Štirje dnevi v hotelu s 5 zvezdicami Novi Spa Hotels & Resort v Novem Vinodolskem, v katerem je potekala konferenca Tvitomanija so bili čudoviti – sončno vreme, odlična družba, zabave, ki so se zavlekle do jutra.. Ampak s hotelom, ki se kiti s 5 zvezdicami ni bilo vse tako, kot bi moralo biti. Namreč jasno je bilo, da za 100 eurov, za štiri nočitve s polpenzionom ne moreš dobiti prestiža – tega nisem niti pričakoval. Nastanjeni smo bili v apartmajih, ki so zelo veliki in tudi urejeni – kompleks Novi Spa Hotel & Resort je bil zgrajen leta 2009 in zaenkrat še ne propada. Na spletnem mestu imajo zapisano:
Welcome to NOVI SPA HOTELS & RESORT, a unique luxury beach resort in Croatia where the beauties of crystal-clear Adriatic Sea and unspoiled forested mountains blend with the array of world-class amenities and finest personalized services. Whether you are on a family holiday, spa and wellness retreat, romantic getaway, business trip or active sports’ vacation NOVI SPA HOTELS & RESORT will create an unforgettable experience that you find only in the best resorts around the world.
Včasih so rekli da podarjenemu konju ne smeš gledati pod prste – pa vendar. Če sem na večerji razložil stvari, ki so me zmotile v hotelu direktorici in solastnici hotela, potem jih lahko tudi zapišem. In upam, da se bo kaj spremenilo – saj se da marsikaj spremeniti, če je le volja. Opravičila, da sedaj še ni sezona in da je premalo ljudi, niso ravno to, kar bi kot obiskovalec rad slišal. Tudi to, da smo dobili poceni namestitev ni primerna – v končni fazi, če bi odšel iz hotela navdušen in fasciniran nad hrano in osebjem, bi naredil veliko večjo “word of mouth” akcijo, kot pa jo delam sedaj, ko pišem o napakah, ki se dogajajo! Ampak po vrsti:
- check in – ko sem prišel v hotel, okoli 14. ure, so mi sporočili, da apartma še ni pripravljen, ker se “domačica”, ki skrbi zanj in ga čisti ne oglasi na telefon. Sporočili so mi, da bo soba nared okoli 16. ure. No, v sobo sem prišel ob 17. uri.
- rezervacija – sistem rezervacije je bil precej nenavaden in čuden. Če povem, da sem dobil v zadnjih dveh dneh, preden sem prišel vsaj 10 klicev iz hotela, kjer so me spraševali vedno enaka vprašanja, potem je vse jasno. Druga stvar pa je bila rezervacija sobe, ki smo jo rezervirali štirje. Ob check-inu so mu povedali, da dva ne bosta v apartmaju, ampak so dali nekoga drugega? Malce po svoje pač. Ampak glede na to, da je to konferenca, kjer je networking pomemben, se nisem ravno pritoževal.
- hotel je čudovit na prvi pogled – pogled iz terase pa je pokazal, da še cel kup stvari ni urejen – rože niso bile urejen, trava je bila visoka, na nekaterih koncih je bil še gradbeni material
- hotel nima označevalnih tabel, oz. je označevanje tako v riti, da smo se ure lovili, da smo našli kakšen apartma – nekatere hiše imajo oznake, druge ne, na ključu pa je samo številka apartmaja, kar pa je nemogoče da najdeš – če priznam, da sem apartma 727 iskal več kot pol ure in potem obupal, to pove verjetno dovolj
- apartma so počistili samo enkrat, kljub štirim nočitvam!
