Weekend media festival / Rovinj in Golden Drum / Ljubljana

Weekend media festival / Rovinj / 22. – 25. 9. 2016 in Golden Drum / Ljubljana / 18. – 21. 10. 2016. Dva festivala, ki bosta potekala v roku meseca dni, Weekend media festival že devetič v Rovinju in 23. Golden Drum letos prvič namesto v Portorožu v Ljubljani.

Golden Drum / Zlati Boben / Ljubljana

23. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki ga med 18. in 21. oktobrom 2016 organizira Slovenska oglaševalska zbornica, se po 22-ih letih iz Portoroža seli v Ljubljano, neposredno na Ljubljanski grad. Festivalsko dogajanje bo letos zaznamoval slogan Inspired to inspire. Poleg nove lokacije se obetajo tudi novosti v tekmovalnem programu, saj bodo dela, ki so svoje kreativne rešitve zasnovala na značilnostih duha nekega prostora, lahko odslej tekmovala v samostojni skupini in se potegovala za nagrado “best capture of local spirit”. Novo nagrado Golden Drum Adriatic pa dobiva tudi regija, v kateri je Zlati boben nastal. Rok za prijavo del je 13. september 2016. Prijave preko spleta so že odprte.

Člani žirije tekmovalne sekcije Najboljša delo Zlatega bobna 2016 so: predsednik žirije Graham Lang, izvršni kreativni direktor agencije Y&R za Južnoafriško republiko in Afriko, Ayşe Aydın, izvršna kreativna direktorica, Y&R/Team Red, Turčija, Aljoša Bagola, izvršni kreatvini direktor, Pristop, Slovenija, Ferenc Benesch, izvršni kreativni direktor, Geometry Global & Ogilvy & Mather Hungary, Madžarska, Francesco Bestagno, kreativni direktor, Demner, Merlicek & Bergmann, Avstrija, Kirill Blinov, kreativni direktor, Digital Arts Network Moscow, Rusija, Denys Keleberdenko, kreativni direktor, BBDO Ukraine, Ukrajina, Adam Kerj, izvršni kreativni direktor, McCann World Group Nordics, Švedska, Jari Ullakko, izvršni kreativni direktor, SEK, Helsinki, Finska, Žarko Veljković, kreativni direktor, Saatchi & Saatchi Belgrade, Srbija, Ricardo Wolff, kreativni direktor, DDB Berlin, Nemčija.

Media weekend festival / Rovinj

Največji komunkacijski festival, Media weekend festival, v jugozahodni Evropi bo potekal med 22. in 25. septembrom v prostorih stare tovarne tobaka v Rovinju. Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris grupa. Weekend bo tudi letos gostil preko 4000 medijskih in komunikacijskih profesionalcev, ki bodo v treh dneh, v petih različnih dvoranah razpravljali o aktualnih temah iz sveta medijev, PRja, marketinga in celotne komunikacijske industrije.

BalCannes: oglaševalci izbirajo najboljše projekte. V sklopu BalCannesa bodo prvič v regiji, oglaševalci izbirali najboljše projekte in marketinške agencije iz Hrvaške, Slovenije, Bosne in Hercegovine, Srbije, Makedonije in Črne Gore. Žirijo sestavljajo: Darko Ivančević, direktor marketinga, Zagrebačka pivovara (Hrvatska), Selma Riđanović Kenović, direktorica marketinga in komuniciranja, UniCredit Bank (Bosna i Hercegovina), Zdenka Milanović, marketing manager, Pivara Skoplje AD Coca-Cola Hellenic & Heineken JV (Makedonija), Simon Furlan, direktor marketinga, Telekom Slovenije (Slovenija), Snežana Teodorović, direktorica marketinga za snacks, Atlantic grupa (Srbija), Ekrem Dupanović, glavni urednik Media Marketinga, Ivana Parčetić Mitić, urednica Marketing mreže, Marjan Novak, glavni urednik Marketing magazina EU, Boris Eftimovski glavni urednik portala Marketing365 in Ivan Brezak Brkan glavni urednik Netokracije.