P+R – parkiraj in se pelji z javnim prevozom, je storitev ki jo omogočata parkirišči na Dolgem mostu in na Rudniku (hvala prgrmr) . Kasneje naj bi se zgradilo še več takšnih parkirišič, ki bodo omogočala ljudem, da se ne prebijajo v center mesta s svojim vozilom, ampak z javnim prevozom. In posledično je tudi cena parkiranja in vožnje z javnim prevozom zelo subvencionirana.

Voznik se pripelje z avtom na parkirišče, pusti avto, plača 1€ za parkiranje in zraven dobi še dve vrednostni vozovnici za LPP na kartico Urbana.

Postopek uporabe s kartico Urbana je sledeči. Parkiraš avto na Dolgem mostu, ali na Rudniku. Greš do Urbanomata. Približaš kartico Urbana in ponudijo se ti štiri možnosti izbire – če imaš 1€ dobroimetja na vrednostnici, potem pritisneš P+R. Še enkrat približaš kartico in avtomat ti na kartico zapiše dve zastonj vrednostni vozovnici, prav tako pa se ti natisne potrdilo o plačani parkirnini, ki ga pustiš v avtu. Ko preveriš stanje na kartici, vidiš da imaš zraven zneska zapisano tudi 2x P+R vozovnica.

P+R velja do 23:59 istega dneva. Z eno kartico Urbana lahko plačaš dve P+R storitvi, torej lahko parkiraš dve vozili in imaš na kartici štiri P+R vozovnici. In za vozovnice velja pravilo 90-minutnega prestopanja.

9 Responses to Kartica Urbana – P+R – park and ride – parkiraj in se pelji z javnim prevozom

  1. bm pravi:

    Štiri možnosti? Opisal si samo eno. In zakaj štiri, nepotrebno kompliciranje? Pa LCD zaslon? Pa tri naprave pod zaslonom? To zame ni industrijski dizajn, niti dober tehnološki izdelek.

    Se mi zdi da pri teh rešitvah ne gre za spet tako napredne izboljšave. Pač bolje kot je bilo, ne pa nekaj ne vem kaj. Recimo ena zadeva, ki bi bila boljša od vsega kar je prinesla Urbana, je malo več prostora za parkiranje. P+R je sistem, ki ne deluje. Dokler ne bo prostora, ne bo deloval. Ni dovolj, da napišeš “v prihodnosti”, ker je to srčika problema. To je pravzaprav edini problem, koga briga Urbana kartica, če je sistem za falit! Kaj mi bo zlata žlica, če je krožnik prazen.

    Kot drugo pa: ne moreš vpeljati sistema, ki prinaša izboljšave na tak način, da zakompliciraš nove probleme in trdit, da je to izboljšava, da je nadgradnja upravičena, da so stroški upravičeni in da je to dobro. Urbano bi se dalo precej izboljšat, če bi sistem poenostavili, če bi sistem razmišljal namesto uporabnikov. To so načrtovalci malo pozabili. Zato tud ljudski odnos do Urbane kot Golobičke: “nekdo je spet zaslužu”. Žal, škoda. Izgubljena priložnost.

  2. prgrmr pravi:

    Kaj pa parkirišče na Rudniku? Pišeš, kot da bi obstajal P+R samo na Dolgem mostu.

    In fajn je vedeti, da se lahko z avtobusom s popustom peljeta dva. Ali pa si kdo pride samo za tisti dan mimogrede uveljavljat popust, ne da bi sploh parkiral? ;)

  3. had pravi:

    @prgrmr: ups.. bil sem preprican, da obstaja samo ta na dolgem mostu.. popravljam tekst.. hvala za tole..

    in ja.. tudi ta moznost obstaja.. tako kot je sedaj obstajala moznost da si dobil “ceneje” zetone :)

  4. had pravi:

    @bm: stiri moznosti..
    1. moznost: nakup mesecne vozovnice
    2. moznost nakup dobroimetja
    3. moznost: pregled stanja
    4. moznost: p+r – samo na lokacijah, kjer je to res omogoceno!

