Današnja predstavitev znamke Slovenia Vodka, je na Twitterju prinesla precej zanimivih komentarjev in tudi malce razburjenja. Namreč kulinarični virtuoz Peter X. Kelly je že pred parimi leti poskušal narediti nekaj v sodelovanju s Fructalom in sedaj so končno prikazali kako vse skupaj izgleda. Ker ne pijem alkohola in tudi Slovenia Vodke še nisem (in je tudi ne bom) poskusil, lahko samo zapišem par stvari, ki so me zmotili, ko sem videl fotografije iz tiskovne konference in na družbenih omrežjih, kjer se bodo pojavljali.

Za boljše razumevanje, oz. povod za mojo kritiko so bile te steklenice, ki so bile posnete na tiskovni konferenci (vir fotke)

Kasneje, ko sem šel preveriti na različne profile na družbenih omrežjih, sem ugotovil, da obstaja še ena izvedenka steklenice, ki pa prav tako ni nek presežek. Ampak še pridem do tja.

slovenia_vodka2

Ko sem videl zgornje stekleničke, sem se vprašal, če gre v tem primeru za kakšno lokalno žganjekuho, oz. za medico, ki jo nekdo doma vari in toči v flaške. Če bi me kdo prepričeval, da gre v tem primeru za nov brand, bi se mu nasmejal v brk. Tudi naslednja fotografija ni precej drugačna – no steklenica ima vsaj svojo obliko, vendar grb na pokrovu? Počasi…

  • prvo vprašanje, ki se mi je zastavilo je, kako lahko nekdo ustvari brand z imenom Slovenia in ga trži v tujini – tuje podjetje?! Namreč razumel bi, če bi bil to nacionalni interes in bi se tako promovirala Slovenija!
  • drugo vprašanje, ki se mi je zastavilo je – kaj ima konkretno ta logo – napis Slovenia povezave s Slovenijo, oz. kaj izraža sama flaška vodke v tem kontekstu? Nekako sem dobil idejo, da je to mogoče kakšen star logo, ki ga je nekdo recikliral in “prodal”. Glede na to, da gre za nov brand, sodoben brand, se mi njegova podoba ne zdi dovolj atraktivna in privlačna
  • tretje vprašanje je letelo na prvo fotografijo – ali res mislijo s takšno embalažo naskakovati trg v ZDA? Kaj izraža ta embalaža, oz. ali mogoče samo jaz ne razumem koncepta – pa ga ponavadi zelo hitro dojamem!
  • četrto vprašanje je letelo na drugo fotografijo – kaj dela grb na pokrovu flaše? Ok, to je res “češko” in ne sodi tja! Kasneje sem videl nekje še fotografijo, kjer je namesto grba XoXo (hugs and kisses??) in se mi je zdelo še precej bolj neumno
  • peto vprašanje – kdo je ciljna publika za ta izdelek? Meni osebno se zdi kot ostanek nekih socialističnih časov in kot tak ima verjetno potencial med jugonostalgiki. Glede na to, da je njihova ciljka mlajša, precej premožna generacija, pa tale dizajn ne pritegne uporabnika
  • šesto vprašanje – če imaš tiskovno konferenco, potem imaš tudi postavljeno spletno mesto in ne samo nekaj under construction!?!
  • sedmo vprašanje – ki se navezuje na peto vprašanje – Bill Murray in Mihail Barišnikov sta ambasadorja Slovenia Vodke – kdo pa sta ta dva tipa? Ali ji mlade generacije res poznajo?
  • osmo vprašanje – Slovenia Vodka je narejena iz ajde in naše čiste vode – kje hudiča se to vidi na samem proizvodu. Dejavnika, ki bi lahko diferencirala produkt, se ne prikažeta nikjer, namesto da bi bila močna elementa
  • deveto vprašanje – videl sem delček “oglasa” s prej omenjenima ambasadorjema. Vodka je pijača ki je atraktivna, ki “lifestyle”, v oglasu pa sem videl dva zamorjenca, ki sta tako apatična, da drugič ne bi pogledal tega oglasa. Kje so emocije, kje je življenje, kje je nagovor ciljni javnosti?
  • deseto vprašanje – glede na to, da se še ne ve točno, kakšna bo cena, ampak dejansko štarta Slovenia Vodka na premium segment – kaj bo prepričalo kupca, da se odloči zanjo? Bo nekdo vrgel cel kup oglaševalskega denarja za to? Ali pa bi bilo precej bolj preprosto narediti “odfuk od dizajna”, ki bi ga rade volje objavile lifestyle revije in portali po spletu in naredili več kot pa oglaševalski denar naredi? In bi tudi na policah v trgovinah vse skupaj izgledalo vrhunsko in domišljeno!
  • enajsto vprašanje – SLOVENIA VODKA® – zakaj ® na koncu? A ker je kul? Trademark ima itak Fructal v lasti (vir) – to vprašanje je tudi odgovor na drugo vprašanje – logo je iz leta 2010..

