Obveščamo vas, da je spletna trgovina Stilago zaključila s poslovanjem. Zahvaljujemo se vam za zaupanje, ki ste nam ga izkazali v naših 5 letih delovanja. Srečno in velik pozdrav od ekipe Stilago Slovenija. Če imate kakršnakoli vprašanja prosimo kliknite tukaj na sekcijo FAQ , kjer smo pripravili odgovore za najbolj pogosta vprašanja.
Takšno obvestilo čaka obiskovalce spletnega mesta stilago.si, ki je bil eden izmed prvih v Sloveniji, kjer so ponujali oblačila blagovnih znamk po precej ugodnih cenah. Ko so prišli na trg (takrat še pod imenom CleCle), se mi je ideja zdela zanimiva, predvsem pa dobrodošla, vendar po drugi strani pa mi je bil takšen projekt za domač trg precej velika uganka – koliko časa lahko preživi kaj takšnega v Sloveniji. Dejstvo je, da Slovenci ne zaupamo najbolj nakupom na spletu. Prav tako je dejstvo, da je preko spleta, če ne gre za samo eno blagovno znamko težko izbirati velikost oblačil. Pa vendar je stilago oral ledino.
Kmalu po prihodu stilaga, se je pojavil še cel kup podobnih spletnih strani, ki so delovala na podobnem principu. Ali sedaj še obstajajo? Pojma nimam, kajti sam sem odkril, da lahko še precej ceneje kupujem stvari v outlet trgovinah v Italiji.
Za vse, ki ste bili kupci, ali pa še čakate na izdelke, ki ste jih naročili:
- Ali bodo oddana naročila, ki še niso prispela, vseeno dostavljena?
Odgovor: Vsa oddana naročila bodo dostavljena. V primeru neizvedljivosti dostave, boste o tem dodatno obveščeni. - Ali lahko še vedno vrnem izdelke iz prejetih paketov?
Odgovor: Seveda, vračila še vedno sprejemamo skladno s pogoji poslovanja. - Še vedno pričakujem vračilo kupnine za vrnjene izdelke. Kdaj ga lahko pričakujem?
Odgovor: Vračila kupnin bodo izvedena kot običajno na vaš transakcijski račun. V kolikor ga niste podali na reklamacijskem obrazcu, vas bo kontaktirala služba za podporo strankam. - Je možno zamenjati velikost ali barvo izdelka?
Odgovor: Na žalost menjave niso možne, lahko pa izdelek vrnete, če vam ne ustreza. - Ali je možno opraviti še kakšno naročilo?
Odgovor: Žal ne, ker je spletna trgovina zaključila z delovanjem.
Meni je bil Stilago všeč, me je pa zmotil njihov način zaprtja trgovine in sicer brez obvestila o tem namenu samo čez noč smo prejeli email sporočilo. Imela sem boniteo ki jo nisem izkoristila oz. mi niso dali možnosti jo izkoristiti. Zanima me, če jo lahko zahtevam, saj boniteta ni imela časovne omejitve? LP Romana