Zakaj prodajalci avtomobilov nimajo v svoji floti vozil za poroko in bi tako osrečili marsikoga. Poroka. Moment v življenju, ki naj bi se nam vtisnil za vedno v spomin. Prav tako pa je poroka tudi velik strošek in za organizacijo poroke gre veliko živcev. Poroka je izbira obleke, prstanov, lokacije, fotografov, hrane… V končni fazi tudi izbira vozila za poroko, s katerim se bosta prevažala mladoporočenca.
- Aparthotel Triglav v Bohinju je odprt / Damian Merlak je držal obljubo
- Zakaj v Sloveniji še nobena fakulteta ni razpisala programa “influensarstvo”?
- Pot na morje nekoč in danes / kako se je spremenilo življenje in naš odnos do dopusta ob morju
Kako preprosto bi bilo, če bi imeli prodajalci avtomobilov par vozil na voljo, ki bi jih dali na izposojo tistim, ki jih čaka poroka. Da se pripeljejo na poroko (pred cerkev, ali kamorkoli že) s super vozilom, ki pa je lahko tudi rahlo pobrendiran.
Primer. Maja in Janez se poročita čez 14 dni. Ker nimata doma novega avtomobila, jima ga posodi prodajalec vozil XXX. Vozilo jima da za par dni in pri tem poskrbi tudi za to, da je vozilo primerno pobrendirano – naredijo napis Maja in Janez in pod tem še sponzorsko sporočilo, ki pa mora biti subtilno – naj vas XXX popelje v srečni zakon (recimo!).
Glede na to, da so mladoporočenci precej nori na fotografije, potem te fotografije objavijo na različnih družbenih kanalih. Ker vsi lajkajo takšne objave, je to super prijetna promocija za prodajalca, po drugi strani pa je bil XXX tisti, ki je priskočil na pomoč dvema in jima rešil velik problem. Win – Win situacija.
Pa vendar. Do sedaj v Sloveniji še nisem videl tega. Glede na to, da imajo prodajalci vozil cele flote vozil, ki med vikendi stojijo, bi bila ta rešitev precej funkcionalna, predvsem pa bi bil tudi dober odziv ciljne javnosti.
Včasih so preproste ideje najboljše. Prvi, ki jo bo izkoristil, bo dobil komparativno prednost, še posebej, če bo še malček bolj kreativen pri svojem modelu in bo pomislil še na vse ostale stvari, ki jih lahko ponudi. V bistvu se upam staviti, da bi bila takšna storitev zelo pozitivno sprejeta v Sloveniji.
Mogoče pa se bo vseeno kdo opogumil in se bo odločil za takšen način promocije – si predstavljate, da se vsi na poroki pogovarjajo o vozilu v katerem se pripeljeta mladoporočenca?