Kako veš, da se bližajo volitve? Začnejo se predvolilne puhlice. Zaenkrat je krepko v vodstvu Aleš Hojs iz SdSa, ki obljublja e-vinjeto dvojne rabe. Z drugimi besedami ena e-vinjeta in dve registrski številki, ki ne ne bosta smeli istočasno voziti po AC. Zakaj je ta predlog tako neumen, da bi moralo ministrstvo za infrastrukturo skočiti takoj v zrak?
- Tesla in zaviranje / ali vozniki Tesla vozil zavirajo pogosteje?
- Roadtrip po Italiji s Teslo / 8 dni in preko 2500 kilometrov / ali obstaja “range anxiety”
- Nekoč smo stali pred izvozom Črnuče na avtocesti, sedaj že v Blagovici
- Aleš Hojs poziva k prenehanju plačevanja RTV naročnine / očitno bodo izgubili na referendumu
- Aleš Hojs / državljan, ki se predstavlja kot minister je jedel arašide v parlamentu med lastno interpelacijo
- Hojs zopet laže in zavaja / sredin protest je povezal s petkovimi protestniki in nas primerjal s fašisti in nacisti
V naslednjem mandatu bomo za osebna vozila uvedli letno e-vinjeto dvojne rabe,ki ne bo dražja od sedanje.Ta bo veljala za dve vozili,saj bo vezana na dve registrski številki,ki istočasno ne bosta smeli voziti na AC. Mnogim bomo tako pocenili ali omogočili vožnjo po AC. #zvolilci
Tole je tvit Aleša Hojsa, osebka, ki je peljal mamo na Hrvaško, ko je bil Covid, in so ga na meji zavrnili. Osebek, ki se je v spremstvu specialcev sprehodil po Ljubljani, ko so jo zaplinili po njegovem ukazu. Lahko bi našteval, pa vendar je verjetno vsakomur jasno, za kaj gre v njegovem tvitu. Za nakladanje in obljube nečesa, kar bi na dolgi rok potopilo Dars, da ne govorimo o dodatni gužvi na avtocestah.
Njegova izjava zveni preprosto kajne? Imaš dve vozili, uporabljaš eno vinjeto. Ker ne voziš dveh avtov hkrati, naj bi bilo to po neki čudni predvolilni logiki smiselno. Ampak to odpira Pandorino skrinjico problemov, ki jih očitno Hojs ni predvidel – ali pa jih je namenoma spregledal.
Seveda se predlog prodaja pod krinko “solidarnosti” – kot olajšava za vse tiste, ki imajo dva avtomobila (in torej res trpijo, ko morajo kupiti dve vinjeti). A dejmo biti iskreni: večina ljudi ima eno vozilo. Dve imata gospodinjstva, ki si to lahko privoščijo. Ali pa “mestni avto” in “tistega za dopust”.
Torej, koga to v resnici rešuje? Reveže? Ne. To je darilo višjemu sloju (beri: volivcem), zavito v svetleč papir digitalne pravičnosti.
Da ne omenjam dejstva, da bi se s tem povečalo število vozil na avtocestah – ki že sedaj predstavljajo veliko težavo in s tem bi dobili še dodatne zastoje. Ker jih sedaj pač ni dovolj, kajne?
In nenazadnje – je Hojs preveril, kaj bi se v tem primeru zgodilo z Darsom? Verjetno ne, ker on je zaposlen na DRI. Dars ne bi mogel več odplačevati kreditov, to bi morala potem prevzeti država, kar pomeni, da bi s tem odprli vrata “zasebnemu” izvajalcu v Sloveniji, kar pomeni zgolj eno. Da bi država skrbela za infrastrukturo in uničene ceste, nekdo drug pa bi si mastil brke s cestninami.
Ne da gre v tem primeru za “pobalinstvo,” ampak gre zopet za streljanje megle. Kar Hojs odlično počne že od prvega koraka v politiko.
In zdaj se vprašajmo: kje je Ministrstvo za infrastrukturo? Zakaj ne skoči v zrak, razglasi ta predlog za škodljivo politično limonado in jasno pove, da je e-vinjeta vezana na eno vozilo, ker je to logistično, pravno in tehnično edini možen sistem? Ah, pozabil sem – volitve. Takrat ministrstva raje molčijo, da si ne bi nakopala gneva tistih, ki sanjajo o vožnji dveh avtov z eno nalepko.
Namesto da spreminjamo zakonodajo in gradimo IT-sisteme, vredne milijone evrov, da omogočimo nekaj, kar koristi zanemarljivemu številu volivcev, bi se lahko vprašali:
- Zakaj ni vinjeta že zdavnaj proporcionalna z dejansko uporabo avtoceste?
- Zakaj nimamo resnega razmisleka o pravični cestnini?
- In zakaj za vraga vsake volitve poslušamo enake puhlice od istih ljudi, ki so imeli že priložnost stvari urediti – pa jih niso?
Ker v Sloveniji volilni cikel ni namenjen rešitvam, ampak samo – spektaklu. Ja, volitve se bližajo.





Razumem, da je potrebno plačilo da se lahko voziš po avtocestah. Ne razumem pa, da glede na vse zastoje in dela na cestah – ko si primoran uporabiti obvoze in stranske ceste, da se izogneš avtocesti – moraš še vedno plačati polno ceno vinjete. Letna vinjeta za OSEBNO vozilo višje od 1.30 m (Citroen Jumper 8+1) 230€ – ZA ZGUBLJANJE OGROMNO ČASA V KOLONI NA AVTOCESTAH ali VOŽNJO PO STRANSKIH CESTAH.
