SDS je v letošnjo predvolilno kampanjo vstopila par mesecev pred ostalimi. Imeli so denar, imeli so kadre, imeli so strategijo. In imeli so vojščake. Začeli so z billboardi in kampanjo ZATE, ki je bazirala na njihovi retoriki – retoriki zavajanja. Vzporedno so kreirali lokalne novičarske spletne portale. Veliko njih. In jih uporabili za svoje pamflete.

Ustvarili so kup Facebook strani, ki so bile namenjene prestraševanju folka z znanimi temami – migranti, posilstva, islam .. Zelo veliko denarja so vrgli v sponzorirane objave, predvsem pa še več v produkcijo video vsebin, s katerimi so strašili narod. Vzporedno so odlično izkoriščali medijsko pozornost – vsako stvar so obrnili sebi v prid in v “boj proti migrantom”.

Začelo se je govoriti o tej temi, predvsem pa so bili oni “mesije”, ki bodo rešili Slovenijo pred vsemi ostalimi. Njihovi troli na tviterju in facebooku so dobro opravljali svoje delo. V mesecu dni so naštepali par 10000 tvitov, spustili se v vsako debato, ki jim ni bila po volji in če si se spravil odgovarjati, si bil poražen – ker se nikoli ne smeš spustiti na njihov nivo.

V zadnji fazi so povečali število video oglasov, ker jim je nekdo prodal to zgodbo, da delujejo video oglasi. In so res. Preroll oglasi na youtube so bili samo njihovi – preko satelitov Nova24, Skandal … In v to kampanjo so investirali hudičevo veliko denarja. Glede na to, da bo strošek njihove kampanje minimalen, jim čestitam, da so tako uspešno nategnili državo, kajti obvodi so očitno delovali zelo dobro.

Se mi pa ob vsem tem poraja eno preprosto vprašanje – zakaj hudiča samo SDS lahko ustvari najbolj #fakeshit kampanjo? Zakaj se nobena druga stranka ne poslužuje nobenih podobnih prijemov? Predvsem pa, zakaj nimamo “organa”, ki bi takšno zavajanje, laži in vse ostalo tudi sankcioniral. Ker naslednja kampanja bo še bolj svinjska, še bolj fake in še bolj proti drugače mislečim.

Za konec. S polni ritjo je lahko srat. Še posebej, če ti ni potrebno dokazovati od kje ti denar. Še posebej, če lahko plačaš in dobiš pomoč svetovalcev, ki so to že počeli in če je edini način to, da prideš na oblast. Cilj opravičuje sredstva in sredstva so pripeljala do cilja V bistvu čestitam stranki SDS za tale šolski primer, kako se naredi #fakeshit kampanja, ki pa je prinesla dolgo zaželen rezultat. Janša je dobil volitve. In cilj je bil izpolnjen.

Škoda edino, ker je bila cela kampanja skopirana. In ker je imela vzore v tistih “demokracijah”, ki mi niso blizu. Ampak očitno je strateg targetiral pravo ciljno publiko in dobil rezultat.

Zastavlja se mi preprosto vprašanje – če ne bi vrgli niti centa v “promocijo”, ali bi bil rezultat kaj drugačen? Moj skromen odgovor je -2 odstotka. Preko k… ocena. Kajti pozabili so, da so s tem povzročili upor na levici, ki se je vsaj za trenutek zbudila iz “spanca” in vsaj poskušala mobilizirati svoje volilno telo.

Mogoče lahko naslednjič njihovi strategi še ugotovijo, da Slovenija ni Madžarska, ali pa ZDA in da smo Slovenci malce manj ovce. In kljub veliki količini denarja so dobili zelo malo glasov, verjetno celo tako malo, da jim ne bo uspelo, kljub vsem insinuacijam, sestaviti vlade. Priznam, tako zavajajoče kampanje, predvsem pa, ki je tako #fakeshit, si res ne želim več …

One Response to S polno ritjo je lahko srat / kampanja SDS je bila draga, že videna in zavajajoča

  1. op says:

    zgornji komentar je edino kar paše na ta sajt.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.