Pojav novega trgovca na domačem tržišču nam je prinesel tudi nove oglase. Tekmovanje za kupce se je začelo. Lidl, Hofer in Tuš so se odločili, da bodo, vsak s svojo oglaševalsko akcijo sporočili Sloveniji, da so ravno oni tisti pri katerih moramo kupovati! Da so najugodnejši, najbolj sveži, najbolj kvalitetni.
Vendar izbira glavnih akterjev oglasov je nekako zgrešena. Tuš predstavlja Teja Stuša, za katero še vedno ne vem, ali je to resnično njen priimek, ali pa samo tako nerazločno izgovori priimek. Najprej sem sicer bil prepričan, da je ona Tea Skuša. Ampak sem se očitno motil!
Lidl predstavlja Zlatko Zahovič, človek ki bi lahko kupil Srečka Katanca in Šmarno Goro skupaj! Glede na to, da so reklame s podnapisi, me že takoj odvrnejo. Ko pa vidim še Zlatka na TV, je pa obvezen preklop programa!
Hofer predstavlja preprosta slovenska družina z eno napako. Da v trgovini nakupijo veliko preveč stvari, kajti so tako poceni pri Hoferju, kar si pač povprečna slovenska družina ne more več privoščiti.
Sicer od vseh teh treh oglasov je daleč najboljši Tušev, kajti tudi njihove trgovine so vsaj podobne trgovinam in ne skladiščem, kjer je vsa roba nametana skupaj.

Dejansko bi pričakoval, pri tako velikih igralcih, da bodo za svoje oglaševalske akcije bolj inovativni in glede na njihove dobičke, da bodo investirali več denarja v bolj kvalitetno zastavljene oglaševalske akcije.

p.s.: zadne čase pogrešam oglase Mercatorja in Spara! Je to nov način, ko z neprisotnostjo pridobivaš kupce?