Nedelja zjutraj. Po prazni Ljubljani sem se vozil z električnim kolesom GoCycle in preizkušal njegovo hitrost v “električnem režimu”. Na semaforju se zraven mene postavi gospod v letih, v kolesarski opremi in z najnovejšim Cube kolesom. Pogleda me, ves zadihan in izjavi: “Dve dobri stvari smo moški dobili v zadnjih letih – viagro in električno kolo. Imam kondicijo, ampak tole pa je vseeno prehitro zame! Srečno vožnjo.”

Nasmehnem se mu in se odpeljem čez zeleno luč na semaforju. Ja, GoCycle je kolo, ki ga je že leta 2002 začelo izdelovati podjetje Karbon Kinetics Limited. Na Kickstarterju so za verzijo GoCycle GS zbrali 456,716 dolarjev.

Kaj je torej GoCycle G3? Električno kolo, ki pritegne pozornost. Njegov dizajn je precej drugačen od dizajna, ki smo ga navajeni pri kolesih. Tudi to, da se nikjer ne vidi baterija, ampak je varno skrita v samo magnezijevo ohišje je pozitivna stvar, saj tako marsikomu ni jasno, kaj ga je prehitelo.

Ampak po vrsti. GoCycle G3 je zložljivo kolo, ki ima cel kup elektronike. Težko je 16 kilogramov njegova baterija omogoča domet preko 60 kilometrov. Polnjenje baterije traja 3,5 ure, medtem ko je maksimalna hitrost preko 32 km/h. Kolo in njegove nastavitve se opravijo preko aplikacije na telefonu in tako si lahko lastnik izbere ali želi pomoč pri pedaliranju (Pedal Assist (Class 1)), ali pa ga vožnjo brez pedaliranja (Throttle on Demand (Class 2)). Nominalna moč motorja je 250 Wattov, maksimalna pa 500 Wattov.

Glede na to, da je bila prejšnji teden zunaj vročina, sem se odločil, da poskusim slednje – vožnjo brez predaliranja. Povezal sem kolo z aplikacijo (BT) in nastavil kolo po svojih željah in se odpeljal na Ljubljanski grad. Zabavno je gledati, kako za teboj ostajajo kolesarji na specialkah in podobnih, bolj športnih kolesih in še bolj zanimivo je, ko se na Ljubljanski grad dejansko pripelješ povsem brez problema.

Moj YouTube kanal – https://www.youtube.com/ronikordis

No, tudi druga opcija, vožnja s pomočjo pri pedaliranju ni slaba izbira, saj omogoča precej preprosto premagovanje klancev – recimo vožnja na grad čez Gornji trg. Začudeni obrazi turistov, ko sem jih prehiteval v klanec, so bili dovolj povedni.

Aha. Cena. Preko 4000 eurov. Ali je vredna? Če bi imel dovolj denarja, da bi se recimo prevažal naokoli v Tesli, potem bi GoCycle definitivno imel prostor v prtljažniku Tesle. Ker nimam Tesle se mi zdi cena visoka, vendar povsem primerljiva s podobnimi zadevami, ki so na trgu. In dejansko na trgu ni veliko takšnih koles – se pa bojim, da bomo že čez par let imeli poseben zakon za kolesa z električnimi baterijami, ker jih je tudi že sedaj na ulicah vse več.

Suma sumarum + :

  • odlična stabilnost
  • popolnost izdelave
  • velik domet in visoka hitrost
  • opaznost
  • aplikacija

Suma sumarum – :

  • nima košarice (ni moja opazka)
  • ko si v mestu, ga ne upaš izpustiti izpred oči

Če vas zanima kolo GoCycle, lahko več informacij dobite na spletnem mestu http://citybike.si/, kjer lahko rezervirate tudi testno vožnjo. In ne, jaz nisem kriv, če se ne boste več hoteli voziti z vašim priljubljenim dirkalnim kolesom.

4 Responses to Električno kolo GoCycle / test električnega kolesa

  1. bbb pravi:

    zakon je že zdaj, max hitrost 25km/h, očitno ta tvoj ni po predpisih.

  2. Icotovi zobi pravi:

    A blatnikov pa ne premore? Pa gre tagmašn gvant od Armanija falit, ko se ulije poletna plohca ;)

  3. Tomaz Z. pravi:

    Aplikacija zame ni plus, temvec kvecjemu nepotrebno jajcanje.

    Cena je pa absoluten minus.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.