Sem naročnik Simobila. Že vrsto let. Spremljam njihovo komunikacijo preko oglaševanja in pred časom je mojo pozornost pritegnil njihov oglas, ki se vrti na televiziji. V bistvu so trije oglas za Si.mobilovo 4G/LTE omrežje vrhunskih komunikacij Si.mobilovo 4G/LTE omrežje vrhunskih komunikacij, kjer pa je komunikacijsko sporočilo enako.
- Primerjava cen mobilnih paketov / Simobil, Telekom, Telemach
- Ko Simobilu pade omrežje, se na Facebooku zgodi …
- Cena iPhone 6 telefona – Simobil, Tušmobil, Telekom Slovenije
Ideja, da zaposleni pripovedujejo zgodbo je odlična in všečna. Ampak v komunikaciji uporabijo stavek, ki ne sodi (vsaj po mojem mnenju) tja. Ne razumeš tega nasveta? Ni problema…
Da, dragi Simobil. Ne razumem vašega nasveta. Sem debil očitno. In ne, takšen odnos mi ni všeč, ko se nekdo pokroviteljsko postavi nad potrošnika (name), je vse prej kot koristen!
No, to v oglasu ni bil niti nasvet, ampak je bilo pametovanje o treh stvareh, ki sicer uporabnika nič ne zanimajo – posledično tudi oglasa ne bi potrebovali. Kajti potrošnikom se verjetno res ni treba ukvarjati s tem, zakaj in kje se postavljajo bazne postaje, ali pa karkoli o arhitekturi jedrnega omrežja.
Ampak razumem. Nekomu se je zdelo to zanimivo in ideja je na papirju pila vodo. V realnosti, vsaj v mojem svetu, pa ni temu tako. Ja, sem uporabnik Simobila in ne razumem nasveta. Torej, hvala Simobil, ker si mi zelo subtilno povedal, da sem debil!
Je mogoče še koga drugega zmotil ta ton komunikacije, ali pa je problem zgolj in samo v meni?
Hja, mene je že prvič ta podcenjevalnost zmotila, pa niti nisem pri njih. In meni ni bilo to nič subtilno, v bistvu ti direkt povejo, da si sicer butelj, ampak ni panike, so oni dost pametni še zate … Meni se to ne zdi lih high-end advertising.
igzekli.. me veseli, da nisem edini, ki je tako razumel ta oglas :)
Hmmm, a sem samo jaz, al v drugem oglasu sploh ni NASVETA, ampak samo tehnicni opis delovanja… Al pa mogoce ne razumem ;)
nisi :)
tudi jaz ga nisem slisal.. ali pa imamo razlicno semantiko za to, kaj je za koga nasvet :)
Se popolnoma strinjam! Simobilu je malo mar za naročnike in jim hoče na subtilen način povedat, da so zabiti. Nasvetov pa res bolj malo. Nasploh pa se mi zdi ta način komuniciranja zgrešen.
Ne vem zakaj, ampak vsakič pričakujem tole: Ne razumeš tega nasveta? Brez skrbi, tudi mi ga ne.