Bodi dovolj vprašanj. Škoda se mi zdi, da se vzame razvoj blagovne znamke takšnega produkta tako na izi. Da se ne razmisli o ničemer, ali pa obstaja možnost, da samo jaz ničesar ne razumem, ker nisem niti ciljna publika in so bile narejen raziskave, ki so točno pokazale, da je vse skupaj smiselno in da bo točno takšna embalaža in logotip ustvaril največji domet, kar ga lahko!

Da pa ne bom samo kritiziral, lahko dam še par svojih predlogov:

  • če je izbrano ime Slovenia za brand, potem naj ima povezavo s Slovenijo in to ni samo država, kjer je bila vodka in embalaža narejena – logo in tudi slogan morata poudarjati naše prednosti, ki jih ni malo!
  • če potrebujem razlago, da razumem dizajn, je z dizajnom nekaj narobe – preproste stvari so včasih učinkovite – recimo, če bi v steklarni Hrastnik vlili napis v samo flašo – slovenia, kjer bi bile besede love rdeče (strast, ogenj) in s nia bi bile barve ledu, bi bilo vse skupaj precej bolj smiselno. Pokrov mora biti rdeče barve in notri love.. Če bi se izbral font, ki bi odražal vsebino, bi bilo še boljše!
  • preden se predstavi javnosti projekt, je treba imeti jasno določene stvari – kdo je ciljka, kakšna bo okvirna cena, kot tudi povsod morajo biti končni materiali, ker le tako se lahko obvaruje pred škodo, ki nastane zaradi napačnih vsebin, ali pa renderjev
  • za brand ambasadorja je treba najti človeka, ki odraža Slovenia Vodka slog – če sta to dva starejša gospoda, ki ju mlajše generacije ne poznajo, se bodo težko z njima poistovetili. In če bi lahko predlagal, bi izbral nekaj bolj atraktivnega, adrenalinskega, predvsem pa zelo zelo mlajšega!
  • spot bi naredil bolj energičen, saj takšni so ponavadi ljudje, ki pijejo vodko – zasnežena koča, ženska pred kaminom.. adrenalinski navdušenec prismuča / borda do koče in pogleda skozi okno – njegove zasnežene oči in obraz se zasvetijo, ko ženska odpre steklenico in se pogleda srečata.. sLOVEnia vodka.. in cut

Eh ja,  takle mamo. Če bi imel možnost imeti škarje in platno.. No, pa še tale del. Fructal bo delal to vodko, steklarna Hrastnik je naredila embalažo, denar pa bo šel podjetu Good Voda, LLC – ki pa nima ravno velike veze s Slovenijo!

69 Responses to Slovenia Vodka – nova vodka iz Slovenije namenjena tujini

  1. Kjavit pravi:

    Bravo!!!

  2. bbb pravi:

    pa ti si guru, veš kako bi blo treba na mobitelu, vodka, politika… mogoče bi moral kandidirat za precednika :)

    • had pravi:

      ne vem, imam pa mnenje, ce razmisljam o stvari. vprasanje je, ce je pravilno?

      • bbb pravi:

        Pa sej v večini napisanega kar se te vodke tiče se strinjam…

        • had pravi:

          vcasih je dolocene stvari lazje ocenjevati, ce nisi vpleten v njih :) in jih poves skozi oci potrosnika..

          podobno kot komentatorji na blogu, ki povedo stvari drugace, kot jih jaz vidim.. zato je kul to :)

        • bbb pravi:

          Pri vodki je pomembna predvsem kvaliteta, od tega je odvisno koliko boli glava naslednji dan:))
          Slo. Fukoff je bolj podn, te pa se nisem probal..

  3. Pino pravi:

    He he za pijanca, ki čaka šus od alkota je vseen kaka flaška je. Sam, da tist zadane kar je v njej.
    Drgač se pa strinjam s Hadom.

