Sem naročnik Simobila. Že vrsto let. Spremljam njihovo komunikacijo preko oglaševanja in pred časom je mojo pozornost pritegnil njihov oglas, ki se vrti na televiziji. V bistvu so trije oglas za Si.mobilovo 4G/LTE omrežje vrhunskih komunikacij Si.mobilovo 4G/LTE omrežje vrhunskih komunikacij, kjer pa je komunikacijsko sporočilo enako.

Ideja, da zaposleni pripovedujejo zgodbo je odlična in všečna. Ampak v komunikaciji uporabijo stavek, ki ne sodi (vsaj po mojem mnenju) tja. Ne razumeš tega nasveta? Ni problema…

Da, dragi Simobil. Ne razumem vašega nasveta. Sem debil očitno. In ne, takšen odnos mi ni všeč, ko se nekdo pokroviteljsko postavi nad potrošnika (name), je vse prej kot koristen!

No, to v oglasu ni bil niti nasvet, ampak je bilo pametovanje o treh stvareh, ki sicer uporabnika nič ne zanimajo – posledično tudi oglasa ne bi potrebovali. Kajti potrošnikom se verjetno res ni treba ukvarjati s tem, zakaj in kje se postavljajo bazne postaje, ali pa karkoli o arhitekturi jedrnega omrežja.

Ampak razumem. Nekomu se je zdelo to zanimivo in ideja je na papirju pila vodo. V realnosti, vsaj v mojem svetu, pa ni temu tako. Ja, sem uporabnik Simobila in ne razumem nasveta. Torej, hvala Simobil, ker si mi zelo subtilno povedal, da sem debil!

Je mogoče še koga drugega zmotil ta ton komunikacije, ali pa je problem zgolj in samo v meni?