    in ce se ti zdi to kompliciranje? naj bo potem to kompliciranje.. lahko pa seveda napises predlog, kako naj se to resi drugace..

    tri naprave pod zaslonom? niso samo tri.. stiri so, ce smo natancni:
    1. moneta in urbana v enem izdelku
    2. kovanci
    3. kartice
    4. papirnat denar
    pride se podajalec kartic (urbano bos lahko kupil tudi na urbanomatu)

    tudi tukaj lahko predlagas boljso resitev in izumis napravo, ki bo imela vseh 6 stvari v eni.. hvala!

    evo.. pa greva naprej.. mi lahko das konkretne stevilke o zasedenosti p+r-ja? v petek ob 14.uri, ko sem tole fotkal je bilo parkirisce vec kot 1/4 prazno.. med vikendi povsem sameva..

    in kot me je popravil prgrmr je p+r tudi na rudniku.. imas se podatke za tisto parkirisce..

    evo: Urbano bi se dalo precej izboljšat, če bi sistem poenostavili, če bi sistem razmišljal namesto uporabnikov

    in kako bi lahko sistem razmisljal namesto uporabnikov.. kot sem zgoraj napisal.. ce imas kaksen konkreten predlog.. na dan z njim.. mogoce pa se lahko se kaj naredi in sistem boljsi naredi..

    hvala!

  5. Aljaz pravi:

    Kar se tiče parkirišča na Dolgem mostu – med delovniki po 8. uri, pogosto pa tudi že ob 7.30, ne dobiš več prostega mesta.

    Čim prej bi morali zgraditi P+R parkirišča ob vseh vpadnicah (Celovška, Dunajska, Šmartinska, Zaloška) v bližini izvoza z obvoznice in uvesti hitre avtobusne linije s teh parkirišč v center, kjer bi avtobusi vozili na 5-10 minut.

    Ampak potem bi se znalo zgoditi, da bi Zokijeve in Anderličeve garaže v centru samevale…

  6. had pravi:

    @aljaz: hvala za podatek.. nisem vedel.. sem namrec na periferiji ljubljane..

    tudi ce bi to uvedli, bi bile garaze v mestu polne.. tako kot so vedno :(

  7. stieber pravi:

    V glavnem, zgrešena zadeva…če bo kdo na enkratnem obisku Ljubljane, naj si kupi to kartico. Če gre nekdo z busom 1x mesečno, si mora kupit kartico…kar se 90 minut tiče, pa se zdej modro ugotovil, da ljudje preveč uporabljajo 90 minutno opcijo in razmišljajo o podražitvi mestnega prevoza. Ja, je treba slediti trendom, ko se v Lj vse storitve mesta meščanom oz obskovalcem dražijo…zadolženost se je poveačal za 3x, kaj imamo prebivalci Ljubljane za ta denar korsti, pa še nisem uspel ugotoviti, o yeah. Upam, da naslednje volitve pometejo s to oblastjo. Ljubljana in državna raven – katastrofa!

  8. had pravi:

    @stieber: seveda ima vsak drzavljan pravico do svojega mnenja, kajne :)

    ker sva to temo ze enkrat obdelala.. ce se hoces peljati v tujini s kaksno taksno zadevo, moras tudi kupiti kartico.. pa se ne bomo pritozevali nad tujino, ampak rajsi nad domacimi stvarmi :)

  9. Daniel pravi:

    Zdravo vsem!
    Jaz vsak dan parkiram na P+R na Dolgem mostu in lahko potrdim, da je prostora premalo! Kontrola popoldne ob 14.00 ni relevanten podatek. Fotograf omenjene fotografije tega parkirišča verjetno ne uporablja in tako ne more imeti vpogleda v realno stanje. Poleg tega je enkratno opazovanje mnogo preskromna analiza zasedenosti parkirišča. Parkirišče P+R na Dolgem mostu med tednom ob jutrih poka po šivih!
    Lep pozdrav.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.