  4. Mirko pravi:

    Na uradni strani je steklenica brez grba: http://www.sloveniavodka.com/

    Fruktal pa kot je videti ni gledal nobene oddaje Dragon’s Den, v čisto vseh angleško govorečih različicah so imeli koga z idejo za prodor z vodko v “premium” trg. Vsem so odsvetovali, menda je težji prodor samo še v svet kozmetike.

  5. Chope pravi:

    Kot vidim, nisi poznavalec ne vodke, ne steklenic. Sam se bom osredotočil na steklenico, saj prihajam iz fabrike, kjer delamo to steklenico, steklenico Slovenia Vodka.
    V vsako steklenico je vloženega ogromno dela na vseh področjih, od same zasnove steklenice, prek izdelave orodja, testiranj do končnega produkta, ki mora biti po meri kupca. To ti pišem za okroglo steklenico, Slovenia Vodka pa je štirioglata, kar pa pomeni še večji trud in znanje, ki smo ga v Steklarni Hrastnik pridobivali skozi leta izkušenj na izdelavi drugih steklenic. Steklo pri tej steklenici mora biti enakomerno razporejeno po vsej dolžini z debelim dnom, brez stikov, brez večjih risov in ostalih napak, ki so npr. dovoljene pri steklenicah za pivo, mineralno vodo, ipd.
    Mimogrede pa te še vabim ( tudi ostale), da se pridružite kakšni skupini in si ogledate težaško delo steklarjev pri izdelavi steklenic.

    • had pravi:

      ali moram biti poznavalec steklenic, da zapisem svoje mnenje o znamki, ki je bila danes na zelo ponesrecen nacin predstavljena?

      ves, v bistvu je meni vseeno kako se dela steklenica (in ja, sem bil v steklarni hrastnik, ker sem iz zagorja).. tudi vem, da so vasi izdelki vrhunski – jih imam cel kup doma..

      ampak ce greva nazaj k vodki.. vem za skull in vem za dana.. in ja, dan je precej bolj znan kot pa bill..

      oglasevanje preko druzbenih omrezij je mimosunek – sploh s tem, kar sem videl do sedaj.. najprej bo treba narediti brand, ki bo prepoznaven.. in to sem zgoraj veckrat zapisal.. potem se bo lahko delala komunikacija na druzbenih omrezjih.. ampak to je poglavje zase..

      veliko uspeha!

    • kren pravi:

      Lepo slišat, da imate tako strast do dela. Ampak ravno zaradi kvalitetnih sestavin boli, da sta grafika in marketing tako zgrešena. Končni produkt niti približno ne izkoristi potenciala.

  6. Chope pravi:

    Zdajle sem šele prebral cel tvoj blog o Sloveia Vodki, pa sem se moral spet ustaviti.
    Na tejle strani boš našel eno slikco, ki prijazuje del postopka izdelave steklenice Skull, ki jo mimogrede ne znajo narediti nikjer drugje kot v v Steklarni Hrastnik. Govorim o kvaliteti izdelave, podrobnostih, steklu,… http://i275.photobucket.com/albums/jj320/kosamaher/DSC01677_zps31b9777f.jpg Tudi to steklenico reklamira “en star igralec” Dan Aykroyd, ki ga mladina kao ne pozna. To misliš ti, verjetno so pa vsi gledali film Ghostbusters. No vidiš, to je ta izganjalec duhov. Sicer je pa ciljna publika generacija, ki se ne naceja le iz zabave, ampak uporablja vodko z ajdo tudi za kuho (jed dobi izreden okus zaradi destilata ajde).
    Pri Slovenia Vodki pa se pojavlja drugi “neznani igralec” Bill Murray, ki je ravno tako izganjalec duhov.

    Še par dejstev, ki jih ne veš. Slovenia vodka se bo prodajala za ~40€, oglaševala se bo izkljućno preko družbenih omrežij inYouTuba. Sama vodka bo imela neki delež ajde.
    Ja pa še to, Steklarna Hrastnik in Fructal služita denarce z izdelavo stekla (SH) in žganjekuho ter polnjenjem (Fructal) in nam za to gospoda iz Good Voda plačajo za steklenice in vodko.
    Sicer bo pa čas pokazal, koliko smo uspešni pri poslu s Slovenia Vodko.

