Štirje dnevi v hotelu s 5 zvezdicami Novi Spa Hotels & Resort v Novem Vinodolskem, v katerem je potekala konferenca Tvitomanija so bili čudoviti – sončno vreme, odlična družba, zabave, ki so se zavlekle do jutra.. Ampak s hotelom, ki se kiti s 5 zvezdicami ni bilo vse tako, kot bi moralo biti. Namreč jasno je bilo, da za 100 eurov, za štiri nočitve s polpenzionom ne moreš dobiti prestiža – tega nisem niti pričakoval. Nastanjeni smo bili v apartmajih, ki so zelo veliki in tudi urejeni – kompleks Novi Spa Hotel & Resort je bil zgrajen leta 2009 in zaenkrat še ne propada. Na spletnem mestu imajo zapisano:

Welcome to NOVI SPA HOTELS & RESORT, a unique luxury beach resort in Croatia where the beauties of crystal-clear Adriatic Sea and unspoiled forested mountains blend with the array of world-class amenities and finest personalized services. Whether you are on a family holiday, spa and wellness retreat, romantic getaway, business trip or active sports’ vacation NOVI SPA HOTELS & RESORT will create an unforgettable experience that you find only in the best resorts around the world.

Včasih so rekli da podarjenemu konju ne smeš gledati pod prste – pa vendar. Če sem na večerji razložil stvari, ki so me zmotile v hotelu direktorici in solastnici hotela, potem jih lahko tudi zapišem. In upam, da se bo kaj spremenilo – saj se da marsikaj spremeniti, če je le volja. Opravičila, da sedaj še ni sezona in da je premalo ljudi, niso ravno to, kar bi kot obiskovalec rad slišal. Tudi to, da smo dobili poceni namestitev ni primerna – v končni fazi, če bi odšel iz hotela navdušen in fasciniran nad hrano in osebjem, bi naredil veliko večjo “word of mouth” akcijo, kot pa jo delam sedaj, ko pišem o napakah, ki se dogajajo! Ampak po vrsti:

  • check in – ko sem prišel v hotel, okoli 14. ure, so mi sporočili, da apartma še ni pripravljen, ker se “domačica”, ki skrbi zanj in ga čisti ne oglasi na telefon. Sporočili so mi, da bo soba nared okoli 16. ure. No, v sobo sem prišel ob 17. uri.
  • rezervacija – sistem rezervacije je bil precej nenavaden in čuden. Če povem, da sem dobil v zadnjih dveh dneh, preden sem prišel vsaj 10 klicev iz hotela, kjer so me spraševali vedno enaka vprašanja, potem je vse jasno. Druga stvar pa je bila rezervacija sobe, ki smo jo rezervirali štirje. Ob check-inu so mu povedali, da dva ne bosta v apartmaju, ampak so dali nekoga drugega? Malce po svoje pač. Ampak glede na to, da je to konferenca, kjer je networking pomemben, se nisem ravno pritoževal.
  • hotel je čudovit na prvi pogled – pogled iz terase pa je pokazal, da še cel kup stvari ni urejen – rože niso bile urejen, trava je bila visoka, na nekaterih koncih je bil še gradbeni material
  • hotel nima označevalnih tabel, oz. je označevanje tako v riti, da smo se ure lovili, da smo našli kakšen apartma – nekatere hiše imajo oznake, druge ne, na ključu pa je samo številka apartmaja, kar pa je nemogoče da najdeš – če priznam, da sem apartma 727 iskal več kot pol ure in potem obupal, to pove verjetno dovolj
  • apartma so počistili samo enkrat, kljub štirim nočitvam!
  • v apartmaju je bilo toliko mravelj, ki so lezle povsod, da me je bilo strah, da se zjutraj ne prebudim ves “popikan” – tega, da sem jo imel zjutraj v očesu, niti ne omenjam
  • vse trgovine, ki jih poleti odprejo, so bile v tem času zaprte – občutek, da sem v nekem neobljudenem hotelu je bil precej grozen. Če bi bil turist, bi verjetno pobegnil iz hotela
  • hotel nima bankomata!! Prvi bankomat je šele v tri kilometre oddaljenem Novem Vinodolskem
  • hotel s petimi zvezdicami nima dežnikov – imajo sicer “avtomat za dežnike”, ki pa ne deluje
  • hrana – štiri dni je bila enak solatni bar (vijoličasto zelje, belo zelje, korenje in kumare), okus vse ostale hrane je bil več ali manj enak, pa naj je to šlo za ribe, ali pa meso – pričakoval bi naravne sokove za zajtrk, ali pa vsaj pečenje palačink, tako pa je bilo vse skupaj vedno enako
  • hotel se ponaša z najboljšim spa-jem daleč v okolici – le to, da je voda skoraj ledena in nima 28 stopinj, kot so napisali, so pozabili omeniti. Sam sem se raje kopal v morju, kot pa v bazenu. Brisače, ki jih dobiš, ko greš v SPA so iz prejšnjega tisočletja in razpadajo – ali pa sem imel samo jaz takšno srečo!

Naj bo dovolj pizdenja – sicer bi lahko še nadaljeval, ampak se bom rajši ustavil na tem mestu. Mogoče bo kdo od odgovornih v tem hotelu to prebral in ugotovil, da so to stvari, ki se dejansko dajo urediti, predvsem pa da so to stvari, ki bi jih moral takšen hotel upoštevati! In ja, sem pač stranka ki je malček bolj zahtevna, kot pa verjetno večina ostalih.

p.s.: če bi plačal polno ceno hotela B&B 170 eurov in dobil to, kar sem dobil, bi verjetno popizdil in se na recepciji “ornk” skregal.. tako pa sem se samo odločil, da me ta hotel ne vidi več, čeprav sem že večkrat gledal ta hotel – še posebej, ker je poleti v njem tudi #topshit restavracija Kukuriku..