@VogrinIvan in realnost slovenskega medijskega prostora

Ivan Vogrin je predstavil svojega kandidata za mandatarja – Dušana Radonjiča, mediji pa so prikazali dejansko stanje, ki vlada v Sloveniji v medijskem svetu.

Nekdo (nimam pojma sicer kdo) je odprl Twitter profil @VogrinIvan in se v brk smejal novinarjem, ki so dejansko verjeli, da to pravi Twitter profil Ivana Vogrina. Sam sem bil že včeraj prepričan, da je to fake profil in da je to potegavščina v stilu Joeya Skaggsa.

Nisem se motil. Dejansko je šlo za fake profil in dejansko so mediji padli na vse tvite, ki jih je “Ivan Vogrin” objavil. Ne samo, da so mediji padli na povsem preprosti preizkušnji, med njimi se je dejansko bil boj, kdo bo prvi objavil novega mandatarja. Pri tem se je pojavil zanimiv fenomen – nihče od medijev ničesar ne preverja, ampak samo objavljajo na prvo žogo. Kliki pač štejejo in bitka za to, kdo bo prvi, je vedno najpomembnejša.

Sedaj bi bil čas, da se mediji počasi začenjajo zavedati, da vse informacije, ki jih ustvarimo uporabniki družbenih omrežij niso verodostojne, predvsem pa potrebujejo preverjanje. Vendar je veliko lažje iskati informacije na Twitterju in jih potem takoj lično zapakirati v ekskluzivno vsebino, kot pa se prepričati in šele post festum objaviti novico.

Zanimivo je sedaj pogledati te objave in kako se je vse skupaj začelo dogajati. Dejansko je potrebno samo kreirati uporabniško ime na Twitterju in nategniti celotno Slovenijo! Zakaj celotno? Ker mediji, ki so objavljali informacije o tem, da je mandatar Franci Kek, imajo precej veliko pokritost in smešno pri vsem tem je, da se ni nihče od njih vprašal – hopla, hopla, kaj pa če ni nič od tega res?

p.s.: niso vsi mediji padli na tem izpitu! Spodaj so omenjeni tisti, ki so imeli srbeče prste in so objavili nepreverjenje informacije. Drugi so pač storili, kar bi morali mediji storiji – počakati na prave informacije in z njimi operirati…

odvogrinasin