  7. Anonimno pravi:

    zakaj je pa tvoje mnenje pomembno? to nima veze samo s to temo, ampak na splošno. se spoznaš na vse možno? al si te pač ne da oz. ne znaš delati kaj koristnega? je to to res tvoj domet? frajersko nakladanje o vsem možnem, ki ga berejo neki japiji itd!? kaj s tem ustvarjaš? v čem je tvoja dodana vrednost? na kaj si ponosen? jaz sem slučajno tu. več me ne bo. lp, a

    • had pravi:

      kdo pa pravi, da je moje mnenje pomembno? sem kje trdil? ampak a ves, v demokraciji imam to moznost, da ga zapisem, da ga delim z drugimi, da ga povem..

      in ne, nisem jaz poanta tega zapisa, ampak zgornji tekst.. bi lahko napisal kaj o njem?

  8. Peter pravi:

    Chope, se strinjam, delo steklarjev je izredno težko, kar pa še ne pomeni, da je vse kar pride iz njihovih rok, velika umetnina. Tudi delo železarjev je zelo težko, pa vsaka štanga prednapetega železa tudi ni umetnina.
    In se kar strinjam s Hadom, veliko vprašanj obstaja pri tej vodki, zraven bi pa dodal še tole. Reklamirala se bo le na youtube in facebooku? Resno? zakaj pa ne želite, da se reklamira tudi na drugih kanalih? Vsekakor vsaka čast, če vam bo uspelo nekaj takega, kar je uspelo recimo Will it blend ali podobnega, to so kampanje, ki lahko delujejo samo na spletnih kanalih, vendar so rpecej redke, ker jih ni tako enostavno narediti.
    Včasih se mi zdi, in tudi pri tem produktu se mi zdi tako, da nekateri dobijo idejo “dajmo neke na tote internete dat” in potem dobimo takšen produkt, ki na koncu ni nič.
    In če želite ustvariti high-end brand vodke, boste potrebovali veliko časa in denarja. Upam, da ga imate. Pa veliko sreče.

  9. Anonimno pravi:

    Kvadratna steklenica izgleda kot ponaredek designerskih parfumov, ki so naprodaj na ulicah 3-ega sveta. Tista prva je pa všečna retro stil pa to, ampak label popolnoma neprimeren.

    Hvala had ker si opozoril na to.. a se mogoče da dobiti ime oblikovalca oz. oblikovalske agencije, ki je bila odgovorna za to skropucalo, da jo dodam na interno šitlisto.

    • had pravi:

      na zalost ni informacije o tem.. se trudim ze cel dan dobiti podatke.. je pa ta logo bil registriran ze leta 2010 :) zato je retro :)))

  10. ninagaspari pravi:

    Dragi Had, včeraj sem ti zvečer poslala številko, da ti odgovorim na morebitna vprašanja. Do sedaj se (še) nisi oglasil.
    Če te seveda zanima, sem na voljo ;)
    Bodi fajn,
    Nina

    • had pravi:

      draga nina, na twitterju sem ti zastavil vprasanja.. tudi kasneje na facebooku.. odgovorov nisem dobil, torej me ne zanimajo vec..

      veliko srece s projektom

      • Simon pravi:

        Tako se dela. Sori, Nina, ampak vse, kar zganjaš, je le “thumbs up za Slovenia Vodko!” ….

        • ninagaspari pravi:

          Ne, tako se ne dela.
          Argumentirano kritiko sprejmem. Kritike počez pač ne.
          Thumbs up z moje strani je vedno in za vsak projekt, ki ga imam čez. Znam pa se posuti tudi s pepelom. In tudi tukaj sem se, do določene mere. Ponovim: eno je, če tega ne razumeš, drugo pa, da tega nočeš razumeti. Preko komentarjev na blogu, pod članki na spletnih straneh, in podobno, se take zadeve ne odgovarjajo. Oziroma se odgovarjajo do določene mere. Pripravljena sem za pojasnilo vsega, povedal si, da si tega ne želiš v taki obliki, torej s tem zaključujeva.
          Še enkrat … lep in sončen dan,
          Nina

        • had pravi:

          torej ne razumes materije.. nisi komentirala vprasanj na fb, nisi komentirala vprasanj na tw (podal linke v enem izmed komentarjev), nisi komentirala na vprasanja iz tega zapisa..

          pa tako preprosto je vse skupaj.. samo razumeti moras materijo, s katero delas.. napad ni najboljsa obramba, sploh v primeru, ko so stvari nejasne – ne samo meni, ampak se marsikomu drugemu.. niti zombiji ne pridejo prav, a ves..

