Slovenci so končno ugotovili, da so infografike kul in v moj poštni nabiralnik sem dobil že tretjo, torej se moja teorija, ki sem jo zapisal lansko leto, malce podira. Sedaj morajo podjetja, ki pošiljajo infografike po elektronski pošti, najti način in kanal, preko katerega bodo le te imele večji učinek, oz. bodo dosegle željeno “viralnost”. Saj v končni fazi si vsi želijo, da bi takšno infografiko videli vsi in da bi se o njej govorilo vsaj kakšen dan – toliko, kot je informacija na internetu zanimiva.
Infografika oz. informacijska grafika je predstavitev informacij z grafičnimi elementi, na zanimiv način. Oz. drugače povedano – suhoparne podatke, ki jih ne bi nihče niti opazil se da z grafičnimi elementi zapeljati v takšno smer, da so zanimivi za širše množice, oz. da imajo dodano vrednost za obiskovalca spletnega mesta.
V Sloveniji se mediji ne poslužujejo infografik (mogoče bodo kmalu ugotovili, da smo v letu 2011!), prav tako pa je na spletu v Sloveniji zelo težko najti kakšno infografiko, ki se jo lahko kasneje uporabi kot vir podatkov.
Prednost infografike je tudi v njenem širjenju – če je kvalitetna infografika, z zanimivimi podatki, se bo kmalu začela pojavljati na Twitterju, Facebooku in bo dobila viralne razsežnosti (čeprav zelo nerad uporabljam besedo viralno, ker si jo ljudje predstavljajo precej napačno sicer).
Spodnja infografika, podjetja Mastercard je zanimiva in tudi odlično narejena in prikaže naše navade plačevanja nakupov v tujini s karticami. No, zase lahko mirno trdim, da me niso zadeli, saj zelo zelo redko karkoli plačam z gotovino – zato imam kartico!
Spodnja infografika pa je stara mesec dni in je isto produkt podjetja Mastercard in opisuje – Druzba MasterCard predstavila novo vrsto nogometnih navijacev, ki skupaj na sezono porabijo 35 milijard evrov
Infografike so cool! Na preprost način ti predstavijo zanimive podatke. Dobra objava.