had blog roni kordis had blog roni kordis

Smuka ne smučišču Stari vrh je nepozabna

Tole je del besedila iz radijskega oglasa za smučišče Stari vrh, ki sem ga danes zjutraj slišal na Valu 202. Glede na to, da se je dva dni nazaj zgodila nesrečaTeptalec za sneg do smrti povozil šestletno deklico, se mi zdi ta oglas precejšen mimosunek.

Verjetno je res nepozabno za starše, da je teptalec povozil njihovo hčerko!? In tega dogodka res ne bodo nikoli pozabili?!
Malce več dobrega okusa in pietete bi vseeno lahko pokazali ljudje, ki so odgovorni da se ta oglas sedaj vrti na radiju!

  1. Hja, bi bila lepa gesta…

    Sicer pa, prijatelj se mi je pred časom ubil prometni nesreči v VW Pasatu. Po tem takem bi moral VW umakniti oglase o varnosti njihovih avtomobilov oz. vse kar vse oglase, saj verjetno ni edini, ki je zgubil življenje v vozilu, ki je izdelano pri njih.

  2. @goran: zakaj ze?

    @branem: mogoce.. sam pred tem ga se nisem slisal :(

    @bostjan: ja.. tudi to je res.. na to nisem niti pomislil..

  3. hja, tukaj pa se jaz strinjam s Hadom, saj gre za zadevo sirsega javnega znacaja… ni samo osebna zgodba, ampak je javna tragedija, zato bi nekdo lahko mislil in oglas vsaj za nekaj casa umaknil… vsaj dokler se po novicah se vedno poroca o tragediji veckrat na dan… res ni okusno.

  4. Se strinjam, da si s tem delajo negativno reklamo. Res bi lahko za nekaj časa ukinili oglas, ker deluje kot zelo neslana šala…

  5. Oglas sem sam slišal že prej in tudi danes ga niso predvajali samo zjutraj, ampak tudi v oglasnem bloku malo pred 15.30. Res neprimerno.

    (Gre pa tu za nekaj čisto drugega kot oglaševanje znamke avtomobila, v kateri se je nekdo ubil. To bi lahko primerjali npr. z oglaševanjem užitka ali varnosti, ki jo zagotavljajo avtoceste. Znamko avta lahko primerjaš z znamko smuči, katere oglaševanje se mi tudi po taki nesreči ne zdi nič sporno.)

  6. Had, o isti stvari sem razmišljal le dan po nesreči, ko sem slišal isto reklamo na istem radiu. Oglas se je rolal že kake 14 dni pred nesrečo in bi, plačan vnaprej ali ne, moral biti začasno umaknjen. Že nesreča sama je katastrofa, kaj šele to, da nobenemu na Starem vrhu kaj tako očitnega ne kapne…

  7. Cca pol ure po poročilih (ko so objavili novico o nesreči) se je reklama vrtela tudi na TV.

    IMHO kar velik kiks.

  8. danes zjutraj sem po radiu spet slisal oglas za to smucisce, vendar ni bila vec ta iztocnica.. ocitno so se “predramili” in ugotovili, da res ni na mestu..

Komentarji so zaprti.