Bela embalaža. Preprosta ideja, ki jo je pred dvema letoma na trg plasiral Mercator, ko je predstavil belo embalažo za izbrane izdelke Argete, Pinga, Plazme in Medexovih prehranskih dopolnil. Očitno tako dobra ideja, da jo je dve leti kasneje kopiral tudi Hofer in predstavil kokošjo pašteto Ferdo v beli embalaži! Vse ok in prav, ampak hudiča, a greš res delat belo embalažo za pašteto, če je to pred leti naredil že Mercator?
- Namesto da bi se Dars ukvarjal s pretočnostjo prometa, se ukvarja z napisi na totemih
- Logotip slovenskega predsedovanja Svetu EU je navadno skropucalo nevredno naziva logotip
- Spremenjena celostna grafična podoba Vlade Republike Slovenije / Kdo je tu nor?
- Ali “zvezdniki” plačujejo medijem, da pišejo o njih?
- Nekoč smo stali pred izvozom Črnuče na avtocesti, sedaj že v Blagovici
Ideja o beli embalaži se mi je vedno zdela zanimiva. Bela embalaža je drugačna od vseh tistih barvitih embalaž, ki so na trgovskih policah in s svojimi barvnimi odteneki “kričijo” vzemi mene. Pa vendar ni bil edini smisel bele embalaže to, da bi manj izstopala. Osnovna ideja bele embalaže je, da jo lahko vsak po svoje barva, reciklira in z njo ustvarja.
V bistvu bi morala biti vsa embalaža takšna, ampak to je že drugo tema, ki se je zdajle ne bom dotikal.
Spodaj je primer Mercatorjeve bele embalaže, ki je v uporabi za izdelke Lumpi. In malce pod njo tudi Hoferjeva bela embalaža za pašteto Ferdo.
Naključje? Glede na odmevnost bele embalaže Mercatorja in na vse pozitivne odzive in nagrade .. Ne vem, no. Men ne deluje kot naključje. Je pa res, da se dobre ideje “splača” kopirat, kajne?