          sicer ne vem, kako si ti predstavljas “promocijo” slovenia vodke v svetu preko druzbenih omrezij, kot je komentiral Chope, da je to strategija, ce ne bos odgovarjala na taksna in podobna vprasanja?

          ampak seveda.. jaz sem samo en klincev bloger.. nisem novinar in pr-ovec, da bi razumel kako se tem recem streze :)

      • ninagaspari pravi:

        Roni, tudi blog je medij. Sam se pa moraš (enkrat za vselej) odločiti ali boš “novinarsko” pristopil k zgodbam, ki jih objavljaš ali boš ostal “blogerski” medij, kjer objavljaš svoje mnenje. Ne moreš biti enkrat eno, enkrat drugo in se obračati, kot ti v danem trenutku paše. Pač, to ni fer. That’s all.
        Nina

        • had pravi:

          nikdar nisem trdil, da sem novinar! in nikdar ne objavljam PR sporocil, kot ti jih objavljajo tebi naklonjeni mediji.. v tem se razlikujem.. in ne, novinarji niso objektvni, ce smo ze pri tem..

          kopi / paste se pac ne grem.. ce se gredo taveliki to, ker jim je lazje, potem tudi prav.. in namesto da bi vzela stvari, ki sem jih napisal v zapisu kot dobronamerne in razmislila o njih, se poskusa narediti nekaj povsem drugega..

          vidis.. to je tisto, kar je napacno v tej komunikaciji.. ce ti nekdo da nasvete, oz. ce ti kdo zastavi vprasanja, potem poskusis na njih odgvoriti, oz. razmislis o njih.. ampak ne na tak nacin, kot se gres ti komunikacijo.. na zalost..

        • Simon pravi:

          Najbolj fer bi bil – tako do Slovenia Vodke kot do Hada, da PR-ovka Hadu na mail (ki ni neka velika skrivnost) pošlje odgovore na vsa njegova vprašanja in/ali pripombe, da mu “zaveže gofljo” (mišljeno kot joke), če to seveda lahko naredi/doseže.

          In ja – tudi meni se zdi smešno, da je koncipirana “online kampanja”, ki se ne zna odzivati na online. Ali bo vsak novinar v ZDA potem deležen Nininih telefonskih klicev?

          Mejte se radi, jejte špagete s Slovenia Vodko! :-]

        • had pravi:

          Mejte se radi, jejte špagete s Slovenia Vodko! :-]

          to je slogan! :)

          kupim

    • Anonimno pravi:

      @ninagaspari
      Če imaš informacijo katera agencija oz. umetnik se je podpisal pod ta logo ali flašo potem prosim na dan z njo. Na mojem seznamu kreativcev za prioritetni eksport na Antarktiko in odzvem državljanstva z namenom dviga splošnega kulturnega nivoja naroda slovenskega, zaenkrat samevajo geniji, ki so se podpisali pod projekt radjemribe, zagotovo bi bili veseli družbe.

  11. ninagaspari pravi:

    Roni,
    včeraj sva si peko twitterja dopisovala med novinarskim srečanjem in sestanki, ki sem jih imela s celotno ekipo do 23h zvečer. Žal, prej nisem uspela.
    Če tega ne razumeš, je tudi ok. Škoda.
    Lep dan in preostanek tedna,
    Nina

  12. bulp pravi:

    Meni je pa zanimivo to, da sta lastnika znamke SLOVENIA v usa dva slovenca, ki pa nista tukaj nikjer omenjena… a so to zmenjeni ali pa bodo mogli njima kar fajn placat, ce bodo hoteli prodajati to vodko v zda pod tem imenom…

  13. ninagaspari pravi:

    Roni, še enkrat. Posipam se lahko s pepelom do določene mere. Včeraj je bil dan, nabit z nujnimi sestanki in nisem pri projektu samo zaradi komunikacije. Če tega ne razumeš, je eno. Če tega nočeš razumeti, pa drugo. Še enkrat, želim ti lep dan.
    Nina

    • had pravi:

      se vedno ni nobenega odgovora? a se delas malce norca iz mene? se vedno so ista vprasanja.. tudi to, da je pod trademark slovenia vodka podpisa pravnik iz fructala, bi se dalo kaksno rect?

      • Darko B. Kostanjšek pravi:

        Ne razumem, zakaj jo zajebavaš Roni?

