oglasi na tv ostanidoma oglasi na tv ostanidoma

#WTF Oglasi za popuste v trgovinah za upokojence se še naprej vrtijo na TV #ostanidoma

Ta vikend sem imel nekje v ozadju prižgano televizijo in sem se ob vsakem oglasnem bloku na komercialni televiziji zdrznil. Namreč, oglasi, ki jih vrtijo, še vedno oglašujejo popuste, dneve odprtih vrat in ugodno ponudbo … In taiste televizije par minut kasneje pozivajo ljudi k #ostanidoma. Kdo je tu nor?

Verjetno nisem edini, ki je z začudenjem gledal oglas za Spar, ki danes, 16.3., omogoča upokojencem 10 odstotni popust. Medtem, ko se vsi trudimo, da bi “spametovali” starejše, da ne hodijo v trgovine in na pijače, jih oglasi na televizji vabijo v trgovine.

Če sem se prejšnji teden čudil, da na TV oglašujejo odprtje novega trgovskega centra Aleja, ki naj bi bilo 19.3. (so prestavili) in bil prepričan, da gre za napako. In če sem se v petek čudil, da Opel ponuja popuste pri nakupih vozil ta vikend in da Momax ima super popuste … Ah …

Ja, razumem. Gre za vnaprej zakupljene časovnice predvajanja oglasov. Verjetno celo za avtomatizem. Ampak, ko se oglašuje dodaten popust za upokojence, pa imam občutek, da gre nekaterim res zgolj za profit v tej situaciji. Takšno oglaševanje se mi zdi zelo sporno in komercialna televizija se je očitno odločila, da se ne bo odpovedala oglaševalskih prihodkom, ki jih dobi s tega naslova.

Precej žalostno je to …

Podjetje Spar mi je podalo odgovor:

Spar Odgovarja Pozdravljeni,
v podjetju Spar Slovenija dosledno sledimo sprejetim vladnim ukrepom ter priporočilom Nacionalnega inštituta za javno zdravje ter spodbujamo naše kupce k odgovornemu ravnanju. V skladu s tem smo naše oglaševalske kampanje, vključno s tistimi za upokojence, že v preteklem tednu odpovedali ali umaknili. Ker pa se določeni oglasi, zlasti na televizijah, planirajo precej vnaprej in na posameznem mediju potrebujejo več časa za umik, so nekateri še vedno vidni. Zavedamo se neprimernosti situacije in se vam zanjo iskreno opravičujemo, ob tem pa vas prosimo za razumevanje, saj trenutna situacija od vseh nas zahteva precej prilagoditev in sprememb.

Lep pozdrav, Spar Slovenija

————

Social distancing / socialno distanciranje / družbeno distanciranje (izraz za ukrep, ki se uporablja za določena dejanja, ki jih odgovorni sprejmejo, da ustavijo ali upočasnijo širjenje močno nalezljivih bolezni) bo moral postati del našega življenja. Cilj socialnega distanciranja je zmanjšati verjetnost stika med osebami, ki prenašajo okužbo in osebami, ki niso okužene – in s tem seveda zmanjšanje novih okužb in v končni fazi tudi smrti.

Socialna distanca je najučinkovitejše v primeru, ko se okužba prenaša kapljično (kašelj ali kihanje), z neposrednim fizičnim stikom, ali pa s posredim – z dotikom kontaminirane površine …

Glede na amplitudo širjenja koronavirusa po Sloveniji, bo potrebno začeti z ukrepi, ki niso prijetni, predvsem pa, ki nam bodo precej spremenili življenje. Začelo se je že zapiranje vrtcev, zapiranje šol, zapiranje podjetij, prepoved druženja večjih skupin, tudi javni transport bo na udaru. V končni fazi  “karantena” in to, da ostanemo doma in za nekaj časa prekinemo naše vsakodnevne rituale – hoja na fitnes, kavice v družbi, itd …

Življenje se bo spremenilo in to bo imelo vpliv na vsakogar v Sloveniji.

Socialno distanciranje prinaša tudi negativne stvari. Ljudje se počutijo osamljene, zmanjša se produktivnost, če delamo od doma, predvsem pa izgubimo možnost interakcije z ostalimi, kar povzroči za marsikoga veliko spremembo v njegovem življenju in načinu funkcioniranja.

Ti ukrepi, ki so nadaljevanje tistih prvih, ki pa jih na žalost ljudje nismo dovolj upoštevali, bodo povzročili še več nelagodja in še več ljudi bo v strahu in paniki postalo še bolj nerazsodnih … Ampak so potrebni.

Sedaj bi morali že začeti razmišljati o tem, predvsem pa bi se morali zavedati, da je na nas samih, da se soočimo s  koronavirusom, saj nam je sedaj postalo jasno, da se napotkom in navodil ne znamo držati in imamo občutek, da več vemo kot pa vsi strokovnjaki skupaj.

Poleg tega se je potrebno zavedati, da je tole prva pandemija v času družbenih omrežij, kjer je vsak strokovnjak za vse. Da je toliko zavajajočih informacij ljudi, ki želijo svojih pet minut slave, da moramo biti precej pazljivi pri tem komu verjamemo.

Ljudje imamo mnenje o vsaki stvari. In prav je tako. Ampak v teh trenutkih moramo bolj zaupati znanosti, kot pa našim strahovom in informacijam, ki jih dobimo na družbenih omrežjih in na podlagi katerih si ustvarimo mnenje.

Uradne informacije so na voljo:

Na brezplačni telefonski številki 080 1404 lahko dobite informacije vsak dan med 8. in 20. uro.

oglasi na tv ostanidoma
oglasi na tv ostanidoma