- v apartmaju je bilo toliko mravelj, ki so lezle povsod, da me je bilo strah, da se zjutraj ne prebudim ves “popikan” – tega, da sem jo imel zjutraj v očesu, niti ne omenjam
- vse trgovine, ki jih poleti odprejo, so bile v tem času zaprte – občutek, da sem v nekem neobljudenem hotelu je bil precej grozen. Če bi bil turist, bi verjetno pobegnil iz hotela
- hotel nima bankomata!! Prvi bankomat je šele v tri kilometre oddaljenem Novem Vinodolskem
- hotel s petimi zvezdicami nima dežnikov – imajo sicer “avtomat za dežnike”, ki pa ne deluje
- hrana – štiri dni je bila enak solatni bar (vijoličasto zelje, belo zelje, korenje in kumare), okus vse ostale hrane je bil več ali manj enak, pa naj je to šlo za ribe, ali pa meso – pričakoval bi naravne sokove za zajtrk, ali pa vsaj pečenje palačink, tako pa je bilo vse skupaj vedno enako
- hotel se ponaša z najboljšim spa-jem daleč v okolici – le to, da je voda skoraj ledena in nima 28 stopinj, kot so napisali, so pozabili omeniti. Sam sem se raje kopal v morju, kot pa v bazenu. Brisače, ki jih dobiš, ko greš v SPA so iz prejšnjega tisočletja in razpadajo – ali pa sem imel samo jaz takšno srečo!
Naj bo dovolj pizdenja – sicer bi lahko še nadaljeval, ampak se bom rajši ustavil na tem mestu. Mogoče bo kdo od odgovornih v tem hotelu to prebral in ugotovil, da so to stvari, ki se dejansko dajo urediti, predvsem pa da so to stvari, ki bi jih moral takšen hotel upoštevati! In ja, sem pač stranka ki je malček bolj zahtevna, kot pa verjetno večina ostalih.
p.s.: če bi plačal polno ceno hotela B&B 170 eurov in dobil to, kar sem dobil, bi verjetno popizdil in se na recepciji “ornk” skregal.. tako pa sem se samo odločil, da me ta hotel ne vidi več, čeprav sem že večkrat gledal ta hotel – še posebej, ker je poleti v njem tudi #topshit restavracija Kukuriku..
Hvala za info, sem imel namen peljat ženo za obletnco :), vi ste stanovali v apartmajih. ne v hotelu, je hotel isti šmorn? na slikah zgleda odlično
bolj priporocam kaj bolj idilicnega, intimnega :)
tole je industrija poleti. poglej hotel admiral v opatiji 5*
Delam v segmentu luksuza in se mi je zdelo prav hecno, ko se je tale Tvitomanija oglaševala kot hosted by luxury resort…ampak nisem škodoželen, tako, da sem se vzdržal komentarjev. Ampak, da je pa taka katastrofa kot si opisal je pa pod nivojem…naj prihodnjič event naredijo recimo v http://www.hotelamabilis.com pa bo luksuz v pravem pomenu besede :)
tole bom pa preizkusil :)
izgleda odlicno..
jeap.. izkusnja je bila pac slaba :(
Popusti, št. nočitev ali karkoli drugega nimajo nobene osnove za nižanje kvalitete, če imajo kao 5 zvezdic. So pač šalabajzerji in konec. Škoda, ker ti vse skupaj ful pokvari izkušnjo. In ne, nisi zahtevna stranka, si čisto normalna stranka – oni so tisti, ki obljubljajo maksimum.
Moja zgodba iz Thermane Laško je povsem drugačna. Soba ob čekinu ni bila pospravljena. Okej, grem na del konference (če sem sobarico morda prehitela), končamo, pridem spet v sobo, še vedno ni pospravljena. Ok, očitno napakica. Grem na recepcijo, povem, da moja soba nima posteljnine … Gospodična na recepciji tudi trzne ne – samo nasmehne se in mi umirjeno reče: “Gospa, se iskreno opravičujem – ali mi dovolite, da vas v zameno malo pockljam te dni?” – Evo mene čez par minut v VIP apartmaju z jacuzzijem in dvemi terasami za cel vikend …
Dol sem padla in res, samo respect Thermani Laško za tak odnos. Boljše ne bi moglo bit. In evo mene, kako z veseljem delam wom naokoli. :)
tako se dela.. temu se rece odnos do stranke..
ce zajebes, naj bo vsaj opravicilo na mestu.. rispekt
100 na noč ali za vse 4 dni?
v apartmaju za 4 dni.. special price.. ker nas je bilo preko 650..
Cena je primerna hotelu z 2 zvezdicami, storitve prav tako. Malo para malo muzike, žal. Se pa strinjam, da to ni izgovor, če se hvalijo s 5 zvezdicami.
se strinjam.. na zalost se ne zavedajo, da ni vec moznosti za “popravni izpit” v teh casih.. :(
Tako sem pa jaz videl ta hotel. Opravičujem se, ker je v angleščini:
While the location of this hotel and the sea views are excellent, the service and staff are a disaster.
