Pojav novega trgovca na domačem tržišču nam je prinesel tudi nove oglase. Tekmovanje za kupce se je začelo. Lidl, Hofer in Tuš so se odločili, da bodo, vsak s svojo oglaševalsko akcijo sporočili Sloveniji, da so ravno oni tisti pri katerih moramo kupovati! Da so najugodnejši, najbolj sveži, najbolj kvalitetni.
Vendar izbira glavnih akterjev oglasov je nekako zgrešena. Tuš predstavlja Teja Stuša, za katero še vedno ne vem, ali je to resnično njen priimek, ali pa samo tako nerazločno izgovori priimek. Najprej sem sicer bil prepričan, da je ona Tea Skuša. Ampak sem se očitno motil!
Lidl predstavlja Zlatko Zahovič, človek ki bi lahko kupil Srečka Katanca in Šmarno Goro skupaj! Glede na to, da so reklame s podnapisi, me že takoj odvrnejo. Ko pa vidim še Zlatka na TV, je pa obvezen preklop programa!
Hofer predstavlja preprosta slovenska družina z eno napako. Da v trgovini nakupijo veliko preveč stvari, kajti so tako poceni pri Hoferju, kar si pač povprečna slovenska družina ne more več privoščiti.
Sicer od vseh teh treh oglasov je daleč najboljši Tušev, kajti tudi njihove trgovine so vsaj podobne trgovinam in ne skladiščem, kjer je vsa roba nametana skupaj.

Dejansko bi pričakoval, pri tako velikih igralcih, da bodo za svoje oglaševalske akcije bolj inovativni in glede na njihove dobičke, da bodo investirali več denarja v bolj kvalitetno zastavljene oglaševalske akcije.

p.s.: zadne čase pogrešam oglase Mercatorja in Spara! Je to nov način, ko z neprisotnostjo pridobivaš kupce?

9 Responses to Lidl, Hofer, Tuš

  1. anže says:

    hahaha…….teja Stuša…..ali teja iz tuša :)

  2. E. says:

    Teja Stuša je definitivno igralka Barbara Cerar.

  3. had says:

    jeap.. to se strinjam.. ampak tako nerazlocno pove, da ne vem.. a je tea, ali teja, a je iz tusa ali stusa, ali pa celo z tusa :)

  4. Meni se pa ravno Tuševa reklama zdi največji kiks. Preprosto zato, ker kot homo-potrošnikus ne verjamem Teji Stuša.Jasno, ker to ni Teja, ampak Barbara Cerar. Če pa bi to reklamirala prava Teja iz Tuša, pa čeprav se ne piše Stuša, pa bi bila zadeva drugačna, malo bolj verodostojna.

    Glede Hoferja se strinjam s tabo. To pomeni, da če je poceni, kupim vse in še več, pa magari vržem stran? BTW: to me spomni na tistega Bučkota iz Tuša, ki mu padajo čevapi po tleh, pa kaj potem, “če je pa pucen’?”.

    Lidl in Zlatko, he he. Jaz programa ne menjam, kajti tista faca, ki jo pokne ob izreku “kdor zna, zna”, je priceless, mi odtehta smeha za 2 MASHa.

  5. marjan says:

    Zmagovalec je zaho: Vsi za enega, eden za vse.
    Tapravi za tak slogan!

  6. valentina says:

    preveč trgovin je na mestu enm ha ha ha

  7. […] Le redko kdaj gledam televizijo, vendar včeraj sem si ogledala neki film. Seveda pa so med filmom nekajkrat vrteli reklame. Začudila sem se čemu postajajo reklame čedalje bolj neumne. Ali jih le jaz ne razumem ali pa so res tako neumne? Primer: Lidl in Zahović. Sploh čudno je zakaj je Zahovič v reklami, ker ima dovolj denarja, da bi “lahko kupil Srečka Katanca in Å marno Goro skupaj!” (<– odlomek iz hadovega bloga). Pustimo sedaj to kaj ima Zahović (Zahovič ali Zahović?) in se obrnimo na Lidl. Čemu si je izbral ravno Zahovića. Morda zaradi več kot dobre poznanosti v ozkem krogu ljudi imenovanem Slovenci. Morda. Vendar pa skoraj vsak, ki ve zanj, ve tudi za njegova dejanja. Torej … zakaj si je Lidl izbral ravno Zahovića, ko pa le-ta nima prav nič timskega duha. ?. Pa za trenutek pustimo dobiček s strani vsakega in se zazrimo v jambo plakate (ostajamo pri Lidlu). Kakšna reklama je to? Pa, da smo si na jasnem, ta je še primerna (glede na velikost, ki jim je na voljo, od nje ne zahtevamo več). Če bi na internetu našla sliko jumbo plakatov, ki so po celi reklami, bi videli o kakšni neumnosti govorim. Na plakatu so: […]

  8. potrošnik says:

    Ocena 10!: Tuš z legendarno Tejo Stuša (cela slovenija se pogovarja o tem, a je “z Tuša” ali se piše Stuša !?!?) -> To definitivno pali, pa naj bo še tako neumno !!! A se ne vprašate, če so morda nekatere reklame nalašč neumne, samo da pritegnejo pozornost ? (npr.. Calgon)

    Ocena 9: Lidl: Zaho je zadetek v polno, Lidl se je odločil za potezo kjer skuša vbuditi zanimanje ljudi z pojavo nekoga nekje, kjer bi ga najmanj pričakovali. Pač uporablja obratno logiko, ki jo še povdarja z Zahotovimi izjavami o timskem duhu. Prestavljate reklamo za NARAVNI nektar z Mišo Molk. To pri ljudeh vzbuja podobne občutke kot fenomen Fredi Miler. Zahotu se verjetno še sanja ne :)

    Ocena 3: Hofer (ne spomnim se reklame, čeprav sem jo verjetno ze najmanj 10x videl. Očitno je že zato zelo slaba)

  9. david says:

    ali še lahko kupim volan za računalnik in x-box do 4.8.2007

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.