Velikanski billboardi, ki jih opazimo ko se vozimo naokoli, so lahko tudi koristni – ne samo kot prostor za oglaševalce, kjer nam preko njih prodajajo najboljša vozila, nas vabijo v nove trgovske centre, ali pa nas nagovarjajo da lahko kupimo nekaj kar sploh ne potrebujemo! V Peruju, na University of Engineering and Technology v Limi so skupaj z agencijo DraftFCB ustvarili prvi billboard, ki producira vodo – jeap, prav ste prebrali – končno billboard, ki ima dodano vrednost!

Billboard je postavljen na območju puščave, kjer je malo vode. Zadeva deluje tako, da črpa vodo iz zraka in prehaja preko panojev, kjer se ohlaja in kondenzira, prečisti in shranjuje v zbiralniku. Tako omogoča ljudem, da si sami natočijo čisto vodo. Billboard seveda prikazuje podatke o tem, koliko vode se je do sedaj že nabralo in tudi vabi ljudi, da si postrežejo s čisto vodo. V treh mesecih so tako “ustvarili” 9450 litrov čiste vode!

Sama ideja je bila povečati zanimanje za vpis na univerzo UTEC v Limi v novem šolskem letu. Mislim, da jim je povsem uspelo in temu primeru bi moralo slediti še kup drugih!

utec

One Response to Billboard z dodano vrednostjo – billboard ki ustvarja vodo

  1. Boštjan pravi:

    Kot oglaševalska ideja je sicer top, tehnično gledano pa bolj za silo. Če se tako vodo uporablja samo za pitje in je njena poraba majhna je ok, sicer pa je 0,4kWh kot naj bi billboard porabil za vsak liter vode odločno preveč – Lima je namreč mesto ob morju, in razsoljevanje vode po zelo starih metodah (večstopenjsko destilacijo) potrebuje samo približno 0.02kWh/ liter, moderne metode pa pridejo celo pod 0,001kWh/liter.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.