One, at the breakfast nobody cleans the tables. There were four staff walking around but none of them would work. There were no clean tables so we sat at one of the tables with plates and glasses of some guests who had been eating there before. During our 30 minute breakfast nobody came to clean the table.
Two, there was no milk. I asked a waitor if I can get some milk and he told me to ask someone else. So I went to another waitor and she gave me some milk for my cerial. Fifteen minutes later I saw another guests asking for milk. The staff still did not bother to bring milk to the cerials table.
Three, there were no spoons. I asked a waitor if I can get a spoon and he told me to take one from one of the tables. Then he realized that there are only forks and knives on the tables and he told me to ask another waitor.
Four, a lot of the facilities are broken. I am attaching photos of three different glass walls that are broken. One was near the swimming pool and two were in the elevators.
Five, on one of the broken glasses in the elevator I accidentally tore my shirt and injured my back (I did not notice it was broken so I leaned at the elevator wall). Few hours later incidentally I was in the elevator with a hotel manager. I showed him a broken glass wall and told him I got injured and that I tore my shirt. He turned away and without looking at me during he was walking away he said “We need to fix it. Thanks for telling us.”
Six, when I ordered a drink in the bar it took 15 minutes and a waitor could not put a drink on my hotel room bill. This is the only hotel in the world where a guest cannot put a drink on a room bill. They told me that upon my arrival I should have told the receptionist that I want to use the option of putting the drinks on my room bill. Unbelievable.
Seven, the hotel is supposed to be family hotel but you cannot access the swimming pools with a baby stroller. There are stairs and no elevator between the reception and the indoor hotel.
Eight, the water in the indoor pool was freezing cold so we did not even go inside. On Sunday the water in the jacuzzis was also dirty.
Nine, if you do not return the towel at the pool or tyou lose he plastic pool card (the card worth nothing) they charge you 50 euros. Unbelievable. We did not lose the towel or a card. However, no hotel should have this kind of attitude to the guests they serve.
Ten, half of the buttons on the telephone in the hotel room did not work. We could call some numbers, but not the others (we could not call, for example, reception).
Eleven, the apartment was full of ants.
Twelve, the towels at the SPA were falling apart.
Thirteen, the Internet in the apartment went on and off. It worked about 30% of the time.
Fourteen, in the sauna “swimming suits are required”.
Lastly, it seems that most of the positive Tripadvisor reviews of this hotel are fake. The last four 5 star reviews of this hotel come from the users who have done only one review (Nevena_12, Barbara P, Milos-Mirjana, Domagoj1). This means they signed up, reviewed this hotel and gave it 5 stars, and then never reviewed any other hotel. You do not see that with other hotels.
odlicno!
hvala za potrditev
Ta hotel je v lasti ex-tenisača Bruna Orešarja.
Ledena bazenska voda je očitno pri njih stalnica, prav tako izgleda, da životarijo predvsem od nizkocenovnih zakupov.
Nekaj zabavnih komentarjev izpred let si lahko prebereš tule:
Mislim, da jim nisi povedal nič novega :(
Si pa lahko vesel, da vsaj nisi bil deležen kakšnega “bogatega animacijskega programa” v stilu San Simon Resorta (Hoteli Bernardin), kjer se že leta trudijo, kako poleti pregnati kopalce s plaže.
Da ledeno mrzlega tuša (na plaži Hotela Delfin mimogrede ni nič bolje, le da sta tam tuša in kabini na voljo le dobra 2 meseca na leto) in obupne gastro ponudbe na plaži posebej ne izpostavljam.
Ovaj hotel u Novom Vinodolskom je jako dobar. Apartmani u Novom Vinodolskom u ovom prelijepom kompleksu su jako lijepi i imam osjećaj da sam bio na Havajima. Rezervaciju za apartman sam napravio na , cijene su prihvatljive, a smještaj za ljetovanje je jako dobar. Ovaj hotelski kopleks i resort ima nekoliko bazena i svoju privatniu plažu, jako ljepo mjesto za ljetovanje u Hrvatskoj na Kvrneru.