Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ so orodja, ki imajo eno posebnost – na njih se ne da kontrolirati vsebine, ki jo uporabniki objavijo. Večina podjetij ne prenese kritike, ampak ima rajši prijazne besede. Napaka – vsaka kritika vam omogoča, da je vaš produkt, ali storitev še boljša, kot je! In bodite veseli, da vam nekdo to pove, pa čeprav preko Facebook, v obraz – iz zapisa Facebook ni sveti gral in ne bo rešil vašega podjetja, kjer sem pametoval o tem, kako “tricky” je komunikacija na Facebooku. In kako hitro se zgodi, da se stvari spremenijo – da vaši oboževalci postanejo ravno obratno – vaši sovražniki.

To, kar se je zgodilo Simobilu par dni nazaj, je dejansko pokazatelj kako vse skupaj poteka. Da ne bo pomote – Simobil odlično komunicira in uporablja družbena omrežja, ampak tega, kar se jim je zgodilo ni bilo mogoče predvideti in niti še tako dober “krizni PR” tega ne more rešiti – ker se vse skupaj odvija na družbenih omrežjih, kjer ni nadzora nad ničemer!

Kaj se je zgodilo? Uporabnik je napisal dokaje jezen komentar na Facebook profil Simobila, ki pa je v treh dneh prejel več kot 11.000 lajkov in ima preko 900 komentarjev! Jeap. Številke so impresivne in ta zapis se je širil po Facebooku z zelo veliko hitrostjo.

Vse se je začelo zaradi problema, ki ga ima uporabnik pri telefoniranju in mu prekinja pogovor. No, ali je to sploh problem Simobila ali pa je to napaka telefona zanj ni pomembno – zelo dobro poznam to situacijo, ko se odločiš, da boš imel sam prav in nihče drug ne bo imel prav. In to “tumbaš” do konca in še malce naprej.

Zakaj izpostavljam ta primer? Da se bo še katero drugo podjetje, ki komaj čaka, da začne “komunicirati” na Facebooku, mogoče zamislilo ali jim to res toliko pomeni ali pa bodo celo uvideli, da FB ne prinaša samo pozitivnih komentarjev in odgovorov.

Povezava do komentarja