Letošnji, 12. Plaktivat, ki sta ga skupaj pripravila TAM-TAM Inštitut in Radio Študent je bil na temo “kriza medijev” #fastfoodnovica – opozarjanje na medijske vsebine, ki degradirajo novinarstvo in odpiranje javne debate o problematiki.

V natečaju je sodelovalo 142 del – 89 iz tujine in 53 iz Slovenije. Zmagovalna rešitev je bila “odgovorni urednik“, ki so jo prijavili Ciril Trček, Matic Kozinc, Blaž Žnidarec, Zala Sajko, Damijan Penič in Medeja Kraševec iz agencije LUNA \TBWA.

Zmagovalni plakat posameznike spodbuja k bolj kritičnemu spremljanju informacij, ki nam jih servirajo množični mediji in poziva prav vsakega, naj z akcijo #fastfoodnovica začne opozarjati na sporne medijske vsebine.

Strokovna komisija je o izbrani kreativni rešitvi zapisala: “S pojavom družbenih medijev je vsak izmed nas postal kurator novic. Ali bolje rečeno odgovorni urednik, kar domiselno povzame zmagovalni plakat. Mi odločamo, ali bomo nepremišljeno delili hitro sproducirane novice. Ali jih bomo raje premišljeno označili s #fastfoodnovica in zagnali odgovorno gibanje, ki vodi do bolj zdrave družbe. Pa dober tek!”

Izbor najboljšega plakata je opravila strokovna komisija v sestavi: Robert Bohinec – Futura DDB, Petja Montanez – Publicis, Gregor Žakelj – VBG, Kristijan Andoljšek – Innovatif, Blaž Kocjančič – Internavti, Jelena Ličanin – Radio Študent in Blaž Gregorin – TAM-TAM.

fastfoodnovica Plaktivat na temo Kriza medijev TAM TAM Institut in Radio Student

fastfoodnovica Plaktivat na temo Kriza medijev TAM TAM Institut in Radio Student

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.