Pred parimi dnevi sem v zapisu – kako se dela social na Facebooku – vse je isto sranje! pizdil nad “community managerji”, ki s pomočjo uspehov naših športnikov “bildajo engagement” in zbirajo “lajke”. In seveda, včeraj, ko je Primož Kozmus osvojil srebrno medaljo v metu kladiva na Olimpijskih igrah, se je zgodba ponovila. Facebook strani znamk so postale Primož Kozmus – v bistvu je bil Primož Kozmus prisoten povsod in vsi brandi so mu čestitali in se dičili z njegovo medaljo – zraven pa še opozarjali, da je to objavo res potrebno lajkati.

Primeri komunikacije, ki prinašajo veliko lajkov (fotografij ne bom dodajal, ker so avtorsko delo, za katerega dotične Facebook strani verjetno nimajo dovoljenj za objavo, kajne!?) :

  • Bravo Primož! Tudi srebro je naše. Čestitamo! – Fashion Days Slovenija
  • SREBRNA OLIMPIJSKA MEDALJA za Slovenijo! Bravo Primož Kozmus!!!!! #oi2012si TOOOOOOOO!!!! MEGA LIKE za KOZMUSAAA!!!!!! – Radio Capris
  • Primož Kozmus – uradna stran je Slovenia Olympic Team priboril še eno medaljo, četrto. Čestitke za srebro, bravo Primož. – Radio HIT
  • Bravooooo, Primož! Srebrna olimpijska medalja je naša! Čestitamo!! :) Thumbs up za naše odlične športnike! – Tuš
  • Drage dame in gospodje: PRIMOŽ KOZMUS dobitnik SREBRNE OLIMPIJSKE MEDALJE! čestitamo, lajkamo, skačemo in se veselimo!! – Collegium Mondial Travel

Takole, naj bo dovolj. Vsaj približno je jasno, kako poteka “uspešna” komunikacija na Facebooku. Da ne bo pomote. Super je, da vsi brandi čestitkajo uspešnim športnikom in tako izkoristijo uporabnike za povečanje “engejdzmenta” – danasnja statistika bo navdusila podjetja.  Vendar me vseeno zanima koliko od njih jih tudi finančno sponzorira dotičnega športnika, oz. koliko denarja na sploh investirajo v športnike v teh podjetjih? Predvidevam da bolj malo, ampak to je že druga zgodba, ki s samim Facebookom nima ravno veliko.