Štartaj Slovenija / Pivovarna Knap / Herc in Knap / pivo iz Kisovca Štartaj Slovenija / Pivovarna Knap / Herc in Knap / pivo iz Kisovca

Štartaj Slovenija / Pivovarna Knap / Herc in Knap / pivo iz Kisovca

Zakuga pa njeb pudpiru dumačinu, k so u udaj Štartaj Slovenija? Nekako tako bi se slišalo po “zasausk” vprašanje, zakaj ne bi podpiral domačina, ki je v oddaji Štartaj Slovenija. Pivovarna Knap, ki jo je ustanovil Renee Vozelj, je iz mojih krajev. In Reneeja sem imel možnost spoznati lansko leto, ko sva z Gregorjem Žakljem iskala pivo, ki sva ga delila kot poslovno darilo za novo leto – Bad day is a good beer day / novoletna darila VBG studija.

Glede na to, da ne pijem alkohola in ne vem, kakšnega okusa je pivo, ne morem biti merodajen pri ocenjevanju piva pivovarne Knap. Ampak odzivi na lanskoletna novoletna darila, na to pivo, so bili več kot odlični. Tudi srebrno priznanje za Bad day is a good beer day na SOFu je bil dokaz tega, da je bilo izbrano dobro pivo!

Pivovarna Knap ima v svoji ponudbi imajo dve vrsti piva, ki ju je sedaj mogoče dobiti tudi v megamarketih Interspar po ceni 2,19 eura.

Kateri dve vrsti piva ponuja Pivovarna Knap?

  • svetlo pivo HERC (5,4 % alk) steklenica 0,33 l / Herc – s srcem varjeno pivo, posvečeno več kot 200-letni zgodovini rudarstva v Zasavju. S hercem – lopato – so si knapi iz šihta v šiht kopali težko prigarano colngo – plačo. To pivo je zahvala generacijam knapov za izročilo in dediščino, ki ostaja. Srečno!
  • temno pivo KRAMP (4,5 % alk) steklenica 0,33 l / Kramp – je spremljevalec rudarjev že vse od začetka. Zaradi splošne uporabnosti, hitro postane simbol rudarjenja poznan po celem svetu. Pivo Kramp, je spomenik vsem generacijam, ki so s težkim delom pomagale ustvariti svet kot ga poznamo danes.

Sicer pa, ko sem spoznal Reneeja, sem bil navdušen nad njegovim poznavanjem piva, predvsem pa nad njegovo navdušenostjo, ko je pripovedoval o pivu. Le redki so ljudje, ki res uživajo v tem kar delajo. In upam, da mu oddaja Štartaj Slovenija omogoči in odpre pot do marsikaterega potrošnika, predvsem pa, da bo znal izkoristiti ta čas, ki ga bo dobil na televiziji in iz njega potegniti maksimalno.

Glede na to, da se izdelki, ki jih predstavljajo podjetniki v oddaji Štartaj Slovenija zelo dobro prodajajo in so police takoj prazne, je to še en dokaz več, da smo potrebovali takšno oddajo v Sloveniji. Oddajo, ki omogoča malim, da postanejo veliki, predvsem pa, da se soočijo z realnostjo poslovanja v tem svetu. Dokler si majhen, je to vse skupaj ljubiteljsko. Ko se te karte malce obrnejo, pa se tudi vse stvari spremenijo in pride do problemov o katerih pred tem verjetno niso niti razmišljali.

Prav tako pa se mi zdi zanimivo, da se sedaj tudi druge trgovske družbe odločajo za podobne koncepte – sicer brez podpore televizije (POP Tv – kapo dol, Jan Golja!), ampak vsi sedaj poskušajo izkoristiti to prednost, ki jo ustvarjajo Spar, POP Tv in Formitas.

Štartaj Slovenija / Pivovarna Knap / Herc in Knap / pivo iz Kisovca
Štartaj Slovenija / Pivovarna Knap / Herc in Knap / pivo iz Kisovca