Dnevi cepljenja je nacionalna kampanja s katero naj bi državljane Slovenije prepričali, da naj se gredo cepiti. Meni pa se ob tem zastavlja samo eno vprašanje – kdo je padel na glavo in predlagal to akcijo, ki se začne v nedeljo in jo bo “slavnostno odprl” minister Poklukar s cepljenjem s tretjim odmerkom.

Kampanja Dnevi cepljenja bo potekala od nedelje do četrtka po Sloveniji – bistvo kampanje pa je podaljšan delovni čas 62 cepilnih centrov.

Zakaj se sprašujem kdo je padel na glavo? Sem cepljen. Trikrat. Ampak ne za to, ker bi “država” organizirala “dneve cepljenja”. Tudi ne za to, ker bi država znala pravilno komunicirati prednost cepljenja.

Država je pri cepljenju “zaje….” vse, kar se je “zaje….” dalo. To je vsakomur jasno in slaba precepljenost je zgolj in samo krivda napačnega komuniciranja države. To, da so se odločili promovirati cepljenje s pomočjo Kadiča je bila samo pika na i s katero so dokazali, da nimajo pojma kaj počnejo. In rezultati so seveda pričakovani.

To, da nekdo predlaga ime kampanje “dnevi cepljenja” in pričakujejo, da se bo zaradi tega več ljudi odločilo za cepljenje je zgrešeno že od začetka. Tisti, ki so se želeli cepiti, so se cepili. Tisti, ki se niso do sedaj, se tudi zaradi daljšega delovnega časa cepilnih centrov ne bodo.

Namesto, da bi se raje fokusirali na komunikacijo, čeprav je sedaj že prepozno za reševanje situacije, se oni raje odločajo za “kampanje”, kjer se bodo lahko nastavljali fotoaparatom in dobili svoj prostor v etru. Ko v nekem trenutku človek dobi občutek, da to delajo zanalšč oz. da si res želijo, da se čim manj ljudi cepi, saj bodo le tako lahko še naprej vladali z odloki in uničevali državo korak za korakom.

Cepljenje