Ko sem včeraj zagledal novico, da je Dars predlagal 6,8-odstotno povišanje cen vinjet, sem bil prepričan, da gre za neslano šalo. Potem sem začel premišljati. Seveda je cena parkiranja dražja od cene vožnje po naših avtocestah in posledično se mi predlog Darsovcev ni zdel več tako neumen. V bistvu bi lahko za ene 200 odstotkov dvignili cene vinjet glede na to, koliko časa dnevni “migrantje” stojimo na avtocestah! Darsovci, a ste na glavo padli?
- Namesto da bi se Dars ukvarjal s pretočnostjo prometa, se ukvarja z napisi na totemih
- Še več zastojev na severni ljubljanski obvoznici / bravo Dars
- Čestitke Darsu / več kot 12 ur za odpravo posledic prometne nesreče in prometni infarkt
Predlog Darsa mora potrditi še vlada. Kakopačne je vlada to storila. Seveda pri tem pozabljajo, tako vlada kot Dars, da je vožnja po naših avtocestah vse prej kot vožnja. Da odsek na ljubljanski obvoznici delajo že več kot eno leto in še vedno nič ne kaže, da se bo karkoli v bližnji prihodnosti uredilo – zgolj vsake toliko časa prestavijo pasove in pošljejo še par delavcev na cesto, da imamo tisti, ki zjutraj stojimo na tem odseku, občutek, da se nekaj premika. Da nekdo dela. No, to je samo občutek, ker vidnega pač ni ničesar.
Verjetno je težava zgolj v nas, ki ne razumemo, in ne v tistih ljudeh, ki podpisujejo pogodbe, ki zaprejo del obvoznice za več kot leto dni. In ko bodo končali s tem, bodo zagotovo zaprli naslednjih del obvoznice in gužva in zastoji se bodo nadaljevali
Razumem, da se vse draži. Da imamo inflacijo. Da se plače niso povišale. Ampak to očitno vlade in Darsa ne moti. Oni lahko. Ker sicer bo verjetno zmanjkalo denarja za “popravilo” avtocest – imam občutek, da imamo v Sloveniji par odcepov, ki se vsake dve leti prenavljajo. Očitno zlata jama za podjetja, ki so se prisesala na Dars in uspešno poslujejo z njim.
Mogoče pa bi vlada najprej zamenjala vodstvo Darsa, njeni predstavniki šli kdaj na naše avtoceste in se začeli ukvarjati s problematiko naših avtocest in začeli iskati rešitve, kot pa da zgolj in samo dvigujejo cene vinjet. Ampak seveda je tako lažje, zakaj bi se kdo ukvarjal s problemom, če lahko državljani plačamo vse skupaj.
Evo, potem se pa še jeziš, pa takole jim serviraš ideje na pladnju. Kar vidim enega nadobudnega komercialista na DARSu, morda celo (vodjo direktorata) na ministrstvu, kako piše predlog nadrejenemu v stilu
“Dragi Pat,
tile naši vozniki se na naših krasnih avtocestah zadržujejo predolgo in bi jim bilo to dobro zaračunavati glede na lokacijo. Itak imamo vse poštudirano, kamere in ostalo pridno beležijo …. Saj veš, ene ceste so bolj razgledne, morda celo panoramske, druge so pa bolj tako, tako. In bi tako lahko recimo za enega, ki se dnevno “vozi” po gorenjski avtocesti lahko dodali letno uporabnino 50€, za enega, ki se vozi v glavnem po ljubljanski obvnozici pa recimo 20€ (če uspemo posaditi kakšna lepa drevesa, gremo lahko na 30€, je za premislit), za tistega, ki pa se vozi iz Maribora v prestolnico, bi mu pa zaračunali dodatnih 65€ letno. Če gre pa še na krofe vmes (ne skrbi, tudi to imamo poštudirano, vzemi račun pa to….) mu pa lahko dvignemo še za 10€. A si predstavljaš, kam vse lahko gremo za tak denar, se mi že sline cedijo….
Daj premisli, pa se slišiva.
Tvoj Mat
PS: Mi je ravno padlo na pamet, da lahko DARS spremenimo v holding, pa se začnemo ukvarjat še z vulkanizerskimi storitvami, Ti garantiram, da bi bil doonosen posel”