Letošnji, jubilejni 25. Golden drum je potekal v hotelu Slovenija v Portorožu. Lanski poskus, da bi bil festival v Ljubljani očitno ni bil tako uspešen, letos pa je v Portorož festival privabil veliko število udeležencev iz različnih držav. In letošnji program Golden druma je bil odličen – tako odličen, da sem bil na vseh predavanjih, kar se mi do sedaj ni zgodilo še nikoli, kljub temu, da imam precej dolgo kilometrino.
- Gregor Žakelj – dobitnik zlatega Golden Druma
- Martin Weigel – Wieden+Kennedy – Golden Drum 2012 – How to fail
- 23. Zlati boben / Golden Drum / zmagovalci
Ko na odru poslušaš kreativce kot je sir John Hegarty, ki je ustvaril vse kultne oglase za Levi’s v 80 in 90 letih prejšnjega stoletja. Ko poslušaš Josefine Richards iz agencije INGO, ki je ustvarila ideje, kot je Dill in The Swedish Number … Ko poslušaš o načinu razmišljanja kreativca iz agencije Emil, ki je postala krovna agencija za Mercedes po celem svetu. Ja, oglaševanje je lahko seksi, če imaš naročnike, ki razumejo in ki imajo jajca.
Kdo so prejemniki nagrad na 25. Golden drumu?
- Nagrado za najboljše delo sekcije KAJ je prejela agencija McCann Bukarešta za Bihor Couture v skupini F. Doseg
- Nagrado za najboljše delo sekcije ZAKAJ pa agencija DDB Španija za Najti Farino, prijavljeno v skupini W. Inovativnost
- Agencija 180heartbeats + JvM iz Varšave, je prejela nagrado Najboljše dobro za delo Neuničljiva mavrica v skupini Z. Skupno dobro.
- Nagrado Zlata mreža za najbolj uspešno agencijsko mrežo leta je z 175 točkami prejela McCann Worldgroup.
- Zlato vrtnico za najboljšo agencijo leta je z 91 točkami prejela agencija McCann Bukarešta.
- Zlati zmaj za najboljšo neodvisno agencijo z zbranimi 43 točkami je šel v roke agenciji 180heartbeats + JvM, Varšava.
- Velika nagrada za najboljšo znamko pa je z zbranimi 89 točkami pripadla znamki Diesel.
V kategoriji posebnih nagrad sta nagrado Zlati boben Adriatik prejeli agenciji McCann Beograd in McCann Podgorica za kampanjo #Nezaželena, Srebrni boben Adriatik agencija New Moment New Ideas Company Beograd za Poster za mir, medtem ko je Bronasti boben Adriatik pripadel agenciji Publicis Beograd za delo #check it.