Ko sem videl nov slogan za cepljenje – Cepivo noter, gremo gasa, sem bil prepričan, da gre za šalo. Da se pač nekdo malce zafrkava iz Kadiča in strokovnjakov, ki sodelujejo pri shizofreni komunikaciji in jim ni jasno kako se nagovarja ljudi. Ampak na žalost ni šlo za šalo in je to dejansko “pozicijski slogan” Cepimo se … Ja, tako nizko smo padli.
- Prekomerno policijsko nasilje nad protestniki v Ljubljani / Hojseve sanje se uresničujejo, Stevanovič mu pomaga pri tem
- Edvard Kadič je po vsem slinjenju ablasti dobil cukrček / UKOM mu bo plačal 11.500 evrov za komunikacijsko podporo
- Edvard Kadič ni samo life coach, ampak je tudi strokovnjak za varnostna vprašanja na twitterju
- Branko Grims v oddaji Tarča z barvnimi printi / ali volivci SdSa razumejo samo pravljice v slikah
Pa grem po vrsti. Najprej se mi zastavi vprašanje kdo se je podpisal pod ta zmazek? Je to delo Edvarda Kadiča, ki se je “dokazal” že s scenariji za promocijo cepljenja ob katerih se je krohotala celotna Slovenija?
Kdo je odobril ta zmazek? Je to “požegnal” UKOM in Uroš Urbanija, ki bedi nad vsem tem. No, on ima takšen občutek, saj se ne odloča on o teh stvareh, ampak mu sporočijo vse “njegove odločitve”, da ne bi sam naredil kakšne kolosalne neumnosti.
Kaj pomeni ta zmazek? Jebela cesta, gre za cepivo in ne gorivo! Gre za znanost in ne premog! Očitno komunikatorjem to ni jasno pol k …. in potem se taisti ljudje čudijo, da jim nihče ne zaupa in verjame?
Kaj pomeni gremo gasa? Sem vpisal v fran.si in dobil zanimivo razlago:
gás -a m (ȃ) / nižje pog. plin: internirance so morili večinoma z gasom / šofer je pred ovinkom odvzel gas / nižje pog., ekspr. vsak dan je pod gasom pijan, vinjen
gás -a m, snov. (ȃ) neknj. ljud.: plin; biti pod ~om pijan, vinjen
Čestitke bedakom, ki primerjajo cepljenje z pijančevanjem oz. kar je še bolj grozovito – internirance so morili večinoma z gasom. Mogoče pa ablast sporoča, da se pojdite cepite in vas čaka podobna usoda kot internirance.
Ne samo, da je to skropucalo izpod vsake kritike. Kdorkoli je to predlagal bi se moral sam kamenjati na Prešernovem trgu za to veleumno nebulozo. Sicer priznam, da sem v oglaševanju navajen veliko bullshita, ampak ima vsaj smisel. Tole skropucalo pa je zgolj in samo še en delček v mozaiku napačne komunikacije ablasti glede cepljenja, ukrepov, predvsem pa odraz shizofrenega stanja te ablasti na področju komunikacije.
Citat je izgovoril eden izmed prebolevnikov iz filma Mitje Okorna, ampak nekdo se je odločil, da bo ta citat vzel za pozicijski slogan za cepljenje. Kar je hudo narobe, saj če ni znan kontekst, potem izpade tole povsem narobe. Zanima me kdo se je odločil za to?