tako deluje oz. ne deluje.

    Ko pa jih kličeš, ti pa tumbajo, da je treba dnevno resetirati telefon. Pa ga enako serje na dveh starih nokiah, enem samsungu normalnem, pa dveh samsungih galaxy.
    Včasih se res delajo norca iz uporabnikov.

  6. Katja says:

    uf, delete komentarja povzročil plaz besnih komentarjev ostalih userjev .. to pa ni v redu komunikacija ..

  7. Ana E. says:

    Pa se ti zdi, da bi ta komentar dobil toliko lajkov, če ne bi bilo v njem vsaj kančka resnice? Kot CM vem, kaj pomeni, ko se ti troll obesi na FB in ne podpiram takšnega načina komuniciranja, zato posta nisem polajkala, čeprav razumem jezo uporabnika. Tudi meni (in veliko ljudem, ki jih poznam) se dogaja povsem enako. Ne bom pisala grdih postov na FB, enkrat bom samo zamenjala operaterja in to je to. In takšnih je veliko ljudi. Upam, da Simobil rešuje tole težavo.

  8. Anonymous says:

    Težave so se pojavljale od začetka oktobra. Simobil jih je sprva zanikal, kasneje pa trdil, da gre za posamične primere. Čez par dni so na spletni strani sicer za nekaj časa objavili obvestilo in priporočali preklop na 2G.

    Z enostavno analizo števila poslanih SMS sporočil o nedosegljivosti bi lahko hitro videli, kateri uporabnik ima težave.

    Pred tednom dni so pričeli uporabnikom ob prijavi napake svetovati, naj izklopijo telefon in ga ponovno prijavijo v omrežje. Zakaj naprimer tega nasveta niso poslali preko SMS-a vsem, ki so imeli v oktobru veliko sporočil o nedosegljivosti?

    Pogrešam tudi enostavno spletno stran z obvestilom o stanju omrežja in napovedanih vzdrževalnih delih. Brez reklam, animacij in podobnega. Tako kot imajo narejeno tuji ponudniki storitev. Nekaj takega: http://status.o2.co.uk/ ali http://servicestatus.bigpond.com/ . Prikaz stanja omrežja je samodejno prilagojen na lokacijo uporabnika (če ima lokacijske storitve omogočene).

    Včasih je smiselno investirati tudi v osnovno storitev, ne samo v medijsko simpatične čistilne naprave.

  9. Milan says:

    Za Si.mobil je to lahko tudi zelo pozitivno. Polege tega, da so “izvedeli” kaj je prioriteta, lahko iz tega naredijo pozitivno zgodbo in dodaten brezplačen PR.

  10. Fugitivec says:

    Omeniti velja tudi možnost, da ti konkurenca (ne govorim za konkreten primer) s trolanjem zbombardira reklamne akcije ali načrtno spama po Facebook profilih, v prazno klikari Google oglase,… Za manjše igralce na spletu je to seveda bistveno večja grožnja, kot za “gigante” tipa Simobil.

    @Milan
    SiMobil bi lahko v odgovor posnel svoj odziv na FB zapis. Da so odposlali skupino za urgentne situacije. Potem pa hitra montaža kako se na primer dva tehnika, PRovec in vodja kakšnega oddelka za pomoč uporabnikov s SiMobila zapeljejo do konkretnega userja, mu doma izmerijo moč signala, pojasnijo kje in zakaj prihaja do občasnih nihanj in mu na koncu v roke stisnejo kakšen popust za naročnino. Potem pa odpičijo dalje, novim resetiranjem telefonov naproti… :D

    • Milan says:

      Men se zdi da kr dobr furajo PR in da bi se znal zgodit kej tazga ja :)

      Kar se tiče namernega trollanja pa: karma’s a bitch, se ne splača ;)

  11. Mark says:

    Hehe dobra! Tole lahko tud konkurenčni ponudniki izkoristijo. Vsem ki so lajkal ponudijo poseben paket kjer 24/7 dosegljivost ni vprašljiva po kakšni ugodni ceni :)

  12. Grouppz says:

    Hehe dobra! Tudi sami smo zadnje dni imeli nekaj podobnih izkušenj!

  13. Mojspletko says:

    Čudi me, da niso izbrisali komentarja..saj kakor vem je to mogoče.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.