Ana Marija Mitič / obraz Rutarja in njena pojavnost na tovornjaku

Advertajzing. Nekaj, kar vsak razume po svoje. Tudi podjetje Rutar, ki si je za brand ambasadorko vzelo Ano Marijo Mitič in nas sedaj “naskakuje” iz oglasov – s svojim precej neprijetnim glasom in po novem očitno tudi iz tovornjakov, kjer je dobila svojo pravo pojavnost.

V bistvu vem zelo malo o Ani Mariji Mitič – to, da je bila pred leti na standupih in da je pred leti vodila resničnostni šov Big Brother. To je to, kar vem o njej. Verjetno se skriva še cel kup zanimivih stvari, ki jih je počela v življenju, vendar na žalost, vsaj v mojem svetu, ona ni brand ambasadorka podjetja Rutar. Namreč, ali bodo zaradi nje ljudje res drveli v Rutarja? Ali pa bo njena pojavnost marsikoga odvrnila od tega početja.

Po komentarjih na Facebooku bi verjel bolj v slednje. In ja, zavedam se, da podjetja potrebujejo brand ambasadorje in “obraze”, ki pomagajo prodajati. Vendar to ne more biti kar vsak, predvsem pa ne ljudje, ki nimajo nobene veze s tržno nišo, ki jo podjetje zastopa. Kot je razvidno v primeru Rutar, se jaz seveda motim in Ana Marija je njihova brand ambasadorka – in verjetno je akcija zelo uspešna in ljudje, ki hodijo v Rutarja si verjetno predstavljajo, da bo Ana Marija tam in jim bo pomagala.

Res je. Podjetje potrebuje brand ambasadorja – in takšni oglasi so v Sloveniji najbolj učinkoviti (več kot 75% Slovencev tako meni). Ampak v Sloveniji je drug problem – kdo je tako prepoznavna osebnost, da se da z njo narediti uspešno brand kampanjo? Le redki so takšni in teh ljudi ne izkoriščaš pri vseh podjetjih. Na pamet mi pride Peter Prevc, ker je dejansko prepoznavne, potem pa se “pool” zmanjša in zmanjša zvezdnikov, ki bi jih lahko uporabili. Kar se zgodi je, da se izbere napačnega brand ambasadorje in podjetje doživi negativni učinek.

Ampak to je povsem nepomembno. Važno je, da srečujem Ano Marijo tudi na tovornjakih – včasih je imel Blaupunkt bolj prepoznaven znak  – verjetno se ga vsi spominjamo. Ane Marije se pač ne bomo v povezavi z Rutarjem. Vsaj ne na dolgi rok in predvsem ne v pozitivni konotaciji. Ampak to je advertajzing.

rutar