        • had pravi:

          nikogar ne zafrkavam.. ravno nasprotno.. ima vprasanja, na katere ni odgovora..

        • ninagaspari pravi:

          Roni, še enkrat. Imam odgovore na vsa vprašanja, vendar ne bom preko komentarjev odgovarjala. Pokliči ali pošlji email. Nina

  14. ninagaspari pravi:

    Roni resno, nisi v prvem odgovoru rekel, da te ne zanima več? Ne želim utrujati ljudi, če jih nekaj pač ne zanima. Pripravljena sem na pogovor, dvigni telefon in pokliči. Ne razumem zadnjih “špekulacij” glede registracije blagovne znamke. Gre za običajen postopek, ki ga dnevno obravnavajo na našem Uradu za intelektualno lastnino, kot tudi v drugih podobnih organizacijah po svetu.
    Še enkrat, pokliči, če te zanima, s komentiranjem pa sedaj zaključujem.
    thx
    Nina

    • had pravi:

      poglej, ce ne razumes materije – fb, tw, ali pa celo blog, potem ne pricakuj da te bom poklical.. tudi v samem zapisu sem zastavil cel kup vprasanj.. in bistvo komuniciranja je ravno to.. da se odgovori in zanika ugibanja.. in to ne preko telefona, ali preko maila..

      • ninagaspari pravi:

        Zelo dobro razumem “materijo” Roni. So pa zadeve, ki se jih ne “razpucava” preko komentarjev. Res, na tak nivo ne bom šla. Končujem. Bodi lepo, sončen vikend, Nina

        • had pravi:

          razpucava? zakaj mi potem v vsakem komentarju sporocas, da bos dala odgovore.. ni jih.. in ne, nisem eden izmed medijev, ki napise, kar se mu poslje..

  15. MasterJudge pravi:

    Murray in Barišnikov sta neznana? Wow… WOW!!! Kako neizobraženo teslo moraš biti, da kaj takega napišeš…
    Ubogi kreten, saj sploh ne veš, kakšno CS ima ta izdelek. Vodka je “pijača ki je atraktivna, ki “lifestyle” (sic!)”?? Ja, mogoče tista, ki jo ti v lokalnem kafiču mešaš z redbullom ali pa na veselici s pomarančnim sokom. Vrhunska vodka je približno tako “atraktivna” in “mladostna”, kot dober škotski viski.
    A ja: pa še nekaj. Če bi poznal dela Billa Murraya, bi vedel, da je njegov zaščitni znak nezainteresirana igra. Tudi kot komik je znan po dead panu in ne po atraktivnosti.
    Pro tip: XO je extra old.
    Ja?

    • had pravi:

      a da pljuvamo – MasterJudge, Vodovodar in Android?

      peskovnik je nekje drugje.. bo slo?

      • MasterJudge, Vodovodar in Android pravi:

        Kaj je, Roni, te moti, da te nekdo iz istega IP trikrat opomni, da pojma nimaš? Da blebetaš o stvareh, o katerih ne veš absolutno nič? Daj premisli malo.
        Pa odgovoriti si pozabil na kritike (vse tri). Bo šlo, Roni? Bo?

    • had pravi:

      ocitno pripadas generaciji, ki je v mladosti spila veliko vodke.. da, vodka je bila rekreativni alkohol za mlade.. ne bom govoril o posledicah, ker te pac ne poznam, tako kot ocitno ti poznas mene..

      ne, ne pijem alkohola.. ampak kdo primerja vrhunsko vodko s single malt whiskeyem, je povedal vse.. torej te tudi ni zmotil “stamprle” za pitje vodke, ko si ravno strokovnjak na tem podrocju?

      in seveda je vodka XOXO extra old extra old? ker ideja se je rodila pred tremi leti.. in v treh letih vodka dobi to svojo starost.. preden pises neumnosti, se se enkrat vprasaj, ce sploh ves kaj o tem, o cemer pises.

      ne billa murraya ne poznam.. nisem se pil vodke z njim, kot ti verjetno..

