Verjetno nisem edini, ki je med brskanjem po facebooku naletel na oglas samooklicanega guruja, ki se je odločil, da bo vsak stavek oglasa zapisal v novo vrstico, da bo uporabljal kup “simbolov”, predvsem pa, da se bo skliceval na razne raziskave, ki jih ne bo nikjer omenil.

Ja. O tem fenomenu, da je v Sloveniji vsak lahko vse, kar si želi biti, sem že pisal. Vsak išče svoj prostor pod soncem in vsak poskuša čim bolj izkoristiti priložnost, ki mu je dana. Nekateri so stopili na pot influenserjev, drugi so se odločili, da bodo postali svetovalci in strokovnjaki za kriptovalute, tretji so se odločili, da bodo marketinški geniji.

Vsi pozabljajo eno preprosto stvar – da kljub temu, da se sam odločiš, kaj bi bil, te morajo drugi videti kot strokovnjaka za neko področje, da samooklicana funkcija sploh kaj velja. Ampak v Sloveniji je to povsem nepomembno, saj lahko s parimi sponzorirami objavami na facebooku vsak prikaže sebe v takšni luči, kot se želi prikazati.

Ideja za tale zapis je nastala na podlagi facebook objave Mihe Rejca, ki se je spraševal o tem, zakaj se to dogaja?

Moj odgovor je preprost – ker so nekje prebrali, da to deluje. In sedaj poskušajo s kopiranjem. In ne, takšni oglasi niso samo na facebooku, ampak tudi na linkedinu. In čedalje več samooklicanih strokovnjakov za marketing je v Sloveniji.

Sicer sem se trudil, da bi sam spisal en tak oglas – pa sem se odločil, da je mogoče boljše, da tega ne storim. Ker očitno nisem “storyteller”, “content creator”, “copywriter”, “SM manager”, ….. “vstavi buzzworde po potrebi”. Pa vendar bom z vami delil del oglasa za službo enega izmed gurujev:

Iščem svojo novo asistentko oziroma asistenta.

VEM!

To ne zveni tako simpatično in privlačno kot recimo vodja PR-ja ali pa marketing manager, a vam dajem mojo besedo, da se boste pri meni verjetno naučili več, kot kjerkoli drugje.

Seveda…

Preden vam dam svoj denar in se začnem z vami pogovarjati o možnosti sodelovanja, morava preveriti par stvari…

✔️Ali sem vam všeč?

Ne…

Ne mislim vizualno.

Govorim o tem, da vsaj približno poznate moje vsebine in ste relativno navdušeni nad tem, kar delam.

Če je odgovor da, super…

Gremo dalje : ))

✔️Ali ste fokusno usmerjeni v osebno rast in razvoj?

Po domače…

Ali ste se pripravljeni kaj novega naučiti?

Če je odgovor ponovno da – super!

✔️Ali imate radi ljudi?

Prevod – ste energična oseba, ki zna komunicirati z drugimi ljudmi…

Ne, to še ni konec. Se nadaljuje. Do nezavesti. In verjame, da si definitivno želite takšnega marketinškega strokovnjaka, kajne? Ali pa zaposlitev?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.