Med spremljanjem tekem svetovnega prvenstva v nogometu preživim veliko več časa pred TV zaslonom, kot sem sicer navajen. V tipični maniri Slovenca preklinjam sodnike, ki favorizirajo “dražje” ekipe, komentatorje, ki nimajo pojma in so pristranski, predvsem pa oglasne bloke, ki jih je veliko preveč. Nekateri oglasi so odlični in jih vedno znova rad pogledam – oglas za Union – vendar naj bi ta oglas naredili Hrvati??
In potem pridejo na vrsto oglasi, ki obljubljajo nemogoče. Ženske bodo shujšale čez noč, če bodo uporabljale kremo? V bistvu so sedaj šli še korak dalje, kajti sedaj shujšaš, če uporabljaš kremo za sončenje! Seveda je potrebno prebrati drobni tisk, ki pa ga na žalost večina ljudi ne opazi. In ni hudič, da se najde kakšna oseba, ki ima že dalj časa probleme s prekomerno težo in bo kupila celotne zaloge te kreme in pričakovala obljubljene rezultate. Zakaj bi pazil na hrano, se gibal in skrbel zase, ko pa lahko vse to reši krema!
Ampak seveda se ne končajo ti “čudežni” oglasi samo pri hujšanju! Všeč mi je tudi tisti oglas, ki obljublja izgubo celulita ob mazanju s kremo. Ženske po celem svetu se trudijo s prehrano, športom in vsem ostalim, da bi izgubile celulit, da ne bi imele pomarančne kože, pa vendar imajo na drugi strani kremo, s katero se vsega tega znebijo?! Kako je življenje preprosto, kajne?
In še en oglas mi je posebej všeč. Vzameš “sprej”, pošpricaš po nogah in nadležne dlake bodo same odstopile. Nič več mučenja z Epilady, nič več masakriranja nog z “žiletkami”, samo sprej in vse skupaj je urejeno. Kakšno lasersko odstranjevanje dlačic, ki stane in traja, ko pa je rešitev tako preprosta in precej cenejša.
In ko združim te tri oglase, je svet precej preprost in žensko telo je več kot čudovito in pripravljeno za sprehod med moškimi, ki svoj čas rajši preživijo pred TV zasloni, kot da bi opazili takšne popolne ženske, ki so jim TV oglasi popolnoma spremenili svet.
Kot sem že zgoraj omenil. Hudič je v podrobnostih, oz. v drobnem tisku. Sicer pa bi verjetno precej žensk dalo precej denarja, da bi te tri zgornje metode res delovalo “out of the box” in bi lahko svoj čas porabile kako drugače, kot pa za ukvarjanje s seboj.
Tole zgovarjanje na drobni tisk je postalo zaščitni znak že skoraj vseh trgovcev. Problem se mi zdi v nekritičnosti ljudi do videnega in prekomerna zadovoljenost tudi s tistim, s čimer ne smemo biti zadovoljni. No, kritično oko še obstaja, na srečo, normalne reklame pa tudi :)
Kaj pa če je vse res?:)