  16. Vodovodar pravi:

    Ha ha ha!!! Zadnji del, kjer si napisal “scenarij” za TVC je histerično smešen!! Pa ti pojma nimaš, kaj pišeš. Ti blage veze nimaš, kako se vodko sploh pije, še manj pa, kdo jo pije.
    Tale del je vrhunski, za posrat: ” zasnežena koča, ženska pred kaminom.. adrenalinski navdušenec prismuča / borda do koče in pogleda skozi okno – njegove zasnežene oči in obraz se zasvetijo, ko ženska odpre steklenico in se pogleda srečata.. sLOVEnia vodka.. in cut”. Kako bedno, 100x videno, lame-ass, usrano in na prvo žogo je pa to… Ljudje se norca delajo iz takih scen, cele parodije so narejene na to, ti pa bi imel TVC tak?!??!!?!?!? Fak, dobr, da samo bloge pišeš, pa nič drugega.

    • had pravi:

      a da pljuvamo – MasterJudge, Vodovodar in Android?

      peskovnik je nekje drugje.. bo slo?

      • MasterJudge, Vodovodar in Android pravi:

        Kaj je, Roni, te moti, da te nekdo iz istega IP trikrat opomni, da pojma nimaš? Da blebetaš o stvareh, o katerih ne veš absolutno nič? Daj premisli malo.
        Pa odgovoriti si pozabil na kritike (vse tri). Bo šlo, Roni? Bo?

        • had pravi:

          ce se moras podpisati s tremi nicki, da tvoji komentarji izgledajo bolj zanimivi, potem je res nekaj narobe s teboj.. ampak saj sem navajen.. pac, resnica boli

        • MasterJudge, Vodovodar in Android pravi:

          Ok, Roni, to je edino, kar dela moje komentarje zanimive. Imaš prav, Roni.
          Ja, pa šumnke in ostala stavčna pravila se nauči uporabljati. OK, Roni? Bo šlo, Roni?

        • had pravi:

          ti sment, kaj si pa ti men komentirala?

  17. Slovencki pravi:

    Roni,
    probaj 1 mesec pisati samo dobre novice. Si upaš?
    Lp

  18. MasterJudge, Vodovodar in Android pravi:

    Roni, ti cenjeno neizobraženo govedo!

    Povsem po naključju sem naletel tole spletno stran in moram se ti zahvaliti za ure in ure neprecenljive zabave, kaj zabave, histeričnega smeha! Česa tako neverjetno diletantskega, začetniškega in amaterskega še nisem videl, pa sem bil na nekaj slabo organiziranih kolinah. Na eni je pijan mesar nekaj ur skušal zaklati prašiča, nakar mu je ta pobegnil in za sabo pustil sled črevesja, krvi in dreka. Končno so ga ujeli na robu gozda in po nekaj poskusih ga je mesar z macolo treščil po lobanji, da so se možgani razsuli po snegu… ok, dovolj za ilustracijo.

    Garancijski list na usrani greznici ima boljše tekste, kot tole tvoje driskanje po vsem in vsakomur. Razumem, da si zakompleksan in imaš verjetno tudi erektilno motnjo, ampak, daj to urejaj s psihoanalitiki in urologi, ali pa (even better!) pojdi v gozd in se ustreli v usta.

    Bi pa tale tvoja stran lahko našla smisel, če bi jo (kljub kršenju Ženevske konvencije) uporabljali kot orožje masovnega uničenja. Ali vsaj ko mučilno sredstvo. Upam, da to nikoli ne pride v roke teroristom!

    Nič, grem še malo brat tvojo primitivno enocelično stran… pa pa!

    • Anonimno pravi:

      @Mastertoplovodaroid
      Z vsebino se sicer ne strinjam, ampak s stališča same stavčne sintakse in pa tudi večstavčne kompozicije med seboj relevantnih, predvsem pa sočnih izrazov, menim, da tvoj zapis ustreza kriterijem literarnega bisera.

      Moti med edino zaključek, ki je rahlo nekonsistenten in predvsem šibak.
      “Nič, grem še malo brat tvojo primitivno enocelično stran… pa pa!”

      Mislim, da bi bilo bolje, predvsem pa bolj dosledno, takole:
      “Dasiravno sem si vzel čas za podrobno analizo tvoje evolucijsko nerazvite strani ter na podlagi le te ugotovil
      določene potencialno problematične življenske tegobe: npr. erektilna disfunkcija, ki so verjetno vzrok, ne pa tudi
      povod za tvoje pisanje na tej strani, se sedaj vseen poslavljam z namenom nadaljnjega prebiranja strani.
      Pa lep pozdrav !”

    • had pravi:

      nakljucij ni.. in prav je tako.. glede na to, da imas obcutek, da si napisal vrhunski tekst, ti svetujem, da se poglobis vase in naredis iz njega zakljucek.. namrec za tako vrhunski tekst mora biti tudi clovek res vrhunski..

      pa srecno!