VRNITE NAM SORAZMERNI DEL CENE VINJET ZA ČAS DEL NA AC, ZAPIRANJE PREDOROV IN OSTALIH DARS ZADEV, KI ZAPIRAJO AC.
Danes zamuda na AC Maribor-Ljubljana 2 uri in 10 minut.
PREDLAGAM POLOVIČNO CENO VINJET – za čas tako obsežnih del, ki hromijo naše delo, nam povzročajo stres, časovne zamude in škodo.
Pri DARSovem enormnem dobičku – to nebi smela biti težava. Samo malo manj v žepih pohlepnih Darsovcev.
Zakaj bi bilo več vozil na cesti, če bi folk imel eno vinjeto na dva vozila?
Veliko ljudi, ki ima dve vozili ima eno mestno in eno za relacije. V tem primeru bi tudi tisto za mesto šlo na relacije. Statistično dokazano je to
Avstrijci imajo že sedaj 1 registrsko tablico za 5 vozil, kar je praktično podobno in še bolje, tako da res ne vem zakaj nebi to uvedli tudi pri nas.
Ker pri nas ne bi imeli več registrskih tablic. Zato. In to je ta ogromna razlika.
Podpiram predlog. Prosim, če mi en modrec odgovori ali je sedanji sistem pravičen. na leto prevozim po AC lahko 1000 km ali pa samo 300. plačam pa vinjeto toliko kot tisti, ki prevozi 30kkm. če moram na pot z drugim vozilo pa ali plačaj dodatno ali pa se vozi po nekih vzporednih navadnih cestah.
Če bi prebral moj zapis, bi videl o čem jaz pišem. Predvolilne obljube SdSa iz leta 2008 drago plačujemo vsi. Seveda sistem ni pravičen in nikoli ne bo. Če imaš dve vozili, potem ni šment, da ne boš dal še “55 eurov” za vinjeto, kot so obljubljali SdSovci pred volitvami …
Če imaš eno vinjeto za dve vozili v XOR kombinaciji, potem hkrati ne bo več vozil na cesti.
Obstajajo projekcije, ki bi se ob takšnem sistemu takoj dvignila gneča na cestah in AC, ker bodo začeli uporabljati še drugo vozilo za vožnjo po AC in HC. Sedaj cena vinjete povzroči, da Ljubljančani nimajo vinjete na 2. avtu.
Lahko tudi obrazložim na dolgo in široko.
Imam avto in motor. Zakaj morem skleniti in placati 2 obvezna zavarovanja ce se lahko vozim le z enim na 1x?
Imam tri vozila in motor. Zakaj moram plačevati štiri zavarovanja?
Mogoče zato, ker je takšna uredba v Sloveniji? Ker je takšen zakon in ni kot v Avstriji. Lahko se nekdo drug vozi z drugim, kajne?
Prosim obrazloži, ker me zanima. Če je samo eno vozilo lahko ob istem času ja AC, ne razumem, zakaj bi se promet povečal. Dvomim, da bo praktično, da boš z enim šel dol in tvoja žena čez 10 sekund z drugim takoj gor na AC. Trdiš, da ima večina samo en avto z vinjeto. So kje podatki, ki to trditev podprejo?
Kot sem zapisal – da obstajajo projekcije. Podatki niso “iz trte izviti”.
Tudi mene zanimajo te projekcije. Lahko prosim kakšen link?
“””
Imam tri vozila in motor. Zakaj moram plačevati štiri zavarovanja?
Mogoče zato, ker je takšna uredba v Sloveniji? Ker je takšen zakon in ni kot v Avstriji. Lahko se nekdo drug vozi z drugim, kajne?
“””
To je ravno poanta pomoje. Predlog je, da se zakon spremeni. Ne razumem, kje so te projekcije, ki govorijo, da bi bilo več vozil, če bi imel prenosne vinjete. Razen, če jih ni, da linka ne objaviš?
Ni predlog, da se zakon spremeni. Nihče ni omenil tega. Študije pa so. In to precej na to temo. Ker s tem se ukvarjajo ne samo pri nas, ampak tudi v tujini.
Trdiš, da so študije, in nisi sposoben niti enega linka navesti?
Spominja me na tole: https://youtube.com/shorts/tv26dbSf028
Zakaj bi ti jaz karkoli dokazoval? Daj, razloži mi? A ker ti ne najdeš nečesa, potem to pomeni, da to ne obstaja? Čestitke silovitke.
“””Zakaj bi ti jaz karkoli dokazoval? Daj, razloži mi? A ker ti ne najdeš nečesa, potem to pomeni, da to ne obstaja? Čestitke silovitke.”””
Podal si zelo ošter stavek, da študije obstajajo. Vprašal sem Google in ChatGPT, nobeden mi ni dal jasnega odgovora, da se v primeru, da je vinjeta prenosljiva med dvema voziloma (v XOR kombinaciji, torej samo eden hkrati), poveča promet na cesti.
Zato lepo sprašujem, da mi objasniš in podaš vir študije, ki jo ti navajaš, sicer je, na žalost, za objava in trditve, zavajanje ljudi za svojo promocijo.