  19. ninagaspari pravi:

    Kdo te pa napada? Oprosti, kje sem to napisala?
    Preberi moje komentarje, v katerih imaš več kot dovolj pojasnil, kako dobiti odgovor. Na tvoj dolg zapis zgoraj ne bom odgovarjala preko twitterja, kometarjev tukaj ali fb, ker “materija” komunikacije in odgovarjanja na tvoje zapise presega obliko, kot jih “določajo” zgoraj naštete platforme. Roni, that’s it. Ne rabiš biti novinar, piarovec … pa tudi “klinčev bloger”, kot si se SAM poimenoval. Nisem te jaz. Spoštujem mnenja drugače mislečih, vseh, ki so ga oddali tudi pod tvojim zapisom. Ne bom se pa spuščala na nivo, ki si ga začrtal z zadnjimi komentarji. In tukaj resnično končujem.
    Nina

    • had pravi:

      lep dan tudi tebi.. in veliko uspeha s tem brandom v ZDA!

    • Anonimno pravi:

      @ninagaspari

      A lahko dobimo informacijo kdo je kreativec or. agencija, ki se je podpisala pod ta produkt. Ne razumem problema, ponavadi se kreativci z veseljem podpisujejo pod produkt, ker so ponosni na svoje delo..

      A se tudi sam avtor tega skropucala zaveda, da zadeva ni na nivoju in ga je zato sram ? No saj ni nujno negativno, vsaj dokazuje, da avtor ima določena estestska merila. Naslednja stopnja bi pa lahko bila, da bi ta estestska merila tudi praktično uporabil pri svojem delu.

  20. Dixi pravi:

    Mogoče bi bilo res bolje in tudi čas, da odgovori na Hadova vprašanja, namesto da mu 5 – krat in več zaželi lep in sončen dan.

  21. bbb pravi:

    nina je pa ja fajn punca ne vem zakaj ne gres na kavo z njo da ti razlozi :)

  22. lium pravi:

    Ko vidim, čujem “VODKA” se spomnim na vse popite boat-e s frendi.
    uf f f f f, dobri stari časi

  23. Janč pravi:

    Izbira imena se mi zdi nenavadna.

    Analogija:
    France Vodka
    Germany Vodka
    Bulgaria Vodka
    Russia Vodka

    Hm…

  24. asdf pravi:

    Grb je kul, sam ta grd napis bi mogl dt stran

  25. asdf pravi:

    pa kljub temu da je zatežena kisla repa, mi je bol da je murray ambasador kot kardashian

  26. kdokdajkje pravi:

    Ali res zmoremo samo kritiziranje vsega počez brez argumentov. Priporočam, da enkrat najdeš nekaj, kar je dobrega in poveš zakaj je tako.
    Boš videl, dobro dene :)

  27. Jay pravi:

    V glavnem, po prebranem ugotavljam slednje: agencija se ne izpostavlja, tudi prav, Nini pa kljub nekajkratnem tudi sarkastičnem odgovoru ne potegne, da je komunikacija tudi e-pošta in ne zgolj social media platforme. Torej … pošlji že tisti mejl z odgovori, v nasprotnem vse skupaj deluje že kot diplomacija najslabše vrste. Pa brez zamere.

  28. mirko pravi:

    Ne vem zakaj komentira večina ki vodke sploh ne pije,komentirajo steklenico,ime ,logo,kaj je z pijačo?Povem vam moje mnenje vodka je odlična primerljiva z Rusko trojko manjše steklenice so tudi dobre te štirioglate pa se mi zdijo bolj za okras (pa še čudno sem gledal kako odpreti pokrov (sedaj vem samo izvleče se)izgledajo kot nek maksi parfum,po moje so te steklenice bolj kot darila ki jo daš v regal in jo potem nekaj let samo gledaš.Kaj se tiče imena me ne moti saj je vodka dejansko izdelana v Sloveniji in je res Slovenska in ne bodite “fauš”nekomu ,ki je pač našel priložnost..TAKŠEN,KI PA SPLOH NE PIJE VODKE IN JE NIKOLI NE BO POTEM PA NAPIŠE CELO ŠTUDIJO,KAJ VSE GA MOTI PA NAJ BO TIHO.(pa naj gre “šinfat” v Hofer -tam je tudi vse “Slovensko”)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.